AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #81 Skrevet 3. juni 2020 3 timer siden, Warrior skrev: Det er ikke noe jeg VELGER. Går det an å velge hva man skal være redd for? De som er redd for høyder. Har de valgt det selv? Hvorfor jeg ble et sint menneske kan ikke jeg svare på og nei jeg liker ikke å være sint på folk. Jeg reagerer med sinne når jeg er redd også. Hvorfor? I don’t know! Folk reagerer vel forskjellig. Jeg vet folk kan glemme å holde seg for munnen, men personen hostet så pass mye at det skulle ikke være så vanskelig å huske å holde seg for munnen. Hadde det vært et host så kan folk glemme seg ja. Eller en nys. For det kom så brått. Har skjedd meg også det. Har aldri sagt friske folk skal isolere seg. Men folk som er syke skal faktisk holde seg hjemme nå og hvis de må til lege så naturlig å holde seg for munnen. Å det uansett hva grunnen var. Jeg tenker korona for det er det jeg er redd for, siden jeg gikk forbi og personen ikke holdt seg for munnen. Og personen så og hørtes syk ut + kom fra legevakten. Er enig med deg at man skal holde seg for munnen. Men mange hoster nå av forskjellige grunner. Astma, pollenallergi, sommerforkjølelse osv. Anonymkode: 62994...4fb 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #82 Skrevet 3. juni 2020 På 31.5.2020 den 18.45, AnonymBruker skrev: Folk eier ikke folkeskikk. De tror corona er forkjølelse Anonymkode: 54d48...387 Uansett hvodan den slår ut hos den enkelte, er det frek, motbydelig og ondskapsfullt å hoste smitten videre til andre. Korona eller ikke. Anonymkode: f2ca7...d60
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #83 Skrevet 3. juni 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uansett hvodan den slår ut hos den enkelte, er det frek, motbydelig og ondskapsfullt å hoste smitten videre til andre. Korona eller ikke. Anonymkode: f2ca7...d60 Du må jo gjerne mene at å ikke holde seg for munnen er både uhygienisk og dårlig folkeskikk, men ondskapsfullt?? Det forutsetter både at personen vet bedre, at det er en bevisst (ikke-)handlnig og at vedkommende gjør det for å skade. Hva vet vel du om vedkommendes hensikter?? En person du antakelig aldri har møtt, beskrevet av en annen person som er alt annet enn nøytral. Og så denne antakelsen om at alle har en eller annen smitte de går rundt og sprer. Igjen, man kan godt hoste uten å ha en smittsom sykdom. Anonymkode: 965b4...b1b 1
Anbefalte innlegg