lille_fiol Skrevet 30. mai 2020 #1 Del Skrevet 30. mai 2020 Lurer på om det bare er jeg som ikke klarer å glede meg på venners vegne. Kjenner bare det er litt begrensa hvor mye jeg bryr meg om maten du spiste,hva ungen din gjorde i dag og hvor flink du var som fullførte studiene. Alt handler jo essensielt om å vise seg frem og jeg kjenner jeg begynner å bli metta. Foretrekker egentlig instagram for der følger jeg folk som poster om dyr og natur. Føler meg slem og litt unormal som tenker så negativt, skriver alltid noe hyggelig tilbake når jeg får en snap eller synes noe er koselig,men er litt grenser på hvor mye man kan glede seg over andres hverdag,akkurat som at de sikkert synes jeg er kjedelig som aldri sender snap,og isåfsll er det dyr og natur. Vurderer å slette det,men da går jeg samtidig glipp av en del "sosialisering" med venner om man kan kalle det for det... vet jo selv svaret her er å slette det da det ikke gir meg noe særlig påfyll men allikevel,kom gjerne med dine tanker rundt sosiale medier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summer lady Skrevet 30. mai 2020 #2 Del Skrevet 30. mai 2020 Jeg liker snapchat bedre enn IG. Føler snap er mer uformelt på en måte. Jeg forventer eller ønsker ikke svar på snap, er bare en liten del av min hverdag jeg deler. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hasselnøtter Skrevet 18. juni 2020 #3 Del Skrevet 18. juni 2020 Jeg får stort sett bare koselige snapper, av folk jeg kjenner godt. I starten kom det mye rart fra alle, men det gikk heldigvis over. Nå får jeg aldri måltider (med mindre det er noe veldig spesielt) eller dyr, som jeg synes er kjedelig. Så ja, snapchat gir meg en god følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rediken Skrevet 18. juni 2020 #4 Del Skrevet 18. juni 2020 Snapchat er stort sett bare tidsfordriv for min del, venner poster glimt fra hverdagen sin. Jeg syns stort sett snappene jeg får er artige og underholdende. Men jeg har tre stykker som er veldig plagsomme: den ene poster bilde av samtlige måltider, den andre snapper 10-15 ganger av hunden sin per dag, og den tredje snapper treningsvideor hver dag. Har lyst å slette de som venner, men tørr ikke (redd for de skal bli fornærmet). Liker generelt sett Instagram bedre enn Snap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 18. juni 2020 #5 Del Skrevet 18. juni 2020 Hadde ingen lang karriere på Snap, slettet appen kjapt. Jeg synes ikke det fungerer som kommunikasjonsform og å bare bli passiv mottaker av et stort antall bilder og snutter fra andres liv, det interesserer ikke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 19. juni 2020 #6 Del Skrevet 19. juni 2020 Jeg får veldig mye "elsker barna mine, se så flinke de er og hvor tett nærhet vi har" på Snap. Det er sjeldent jeg gidder å svare på sånt, da det for meg er uinteressante glansbilder av en ønsket idyll. Det trigger meg til å publisere alskens lite insta-vennlig vrøvl på stories istedet. Bare på f. Når jeg finner det for godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 8. juli 2020 #7 Del Skrevet 8. juli 2020 Jeg digger Snap og prøver å være litt kreativ med fenomenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 8. juli 2020 #8 Del Skrevet 8. juli 2020 På 30.5.2020 den 23.39, Summer lady skrev: Jeg liker snapchat bedre enn IG. Føler snap er mer uformelt på en måte. Jeg forventer eller ønsker ikke svar på snap, er bare en liten del av min hverdag jeg deler. Jeg er motsatt av deg. For meg så er snap bare mas å krav om svar. Svarer man ikke i tide så er det kjeftsmell og få. IG er mer befriende med at man kan scroll gjennom en haugevis av bilder og like de bildene man vil, å ingen blir sur å grinete av seg. Men så er det Tiktok jeg bruker mest pga alle de humoristiske videoene som blir lagt ut, elsker den appen rett å slett😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 9. juli 2020 #9 Del Skrevet 9. juli 2020 Jeg er venn med - og følger kun familie og nære venner der nå - og det syns jeg kan være hyggelig, så ja, jeg har forsåvidt glede av det. Men jeg bruker det ikke som et sted å kommunisere. Jeg føler meg ikke forpliktet til å hverken kommentere eller svare, og gjør det svært sjelden. Orker ikke å chatte og trykke "liker" hele dagen. Det vet vennene mine. For min del har det igrunn blitt for mange steder det "tyter" på sosiale medier. FB og IG har begge stories også, og folk legger ut ALT. Jeg gidder ikke rett og slett. Det er begrenset hvor interessant det er å følge med på alt og alle. Det har blitt for mye, orker ikke å holde følge.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 11. juli 2020 #10 Del Skrevet 11. juli 2020 Jeg følger koselige snapper. Snapperne jeg følger er stort sett familie og venner, men også noen snappere med samme interesse som meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 11. juli 2020 #11 Del Skrevet 11. juli 2020 Ja! Jeg elsker Snapchat! Det er lavterskel og veldig avslappet. Svarer hvis man vil, men ingen press. Veldig uhøytidelig med små hverdagsøyeblikk. Noe er mindre interessant enn andre ting, men sånn er set jo irl også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 11. juli 2020 #12 Del Skrevet 11. juli 2020 Jeg liker ikke snap. Syntes det ble for mange katter og unger. Derfor bruker jeg det også ekstremt sjeldent. liker instagram mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå