Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde sex for første og siste gang for 20 år siden. Mann 54.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca 3,5 år. saknar mest av alt intimitet og næheit. Eg er eit forholdsmenneske, så tilfeldig sex har ikkje vore noko for meg. Sjølv om det til tider er freistande.

mann- 30.

Skrevet (endret)

3 år siden sist!

Savner sex, men heldigvis skrur kroppen seg litt av når det kommer til det når man ikke har det som en del av livet.

Håper på å finne en mann som BÅDE vil ha forhold og sex, så vi får se! Kjenner at jeg blir påvirket av glansbilder jeg også, som andre her... mtp kropp, altså.

K36

– skulle egentlig poste som AB, men jaja, er vel ikke så farlig😇

Endret av Sveva
  • Liker 1
Skrevet
På 1.6.2020 den 15.11, Sveva skrev:

3 år siden sist!

Savner sex, men heldigvis skrur kroppen seg litt av når det kommer til det når man ikke har det som en del av livet.

Håper på å finne en mann som BÅDE vil ha forhold og sex, så vi får se! Kjenner at jeg blir påvirket av glansbilder jeg også, som andre her... mtp kropp, altså.

K36

– skulle egentlig poste som AB, men jaja, er vel ikke så farlig😇

Fort gjort! Anonym er man vel likevel her inne😊

Her skrur kroppen IKKE seg av selv om man er singel🙄

Når det gjelder glansbilder angående kropp, så er det bullshit. En helt vanlig kropp er mer enn godt nok, i mine øyne.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt sex for det er ikke en viktig del av livet mitt.

Anonymkode: 115ef...bb9

AnonymBruker
Skrevet

1,5år.

Men onanerer nesten hver dag, er veldig glad i det. Så da savner jeg ikke sex veldig mye, men er flink til å fantasere. Nå har jeg også utforsket analt med dildo, som gir meg magiske orgasmer :) 

Anonymkode: 107f3...cf2

• 3 måneder senere...
Skrevet

2 år +. 😊

Anonymkode: 556b7...e47

Skrevet

Litt over 1 år. Aldri hatt «god» sex, og bare ONS, så er ikke noe spesielt savn... Men SOM jeg har lyst til å ligge med noen som er skikkelig god og ha det moro i senga

Anonymkode: 44293...2b4

Skrevet
På 31.5.2020 den 22.49, Expandable86 skrev:

Lurer egentlig på hva som er normalt når det gjelder å gå uten sex som singel..?

For min del nærmer det seg nå 2 år siden sist, og jeg merker det begynner å bli et savn. I utgangspunktet ønsker jeg sex med en fast person, og aller helst noe som kan utvikle seg videre. 

Kunne sikkert ha gått inn for å finne noen for kun sex, men det er liksom ikke helt meg. Jeg vil helst ha en person jeg er blitt trygg på, og vet hvor jeg har. Å møte en kun for sex tror jeg ville ha gitt meg svært lite, annet enn tilfredsstillelsen der og da. Tror heller ikke jeg hadde vært komfortabel, rett og slett.

Hvordan er det med dere andre single?

3 dager

Skrevet

21 år.

Anonymkode: bb3c0...8cd

Skrevet
På 31.5.2020 den 22.49, Expandable86 skrev:

Lurer egentlig på hva som er normalt når det gjelder å gå uten sex som singel..?

For min del nærmer det seg nå 2 år siden sist, og jeg merker det begynner å bli et savn. I utgangspunktet ønsker jeg sex med en fast person, og aller helst noe som kan utvikle seg videre. 

Kunne sikkert ha gått inn for å finne noen for kun sex, men det er liksom ikke helt meg. Jeg vil helst ha en person jeg er blitt trygg på, og vet hvor jeg har. Å møte en kun for sex tror jeg ville ha gitt meg svært lite, annet enn tilfredsstillelsen der og da. Tror heller ikke jeg hadde vært komfortabel, rett og slett.

Hvordan er det med dere andre single?

Da jeg var singel så hadde jeg ikke sex på 3-4 år før jeg begynte date igjen...

Anonymkode: bc2e3...dfa

Skrevet

4 år ca. Gidder ikke. Er egentlig luta lei menn. Tar en pause.

Anonymkode: 34ef4...ecd

Skrevet

23 år siden sist. 😖

Anonymkode: 7593e...926

Skrevet

1 år siden sist! Kvinne 29

Anonymkode: 77369...86e

Skrevet

Herregud, det er 3 år siden.... :( K25. 

Anonymkode: 16e16...289

Skrevet

Alt for lenge. Det er vel rundt 5,5 år siden nå. M39

Anonymkode: 2fc10...e4d

Skrevet

1 dag. Før det var det en måned siden sist. 

Anonymkode: 9759b...e97

Skrevet

7,5 år siden, herregud det er deprimerende å kaste bort så mange år uten. Men er singel og vil ikke ha ONS, det gir meg ikke så mye da jeg synes sex er mye bedre jo bedre man kjenner noen. Vil heller ikke ha ff. Men savner det enormt. K46

Anonymkode: 3ff53...089

• Liker 1
Skrevet

Heldigvis har jeg mannlige bekjente som tilbyr seg å stille opp når jeg er singel. Liker best å ha en fast FF da ons gjerne gir meg lite. Når jeg er singel går jeg på det meste noen få mnd, oftest mindre heldigvis. Flere år, slik noen beskriver her, hadde jeg taklet dårlig. 

Skrevet

Har gjerne sex to til tre dager i uka. Noen ganger de samme, mens andre ganger er det nye. Alt ettersom hvor mye tid og energi jeg har.

Liker å ha noen på gang samtidig, så får jeg som oftest sex når det passer meg. Samtidig som man holder det nytt og spennende.

Anonymkode: 70e14...b59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...