Anonym90059005 Skrevet 31. mai 2020 #41 Skrevet 31. mai 2020 3-4 år. Naiv og trodde forhold skulle være livet ut, men dengang ei. Etter det har jeg bare droppet hele greia. Litt rart siden jeg har typ 40-50 sengepartnere på samvittigheten i 20-åra. Mann 39 nå. Men akkurat nå føler jeg vel at gjerne skulle møtt noen igjen, any takers 😁 1
Katten.2.0 Skrevet 31. mai 2020 #42 Skrevet 31. mai 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Nei men dere menn er kjekke uansett... Jeg som kvinne er ikke pen lenger når kroppen min er en historie av livet mitt og ikke polert og vakker å se på. Kroppen min er ikke pen å se på, og det gjør meg mindre verdt og setter meg bakerst i køen. Så tilfeldig sex er ikke aktuelt.. Anonymkode: 16e16...289 Holdningen din til deg selv er ufattelig mer avtennende enn kroppen din noensinne kan bli. God selvtillit skjuler skavanker, dårlig selvtillit framhever dem. 5
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #43 Skrevet 31. mai 2020 7 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Holdningen din til deg selv er ufattelig mer avtennende enn kroppen din noensinne kan bli. God selvtillit skjuler skavanker, dårlig selvtillit framhever dem. Jeg har alltid tenkt at det er omvendt. Anonymkode: 892de...6f4 1
s65 Skrevet 31. mai 2020 #44 Skrevet 31. mai 2020 5 år siden jeg ble singel. Jeg har selv frivillig lagt å leve i sølibat fordi jeg har ikke hatt ønske om å være nær en mann. Har holdt meg unna menn, fordi jeg synes min kropp er hellig og ikke hver mann bare skal gjøre hva han ønsker. Mange mine venner har forskjellige tanker om dette, og tror at jeg kommer aldri til å sex igjen. Saken er at min eks var utro, og har ikke lyst å være med en mann igjen for alltid. Har barn og ønsker heller ikke flere😉
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #45 Skrevet 31. mai 2020 Ca 21 timer. Begynner å bli for lenge uten sex. Anonymkode: 94b3d...194
Katten.2.0 Skrevet 1. juni 2020 #46 Skrevet 1. juni 2020 22 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har alltid tenkt at det er omvendt. Anonymkode: 892de...6f4 Hvis man har god selvtillit og bærer seg bra, så legger man ikke merke til de få ekstra kiloene, appelsinhudene eller hva enn det er. Har man dårlig selvtillit drar man automatisk oppmerksomheten mot det som er en problemområder. 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #48 Skrevet 1. juni 2020 3 hours ago, Expandable86 said: Hvor lenge siden sex for dere som er single? 24 år. Anonymkode: 7593e...926
Mann88 Skrevet 1. juni 2020 #49 Skrevet 1. juni 2020 Rundt nyttår da jeg gjorde det slutt med kjæresten. Det var ikke hovedsaklig grunnen men sexen ga meg lite. Jeg er en av de som gjerne skulle hatt ONS, da jeg er glad i det fysiske ved sex, og har hat få slike opplevelser i livet (kan telle på en hånd, ONS + partnere). Jeg er 32.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #50 Skrevet 1. juni 2020 7 mnd siden sist, tiden har gått fort så føles heldigvis ikke så lenge siden. Før den tid var jeg uten sex i 4,5 år. Det var sykt digg å ha sex igjen, savner det ofte, men veldig gla jeg fikk oppleve sex igjen. Jeg er egentlig kun ute etter noe seriøst, men skjer det så skjer det. Håper jeg møter en kjekk mann i sommer! Anonymkode: 77369...86e
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #51 Skrevet 1. juni 2020 3 timer siden, Expandable86 skrev: Vet nå ikke det. Er ikke misfornøyd med eget utseende, da jeg er slank og trener masse, og føler meg like sunn og frisk som da jeg var 18-19. Men en kjekk mann virker å vurderes utifra mange faktorer hvor jeg kommer til kort. Jeg har lite muskelmasse, hendene mine er små og preget av tynne fingre (virker som det er viktig for mange damer), jeg er relativt lav (175 cm) og har lite hår. Fysikken min er som en ungdom sin. Du trenger ikke være "polert" for å være god nok for et forhold. Overalt ser man damer i alle slags former som er i forhold. Det samme med menn. Ikke den du siterer men