Jean-Jaques Skrevet 22. september 2020 #81 Skrevet 22. september 2020 (endret) Leeenge siden. *savn* men d kommer en dag 💪🏻 Fælt å lese denne tråden, men tror den gjenspeiler virkeligheten. Virkeligheten er neppe noe mer, for en ganske stor majoritet tror j... Endret 22. september 2020 av Jean-Jaques
susilu Skrevet 22. september 2020 #82 Skrevet 22. september 2020 Normalt er vel det meste! Fra årevis til titt og ofte. For min del er det 4 dager siden sist nå. I det siste har det sjelden vært mer enn tre uker mellom. Er snart 50 år (og nei, naturligvis ikke "perfekt" kropp lenger. Men tenker som så at jeg har en grei bruks-kropp 😊 og at det ville være synd å ikke gi den omsorg og glede... Det viser seg at det er flere som er enige i det). Etter brudd med samboer gjennom mange år gikk det vel ca 2 år uten sex. Savnet det ikke noe spesielt til å begynne med, for både hode og følelser var opptatt med andre ting. Men etter hvert ble savnet av sex og hud-kontakt mer og mer påtrengende 😅 Klarer ikke å forholde meg til en-natts-opplegg og veldig flyktige ting - samtidig som det ikke er spesielt om å gjøre å få et nytt forhold. (Ihvertfall ønsker jeg ikke noen ny samboer - på veldig lenge!) Nå har jeg en venn som jeg har ligget med innimellom - med ujevne mellomrom - de siste 8 mnd. Vi har en klar avtale om å ikke ha andre, og å si i fra om det skulle dukke opp komplikasjoner, som f.eks forelskelser (i hverandre eller andre), og foreløpig virker det som om dette er en bra greie for begge to! 1
remix2020 Skrevet 22. september 2020 #84 Skrevet 22. september 2020 På 31.5.2020 den 22.49, Expandable86 skrev: Lurer egentlig på hva som er normalt når det gjelder å gå uten sex som singel..? For min del nærmer det seg nå 2 år siden sist, og jeg merker det begynner å bli et savn. I utgangspunktet ønsker jeg sex med en fast person, og aller helst noe som kan utvikle seg videre. Kunne sikkert ha gått inn for å finne noen for kun sex, men det er liksom ikke helt meg. Jeg vil helst ha en person jeg er blitt trygg på, og vet hvor jeg har. Å møte en kun for sex tror jeg ville ha gitt meg svært lite, annet enn tilfredsstillelsen der og da. Tror heller ikke jeg hadde vært komfortabel, rett og slett. Hvordan er det med dere andre single? Det er nok ikke normalt, men jeg har gått uten sex i over 7 år. Skulle gjerne sluppet å gå 7 år til uten 😉 1
susilu Skrevet 22. september 2020 #85 Skrevet 22. september 2020 57 minutter siden, ElskerSkinn skrev: Heldig du susilu👌👍 Jeg vet 😉
Elaine Marley Skrevet 23. september 2020 #86 Skrevet 23. september 2020 Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #89 Skrevet 23. september 2020 Onani/analt alene dekker mitt behov, så er ikke noe stress. Kan gå år uten. Anonymkode: 107f3...cf2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #90 Skrevet 23. september 2020 4 dager siden Anonymkode: e021d...026
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå