Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

?

Endret av Expandable86
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

3 dager

Anonymkode: f4c01...1bd

AnonymBruker
Skrevet

September i fjor. 

Anonymkode: ebfe7...c94

AnonymBruker
Skrevet

Er 2 år her også.. Og det minnet mer om ett overgrep enn faktisk sex, skulle ønske jeg protesterte mer... Og en opplevelse jeg helst skulle vært foruten. 

Før det var det 7 år uten... 

Anonymkode: c8833...714

AnonymBruker
Skrevet

Har vært singel i ti år. Hadde sex sist for tre år siden.

Anonymkode: 16061...f7f

Skrevet

Halvår. Før det var det flere år.

AnonymBruker
Skrevet

Fem nydelige år siden. Jeg er sjeleglad hver dag jeg slipper å forholde meg til en mann som vil ha kroppen min!

Anonymkode: 437bd...d26

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

16 år.

Anonymkode: 1cd66...913

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

5 dager. Har en fast sexpartner jeg har hatt i flere år. Møtes i gjennomsnitt 1 gang i mnd.

Anonymkode: 6f264...848

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utallige år her... Det har vært et par tråder om dette, det viser seg at det ikke er uvanlig å gå i årevis uten sex. For oss som er singel er det vel ikke fullstendig ulogisk, det er ikke alle som synes tilfeldige sexpartnere er noe å trakte etter. Det er vanskeligere å forstå at det ofte er sånn i forhold også. 

Anonymkode: 433dd...2e1

• Liker 5
Skrevet (endret)

.

Endret av Expandable86
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Expandable86 skrev:

Lurer egentlig på hva som er normalt når det gjelder å gå uten sex som singel..?

For min del nærmer det seg nå 2 år siden sist, og jeg merker det begynner å bli et savn. I utgangspunktet ønsker jeg sex med en fast person, og aller helst noe som kan utvikle seg videre. 

Kunne sikkert ha gått inn for å finne noen for kun sex, men det er liksom ikke helt meg. Jeg vil helst ha en person jeg er blitt trygg på, og vet hvor jeg har. Å møte en kun for sex tror jeg ville ha gitt meg svært lite, annet enn tilfredsstillelsen der og da. Tror heller ikke jeg hadde vært komfortabel, rett og slett.

Hvordan er det med dere andre single?

Det er 2 år siden om et par måneder. 

Jeg er kvinne og kjenner på det samme selv. Tilfeldig sex er ikke helt min greie. Godt mulig fordi jeg ikke har kroppen til det (har blant annet selvskadingsarr, løs hud her og der pga vektnedgang, stygge pupper pga vektnedgang), så jeg trenger en partner jeg kan være trygg på og som ikke dømmer meg for kroppen min. Det er vanskelig i dagens samfunn der du ser perfekte polerte kvinnekropper overalt i sosiale medier... Jeg er 26 år.. 

Savner sex noe helt enormt.. 

Anonymkode: 16e16...289

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

5 år. 

Anonymkode: dfac5...fc2

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Expandable86
AnonymBruker
Skrevet

X-antall år🙄

Anonymkode: 79e1c...9ea

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

31. august i fjor, med kjæresten før det ble slutt... 😢 Et stort savn. Mest savner jeg ham.

Anonymkode: d9850...f37

Skrevet (endret)

.

Endret av Expandable86
AnonymBruker
Skrevet

8 måneder , 25 år gammel kvinne

Anonymkode: d4b9e...fd0

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er 2 år siden om et par måneder. 

Jeg er kvinne og kjenner på det samme selv. Tilfeldig sex er ikke helt min greie. Godt mulig fordi jeg ikke har kroppen til det (har blant annet selvskadingsarr, løs hud her og der pga vektnedgang, stygge pupper pga vektnedgang), så jeg trenger en partner jeg kan være trygg på og som ikke dømmer meg for kroppen min. Det er vanskelig i dagens samfunn der du ser perfekte polerte kvinnekropper overalt i sosiale medier... Jeg er 26 år.. 

Savner sex noe helt enormt.. 

Anonymkode: 16e16...289

Perfekte kvinnekropper?

Oppsøk et offentlig bad eller nå på sommeren en badestrand. Da får du realiteten. Ikke mye "sportskropper" å spore der gitt. 

• Liker 2
Skrevet

Litt over ett år ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...