det med å være attraktiv er lettere for menn en kvinner. Menn trenger ikke se bra ut så lenge de har sjarm/personlighet..så og si alle jeg kjenner (inkludert meg selv) har vært betatt av en eller flere menn som kanskje ikke er så utseendemessige kjekke, men som har sjarm/personlighet som gjør dem kjekke og derfor er menn ganske heldige. En kvinne MÅ ha et fint utseende. Det hjelper ikke hva slags personlighet hun har så lenge hun ikke er pen. Vi har ikke flere kort å spille på slik som dere så er man ikke pen så er løpet kjørt.. Anonymkode: 159c0...917 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #54 Skrevet 1. juni 2020 3 dager siden, går aldri mer enn 3 uker mellom hver gang. Hadde vært oftere om ikke ff jobbet borte 3 uker i slengen😅 Men for å kommentere det som var sagt lengre opp om å være for stygg som dame: Jeg er feit (altså ikke bare litt overvektig), har store hengepupper, cellulitter, antydning til hengerumpe og store strekkmerker etter graviditet. Men hadde jeg likt ons kunne jeg ha fått flere mannfolk til å møtes for sex på under en time. Ikke selvskryt, bare understreker at uansett utseende så finnes det garantert flere som vil ha sex med deg. Slutt å prat deg selv ned! Alle er vakre på sin egen måte. Elsk deg selv først, det er utrolig tiltrekkende! Anonymkode: 0f582...bfc 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #55 Skrevet 1. juni 2020 12 timer siden, Katten.2.0 skrev: Holdningen din til deg selv er ufattelig mer avtennende enn kroppen din noensinne kan bli. God selvtillit skjuler skavanker, dårlig selvtillit framhever dem. Tror du ikke jeg vet dette? Men når man har en slik kropp så er det umulig å få selvtillit. Sier seg selv når jeg MÅ ha god selvtillit for at mannen skal tenne på kroppen min, ettersom om jeg har dårlig selvtillit så vil han se alle skavankene mine og forstå hvorfor jeg har dårlig selvtillit, og dermed dumpe meg/avvise meg. Og hvor jævlig med prestasjongsangst tror du ikke jeg får da? Anonymkode: 16e16...289
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #56 Skrevet 1. juni 2020 Er vel så og si en mnd siden, men så ble jeg singel for 3 uker siden ut av det blå da 😔🙄 29 år Anonymkode: 9b18b...b2a
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #57 Skrevet 1. juni 2020 13 hours ago, AnonymBruker said: Det finnes hjelp å få 🤔 Anonymkode: e394f...127 Men jeg ønsker ingen hjelp. Jeg lever ett nydelig liv med mine barn, veldig god økonomi, gode venner, bor på det stedet jeg ønsker med ett hus som jeg designet og bygget selv osv. Jeg hverken ønsker eller trenger sex, og jeg er veldig fornøyd med å leve uten sex og ongen mann skal få ha noe å si i mitt liv. Anonymkode: 437bd...d26
Katten.2.0 Skrevet 1. juni 2020 #58 Skrevet 1. juni 2020 19 minutter siden, AnonymBruker said: Tror du ikke jeg vet dette? Men når man har en slik kropp så er det umulig å få selvtillit. Sier seg selv når jeg MÅ ha god selvtillit for at mannen skal tenne på kroppen min, ettersom om jeg har dårlig selvtillit så vil han se alle skavankene mine og forstå hvorfor jeg har dårlig selvtillit, og dermed dumpe meg/avvise meg. Og hvor jævlig med prestasjongsangst tror du ikke jeg får da? Anonymkode: 16e16...289 Alternativt kan du prøve å slippe deg løs. Dess mer man er fast i eget hode, dess mindre nyter man sexen. Dårlig selvtillit er ikke forbeholdt mennesker med masse skavanker.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #59 Skrevet 1. juni 2020 Litt over 5 år. M39 Anonymkode: 2fc10...e4d
Gjest AnnaW Skrevet 1. juni 2020 #60 Skrevet 1. juni 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Fem nydelige år siden. Jeg er sjeleglad hver dag jeg slipper å forholde meg til en mann som vil ha kroppen min! Anonymkode: 437bd...d26 Same😂 Prøvde et uforplikta forhold for 2år siden men ble lei og før det et 3års samboerskap hvor eks ønsket mer sex enn meg...deilig å slippe så oppsøker ikke menn eller datingsider😉
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå