Gå til innhold

Hvordan klarer dere med elskere å gjøre dette praktisk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Hvordan klarer dere med elskere å gjøre dette praktisk i forhold til jobb,full hverdag,eventuelt turnus osv? 

Er det noen som har elskere som elskeren sol må reise?

Anonymkode: bc23b...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går seg til på et vis.

Bor én times kjøretur fra hverandre, men vi treffes likevel ca 1 gang i uken, evt 1 gang hver 14 dag i travle perioder. Har ofte ærend i nærheten av vedkommende, så stikker gjerne innom da. Funker fjell! Har møttes jevnt i over 4 år.

Anonymkode: 4428a...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på om du mener elsker som i en på si eller fuckfriends, men uansett.

Vi møtes etter arbeidstid f.eks, dag/kvelder i frihelger uten barn. Ikke mye reising involvert, på det mest en drøy time med offentlig transport og det duger det.

Med den ene med en drøy time reisevei, planlegges det litt så det passer inn med turnus osv. Med den andre kan ting tas mer på sparket siden det er en halvtimes spasertur mellom oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går seg til på et vis.

Bor én times kjøretur fra hverandre, men vi treffes likevel ca 1 gang i uken, evt 1 gang hver 14 dag i travle perioder. Har ofte ærend i nærheten av vedkommende, så stikker gjerne innom da. Funker fjell! Har møttes jevnt i over 4 år.

Anonymkode: 4428a...41a

Hvordan klarte du å finne en i nærområde ? Har to som jeg har lyst å møte og de har lyst å møte meg, men de bor så langt vekke 😔

Anonymkode: bc23b...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, *Mocca* skrev:

Litt usikker på om du mener elsker som i en på si eller fuckfriends, men uansett.

Vi møtes etter arbeidstid f.eks, dag/kvelder i frihelger uten barn. Ikke mye reising involvert, på det mest en drøy time med offentlig transport og det duger det.

Med den ene med en drøy time reisevei, planlegges det litt så det passer inn med turnus osv. Med den andre kan ting tas mer på sparket siden det er en halvtimes spasertur mellom oss

Hvordan fant du en i nærområde ?

Er to som jeg har lyst til å møte og de har lyst å møte meg, men de bor så langt vekke 😔 

Anonymkode: bc23b...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarte du å finne en i nærområde ? Har to som jeg har lyst å møte og de har lyst å møte meg, men de bor så langt vekke 😔

Anonymkode: bc23b...503

Jeg har også en annen elsker i et annet land 😅 Alt går om man er motivert nok.

Jeg fant han førstnevnte gjennom felles interesser. Veldig god match seksuelt, men kunne aldri tenkt meg et forhold med vedkommende. Vi er for ulike i hverdagen.

Har også en veldig snill mann hjemme som (nesten) aksepterer mine eventyr.

Hvor langt vekke bor dine mulige elskere da?

Anonymkode: 4428a...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også en annen elsker i et annet land 😅 Alt går om man er motivert nok.

Jeg fant han førstnevnte gjennom felles interesser. Veldig god match seksuelt, men kunne aldri tenkt meg et forhold med vedkommende. Vi er for ulike i hverdagen.

Har også en veldig snill mann hjemme som (nesten) aksepterer mine eventyr.

Hvor langt vekke bor dine mulige elskere da?

Anonymkode: 4428a...41a

Er kun det seksuelle jeg mangler hjemme

Bergen og Oslo 

Anonymkode: bc23b...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også en annen elsker i et annet land 😅 Alt går om man er motivert nok.

Jeg fant han førstnevnte gjennom felles interesser. Veldig god match seksuelt, men kunne aldri tenkt meg et forhold med vedkommende. Vi er for ulike i hverdagen.

Har også en veldig snill mann hjemme som (nesten) aksepterer mine eventyr.

Hvor langt vekke bor dine mulige elskere da?

Anonymkode: 4428a...41a

Bor selv i Rogaland 🙉

Er ikke noe problem med å få spørsmål i fra menn,men de bor for langt vekke 🙊😅Ønsker også i alder 30-40++ 😅

Anonymkode: bc23b...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, samme her. Mangler det seksuelle hjemme. Har likevel snakket med min mann om problemet og han har akseptert mine litt spesielle seksuelle behov.

Er enklere å ha elskere når man har en litt medgjørlig og grei mann. Forteller likevel ikke når og hvor jeg treffer min elsker.

Anonymkode: 4428a...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, samme her. Mangler det seksuelle hjemme. Har likevel snakket med min mann om problemet og han har akseptert mine litt spesielle seksuelle behov.

Er enklere å ha elskere når man har en litt medgjørlig og grei mann. Forteller likevel ikke når og hvor jeg treffer min elsker.

Anonymkode: 4428a...41a

Hva har du sagt ? 

Anonymkode: bc23b...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bor ca 3,5 time unna, vi treffes ca en gang i mnd. Går seg til ved jobbreiser og at han må forbi her jeg bor for å komme hjem til sin familie på helgebesøk, da hender det han reiser uten kone og barn. 

Anonymkode: 9494f...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Min bor ca 3,5 time unna, vi treffes ca en gang i mnd. Går seg til ved jobbreiser og at han må forbi her jeg bor for å komme hjem til sin familie på helgebesøk, da hender det han reiser uten kone og barn. 

Anonymkode: 9494f...8d3

Ingen av de som jeg snakker med reiser via jobben. 

Anonymkode: bc23b...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan fant du en i nærområde ?

Er to som jeg har lyst til å møte og de har lyst å møte meg, men de bor så langt vekke 😔 

Anonymkode: bc23b...503

Tinder 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så slemt. Utro folk er syke i hodet!

Anonymkode: 7b2f3...46e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så slemt. Utro folk er syke i hodet!

Anonymkode: 7b2f3...46e

For så vidt enig, men ikke for AB 41a som har fått lov til å ha en elsker. Litt rart at han ikke spør hvem, hva og hvor.... Hvorfor har sikkert hun fortalt han. Jeg har snakket med min kone om utroskap og sagt at hun må fortelle meg om hun ønsker å ha seg med andre så skal vi finne en "løsning" på dette. Dermed tror jeg spenningen er noe borte og sjansen for at hun er utro mindre. Det verste med utroskap synes jeg ikke er selve sexen, men løgnene og hemmelighetene rundt det. Ingen liker å bli bedratt på denne måten. Mye bedre å "spille med åpne kort" om man blir fristet. Jeg representerer sikkert ikke majoriteten når jeg har et slikt syn 🙄. Det skal samtidig sies at verken hun eller jeg har vært utro. Hun har et veldig strikt syn på utroskap og at det er noe av det verste man kan utsette et annet menneske for så hun er den siste jeg kunne mistenke for å være utro.

Anonymkode: 1f549...e04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For så vidt enig, men ikke for AB 41a som har fått lov til å ha en elsker. Litt rart at han ikke spør hvem, hva og hvor.... Hvorfor har sikkert hun fortalt han. Jeg har snakket med min kone om utroskap og sagt at hun må fortelle meg om hun ønsker å ha seg med andre så skal vi finne en "løsning" på dette. Dermed tror jeg spenningen er noe borte og sjansen for at hun er utro mindre. Det verste med utroskap synes jeg ikke er selve sexen, men løgnene og hemmelighetene rundt det. Ingen liker å bli bedratt på denne måten. Mye bedre å "spille med åpne kort" om man blir fristet. Jeg representerer sikkert ikke majoriteten når jeg har et slikt syn 🙄. Det skal samtidig sies at verken hun eller jeg har vært utro. Hun har et veldig strikt syn på utroskap og at det er noe av det verste man kan utsette et annet menneske for så hun er den siste jeg kunne mistenke for å være utro.

Anonymkode: 1f549...e04

Er enig med deg i dette. Liker heller ikke utroskap. 

Hvordan sier man dette på en ok? 

Anonymkode: bc23b...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er enig med deg i dette. Liker heller ikke utroskap. 

Hvordan sier man dette på en ok? 

Anonymkode: bc23b...503

Vet ikke om det spørsmålet var til meg, men jeg forteller at jeg av og til leser disse trådene om utroskap på KG og da prater vi løst og fast om dette. Hun sier sin mening og jeg sier at om hun en gang skulle bli fristet så fortell, så skal vi finne en løsning på problemet. Hun sier (selvsagt) at hun elsker meg for høyt til å være utro mot meg så det var en utopisk problemstilling. Jeg er heldigvis lite sjalu av meg. Vet ikke om det var svar på ditt litt merkelig formulerte spørsmål.

Anonymkode: 1f549...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dama mi hadde hatt en elsker og jeg fant ut av det hadde jeg endt opp i fengsel for å si det sånn. Hvordan lever dere med dere selv?

Anonymkode: 4eafc...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om dama mi hadde hatt en elsker og jeg fant ut av det hadde jeg endt opp i fengsel for å si det sånn. Hvordan lever dere med dere selv?

Anonymkode: 4eafc...1d2

Ikke alle går rundt og føler de eier partneren sin og er uten selvkontroll...

Anonymkode: 7be5e...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...