Gå til innhold

Kvinne i protest gjør narr av manns høyde, hva i svarte?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble litt paff når jeg såg dette. Er kvinne selv og håper virkelig ikke andre kvinner driver å gjør narr av noe man ikke kan noe for til vanlig. Er heightisme så vanlig hos kvinner, føler jeg leser at kvinner er slik relativt ofte? Hvorfor må dere mobbe folk for høyde? Det er jo helt latterlig... Hva skal en gjøre med liksom?

Denne damen er på protesten for å demonstrere mot folk politi brutaltiet på svarte , pga hudfarge ? fordi folk sier ''man kan ikke noe for hvordan man ser ut'' Og det kan man for høyden sin? Hvordan er dette ok? Man ser jo at empatien oser ut av disse menneskene.

 

https://twitter.com/333gecs/status/1266565185055199232

Anonymkode: 2c580...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må dere mobbe folk for høyde? Det er jo helt latterlig... Hva skal en gjøre med liksom?

Han kan jo skjerpe seg og bli litt høyere. Det handler bare om å gidde.

Anonymkode: ca117...809

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alt det grusomme som har blitt posta så er det dette du blir paff over? Nei jeg synes ikke det er greit å mobbe andre for høyden deres, men folk blir påkjørt, banket opp på det groveste, små barn blir tatt, politi slår folk i ansiktet med batong og sprayer ned folk i som ikke gjør noe galt og handikappede i rullestol med tåregass... og du blir paff av at en sint dame går litt over streken med å «mobbe» en politibetjent for høyden?.... lol

Anonymkode: 87dcf...67d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av alt det grusomme som har blitt posta så er det dette du blir paff over? Nei jeg synes ikke det er greit å mobbe andre for høyden deres, men folk blir påkjørt, banket opp på det groveste, små barn blir tatt, politi slår folk i ansiktet med batong og sprayer ned folk i som ikke gjør noe galt og handikappede i rullestol med tåregass... og du blir paff av at en sint dame går litt over streken med å «mobbe» en politibetjent for høyden?.... lol

Anonymkode: 87dcf...67d

Dette har vært ganske vanlig tidligere også tydeligvis. og ang protesten, jeg har ikke sett alle videoene som er å se enda fordi folk på sosiale medier fremmer visse ting først, så jeg klikket på det som kom opp.

 

Joda, bare le du, så får vi flere sinte incels som hater kvinner. Verden trenger definitivt mer mobbing og sinte mennesker nå!

Nesten som du følte deg truffet , hater du lave menn også kanskje?

Anonymkode: 2c580...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kan jo skjerpe seg og bli litt høyere. Det handler bare om å gidde.

Anonymkode: ca117...809

Håper du tuller... Eller kanskje jeg ikke fanget opp sarkasmen her... ? Hva skal folk gjøre med høyden sin? Hvordan er dette annerledes enn å dømme folk for andre ting, dem ikke kan noe for?

Anonymkode: 2c580...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At personen er politi driter jeg egentlig i, men å mobbe folk for høyde virker å være ganske vanlig. Prøver bare å fosrtå hvorfor.

 

Anonymkode: 2c580...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg har bare sett noen videoer av folk som ødelegger butikker hittil, utenom dette...

 

Anonymkode: 2c580...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Han kan jo skjerpe seg og bli litt høyere. Det handler bare om å gidde.

Mye man ikke kan noe for som mange single kvinner vil at man som mann skal på magiskt vis gjøre noe med

Anonymkode: 3b1e0...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet her er jo at denne mannen ikke er hvit engang!

Anonymkode: 33b5d...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...