Gå til innhold

Forbanna dritt! Går ikke an å gå ute en gang!


Gjest Warrior

Anbefalte innlegg

Gjest Warrior

Måtte går forbi legevakt å der kom det noen syke og hostet noe jævlig. Holdt de seg for munnen tror du? Neida må hoste rett på folk. Så nå er det bare å vente på den drittsykdommen å være kjempesyk hele sommeren. Pines, hoste meg i hjel og ikke få puste. Håper folk er fornøyd med å hoste rett ut i lufta, på folk, smitte andre😡Enkelte må jo få lov til det! Er det virkelig sånn verden er blitt?🤬Endelig fikk de smitte noen de som gikk der og hostet? 

Endret av Gjest
Rettet skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Warrior skrev:

Måtte går forbi legevakt å der kom det noen syke og hostet noe jævlig. Holdt de seg for munnen tror du? Neida må hoste rett på folk. Så nå er det bare å vente på den drittsykdommen å være kjempesyk hele sommeren. Pines, hoste meg i hjel og ikke få puste. Håper folk er fornøyd med å hoste rett ut i lufta, på folk, smitte andre og ta livet av andre😡Enkelte må jo få lov til det! Er det virkelig sånn verden er blitt?🤬Endelig fikk de smitte noen de som gikk der og hostet? 

Ja,ja, det var den sommeren... 🤣😁  (og hvis du mot formodning er seriøs, så ler jeg minst like mye av det.. 😉)

Anonymkode: 8f6cb...0e1

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helst bra. Og selv om de kom fra legevakta og hostet, var de mest sannsynligvis på legevakta av en helt annen grunn, og har ikke Covid-19. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk eier ikke folkeskikk. De tror corona er forkjølelse 

Anonymkode: 54d48...387

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk eier ikke folkeskikk. De tror corona er forkjølelse 

Anonymkode: 54d48...387

For de fleste er korona mildere.

Anonymkode: 2e963...6a3

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør få hjelp mot angsten sin hvis man er så redd for noe som tar ca ett liv i uka her hjemme. 

Anonymkode: 0b0a5...7e1

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit nok, de tok lite hensyn når de hostet ut i lufta, men enn skal ikke automatisk svartmale situasjonen og tro at det er korona de hadde. Det kan være en vanlig forkjølelse, astma, allergi, andre luftveisinnfeksjoner som er milde. Ikke sikkert du blir smittet engang, du blir i alle fall ikke smittet om det er astma/allergi eller de satte noe i halsen..

Det er så lite smitte nå, så sjansen for at du møter på noen som er smittet er nesten som godt som 0. Mange kommuner har ingen smitte heller. Og er det mistanke om corona, så skal ikke disse personene møte opp på legevakta gående. Da må de enten kjøre dit i egen bil, eller det kommer corona team hjem til dem for testing.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste ukene har det blitt påvist drøyt 100 koronatilfeller i uka i Norge. Og det er sannsynlig å tenke seg at det dermed ikke er så altfor mange som er smittefarlige. Jeg ville senket skuldrene litt om jeg var deg. Det er ikke sikkert personen hadde korona, og du var vel uansett ikke tett oppi vedkommendes fjes, så selv om det skylle være korona, trenger du ikke å ha blitt smittet. Og om du blir syk, så blir jo over 90 prosent raskt friske igjen. 
 

Anonymkode: 8008a...c69

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For de fleste er korona mildere.

Anonymkode: 2e963...6a3

Spiller ingen rolle 

Anonymkode: 945cd...5d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja,ja, det var den sommeren... 🤣😁  (og hvis du mot formodning er seriøs, så ler jeg minst like mye av det.. 😉)

Anonymkode: 8f6cb...0e1

Ja jeg er seriøs, hvorfor ellers skriver jeg i redsel?Sikkert morsomt for deg og flott at du kan le av det, men for meg ble det panikk og det gir seg ikke med det første når symptomer kan dukke opp når som helst fra 1-14 dager! For en «morsom» og deilig sykdom. Hvorfor må folk oppføre seg sånn at de må hoste på andre og rett ut i lufta som andre puster inn? Liker folk å smitte andre med vilje? 

35 minutter siden, tussi84 skrev:

Greit nok, de tok lite hensyn når de hostet ut i lufta, men enn skal ikke automatisk svartmale situasjonen og tro at det er korona de hadde. Det kan være en vanlig forkjølelse, astma, allergi, andre luftveisinnfeksjoner som er milde. Ikke sikkert du blir smittet engang, du blir i alle fall ikke smittet om det er astma/allergi eller de satte noe i halsen..

Det er så lite smitte nå, så sjansen for at du møter på noen som er smittet er nesten som godt som 0. Mange kommuner har ingen smitte heller. Og er det mistanke om corona, så skal ikke disse personene møte opp på legevakta gående. Da må de enten kjøre dit i egen bil, eller det kommer corona team hjem til dem for testing.

Satte ikke i halsen det kan jeg 100% si sikkert. Det var skikkelig tørrhoste. Jeg vet godt hvordan tørrhoste høres ut. Den hosten der kan umulig være noe annet enn korona så kraftig som det hørtes ut. Allergi blir da ikke folk så dårlig av? Astma? Tvilsomt. Det er kanskje lite smitte men det vil øke nå. Det sier til og med eksperter. Pga samfunnet åpner og folk gir faen. De går med virus overalt. Mange er så egoister at de gir faen i om de smitter andre😡

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For de fleste er korona mildere.

Anonymkode: 2e963...6a3

Så hvorfor blir noen alvorlig syk selv om de ikke er i risiko? Jeg ble da skikkelig dårlig og tungpusta av en influensa som er mildere enn korona. Godt trent og langt i fra noe risikogruppe. Så jeg har grunn til å være redd når jeg ble så dårlig av en «liten influensa». Det var så jævlig ubehagelig og rett og slett vondt. Hjelper ikke at de fleste får milde symptomer når hvem som helst kan få det hardt og havne i respirator og i verste fall dø. 

Noen jeg er glad i er faktisk i risikogruppa. Tenk om de som hostet og så dårlig ut smittet meg med korona nå, og jeg smitter de jeg er glad i videre når vi møtes om noen dager. Da er det min feil! Som smitter, og som var så dum å gikk der når syke folk gikk der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, du trenger mer innhold i livet. 

Anonymkode: 064a6...b7e

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk eier ikke folkeskikk. De tror corona er forkjølelse 

Anonymkode: 54d48...387

Folk er paranoide. Tror at hvert jævla snufs og host er corona.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ren folkeskikk å holde seg for munn når man hoster!! Både før corona utbruddet og nå under det greiene her burde folk kunne klare å dekke for munn. Så istedenfor å si at folk er paranoide osv, så går det ann å ta hensyn til andre. Egoistisk oppførsel. 

Anonymkode: 50e10...427

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ren folkeskikk å holde seg for munn når man hoster!! Både før corona utbruddet og nå under det greiene her burde folk kunne klare å dekke for munn. Så istedenfor å si at folk er paranoide osv, så går det ann å ta hensyn til andre. Egoistisk oppførsel. 

Anonymkode: 50e10...427

Paranoid paranoid paranoid. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man bør få hjelp mot angsten sin hvis man er så redd for noe som tar ca ett liv i uka her hjemme. 

Anonymkode: 0b0a5...7e1

Dette. TS har startet flere småhysteriske tråder her inne. Søk hjelp. 

Anonymkode: bf715...948

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Warrior skrev:

Satte ikke i halsen det kan jeg 100% si sikkert. Det var skikkelig tørrhoste. Jeg vet godt hvordan tørrhoste høres ut. Den hosten der kan umulig være noe annet enn korona så kraftig som det hørtes ut. Allergi blir da ikke folk så dårlig av? Astma? Tvilsomt. Det er kanskje lite smitte men det vil øke nå. Det sier til og med eksperter. Pga samfunnet åpner og folk gir faen. De går med virus overalt. Mange er så egoister at de gir faen i om de smitter andre😡

Omtrent hver gang jeg har vært forkjølet kan jeg slite med tørr hoste 2-3 uker etterpå, så er ikke unormalt. Mannen har astma, og det kan høres ut som tørr hoste ofte når han er tett. Ekspertene har sagt at smitten vil øke i flere uker, den har bare gått nedover. Smitten kommer nok mer tilbake på høsten, ikke nå fram mot sommeren.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Warrior skrev:

Ja jeg er seriøs, hvorfor ellers skriver jeg i redsel?Sikkert morsomt for deg og flott at du kan le av det, men for meg ble det panikk og det gir seg ikke med det første når symptomer kan dukke opp når som helst fra 1-14 dager! For en «morsom» og deilig sykdom. Hvorfor må folk oppføre seg sånn at de må hoste på andre og rett ut i lufta som andre puster inn? Liker folk å smitte andre med vilje? 

Satte ikke i halsen det kan jeg 100% si sikkert. Det var skikkelig tørrhoste. Jeg vet godt hvordan tørrhoste høres ut. Den hosten der kan umulig være noe annet enn korona så kraftig som det hørtes ut. Allergi blir da ikke folk så dårlig av? Astma? Tvilsomt. Det er kanskje lite smitte men det vil øke nå. Det sier til og med eksperter. Pga samfunnet åpner og folk gir faen. De går med virus overalt. Mange er så egoister at de gir faen i om de smitter andre😡

Så hvorfor blir noen alvorlig syk selv om de ikke er i risiko? Jeg ble da skikkelig dårlig og tungpusta av en influensa som er mildere enn korona. Godt trent og langt i fra noe risikogruppe. Så jeg har grunn til å være redd når jeg ble så dårlig av en «liten influensa». Det var så jævlig ubehagelig og rett og slett vondt. Hjelper ikke at de fleste får milde symptomer når hvem som helst kan få det hardt og havne i respirator og i verste fall dø. 

Noen jeg er glad i er faktisk i risikogruppa. Tenk om de som hostet og så dårlig ut smittet meg med korona nå, og jeg smitter de jeg er glad i videre når vi møtes om noen dager. Da er det min feil! Som smitter, og som var så dum å gikk der når syke folk gikk der.

Av erfaring kan man få kraftig tørrhoste av forskjellige lungerelaterte sykdommer.Ingen automatikk at vedkommende du møtte var smittet av korona. Kan likevel forstå at du er engstelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette. TS har startet flere småhysteriske tråder her inne. Søk hjelp. 

Anonymkode: bf715...948

Jeg får hjelp, men hva hjelper det når folk hoster på andre og ikke holder seg for munnen? Hva hjelper det når et dødelig virus sprer seg og gjør folk veldig syke? Tror ikke jeg er den eneste som er redd korona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å søke hjelp ts, trådene dine her på kg vitner om at du ikke har det så greit med deg selv. Må være utrolig slitsomt å gå rundt å være så sint hele tiden. Skjønner at det er irriterende at folk hoster, men de er bare mennesker og de fleste klarer å se forbi irritasjonen og gå videre med dagen sin. 

Håper du klarer å nøste opp i problemene dine. Kanskje en pause fra nettet kunne vært en idé? Jeg logger alltid av noen uker, når jeg sliter. 

Anonymkode: 62803...6e5

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Warrior skrev:

Jeg får hjelp, men hva hjelper det når folk hoster på andre og ikke holder seg for munnen? Hva hjelper det når et dødelig virus sprer seg og gjør folk veldig syke? Tror ikke jeg er den eneste som er redd korona.

Du vil møte slike problemstillinger ukentlig livet ut ts. Det gjelder å ikke gi det fokus, for uansett hvor mye fokus du gir det så kommer det til å skje igjen og igjen. Da lar du til slutt slike ting styre livet ditt og blir bare bitter på alle rundt deg. Du kan faktisk velge å fokusere på noe annet enn alt som irriterer og plager deg. 

Anonymkode: 62803...6e5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...