Gå til innhold

Til kvinner: hva er ditt favoritt sexleketøy? Must have?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For noen år siden ble jeg sammen med en mann som ikke likte sexleketøy. Endte med at jeg kasta alt jeg hadde (som var ganske mye). Trodde forholdet skulle vare evig.... Eneste jeg beholdt var en vibrator, beste vibratoren jeg vet om. Finner den ikke i nettbutikker lenger, er noen år siden jeg kjøpte den. 

Er gira på å prøve mer nytt siden jeg er per definisjon evig singel og det blir ikke type på leeenge. Savner pikk og kunne tenkt meg en dildo, problemet er at jeg liker ikke stoffet på dildoene. Liker ikke det materialet hvor alt mulig klistrer seg fast til dildoen, lurer på om det er latex elns? Silikon går jo greit for det er jo glatt og ikke alt klistrer seg til det? Jeg syns også dildoene på markedet er aaalt for store, jeg vil ha en dildo som er under gjennomsnittet, både i lengde og tykkelse. De "normale" dildoene er jo monsterstore. 

Kunne tenkt meg noe til anus også men er ikke gira på buttplugs. Sånne bittesmå vibratorer som de solgte før hadde vært noe, men finner det ikke noe steder. 

Så ja, hva er ditt favoritt sexleketøy? :) Hva anbefaler du? 

Anonymkode: 4bce1...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ELSKER PicoBong sin rabbitvibrator, jeg lurer på om den modellen heter Kaya.. Den treffer perfekt på G-punkt, A-punkt og klitoris. Jeg er på min andre nå, den første ble brukt så mye at jeg fikk veldig god valuta for pengene før den døde.. 

Anonymkode: 91f01...ef5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ELSKER PicoBong sin rabbitvibrator, jeg lurer på om den modellen heter Kaya.. Den treffer perfekt på G-punkt, A-punkt og klitoris. Jeg er på min andre nå, den første ble brukt så mye at jeg fikk veldig god valuta for pengene før den døde.. 

Anonymkode: 91f01...ef5

Hvor har du kjøpt den? Nettbutikk? Kondomeriet?

Anonymkode: 9d7bd...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ELSKER PicoBong sin rabbitvibrator, jeg lurer på om den modellen heter Kaya.. Den treffer perfekt på G-punkt, A-punkt og klitoris. Jeg er på min andre nå, den første ble brukt så mye at jeg fikk veldig god valuta for pengene før den døde.. 

Anonymkode: 91f01...ef5

Er det denne? https://www.sinful.no/picobong-kaya-rabbit-vibrator

I så tilfelle var det dumt for den er ikke i salg lenger. :( Hvor kjøpte du din? Og når? 

Anonymkode: 4bce1...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det denne? https://www.sinful.no/picobong-kaya-rabbit-vibrator

I så tilfelle var det dumt for den er ikke i salg lenger. :( Hvor kjøpte du din? Og når? 

Anonymkode: 4bce1...9a7

Ja, det er den :) 

Kan nok stemme at jeg kjøpte den på Sinful første gangen. Den nyeste nå kjøpte jeg på Amazon 

Anonymkode: 91f01...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

For noen år siden ble jeg sammen med en mann som ikke likte sexleketøy. Endte med at jeg kasta alt jeg hadde (som var ganske mye). Trodde forholdet skulle vare evig.... Eneste jeg beholdt var en vibrator, beste vibratoren jeg vet om. Finner den ikke i nettbutikker lenger, er noen år siden jeg kjøpte den. 

Er gira på å prøve mer nytt siden jeg er per definisjon evig singel og det blir ikke type på leeenge. Savner pikk og kunne tenkt meg en dildo, problemet er at jeg liker ikke stoffet på dildoene. Liker ikke det materialet hvor alt mulig klistrer seg fast til dildoen, lurer på om det er latex elns? Silikon går jo greit for det er jo glatt og ikke alt klistrer seg til det? Jeg syns også dildoene på markedet er aaalt for store, jeg vil ha en dildo som er under gjennomsnittet, både i lengde og tykkelse. De "normale" dildoene er jo monsterstore. 

Kunne tenkt meg noe til anus også men er ikke gira på buttplugs. Sånne bittesmå vibratorer som de solgte før hadde vært noe, men finner det ikke noe steder. 

Så ja, hva er ditt favoritt sexleketøy? :) Hva anbefaler du? 

Anonymkode: 4bce1...9a7

Ikke likte sexleketøy? Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, visp skrev:

Jeg hadde slitt om jeg hadde mistet høyre langefinger.

Bruker du kun den? 😄 

14 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Ikke likte sexleketøy? Hvorfor det?

Aner ikke! Han ble slapp når jeg prøvde å inkludere sexleketøy i sexen. Han sa selv at han ikke visste hvorfor. 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker denne, og at den er oppladbar er genialt! 

https://www.sinful.no/fifty-shades-of-grey-greedy-girl-rechargeable-g-spot-rabbit-vibrator

Anonymkode: 07795...9c4

Åh, jeg vurderte den men bestilte nettopp denne og denne. Tenker de kulene er gøy å ha inni seg når man bruker vibrator på klitten. :) Om jeg ikke blir fornøyd med den Happy vibratoren så skal jeg prøve den du har linket til! 

Anonymkode: 4bce1...9a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker du kun den? 😄 

 

Anonymkode: 4bce1...9a7

Ja, men det som foregår i hodet er jo det viktigste da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, visp skrev:

Ja, men det som foregår i hodet er jo det viktigste da.

Har du langefingeren inn i skjeden, eller stimulerer du klitoris?

Anonymkode: e49eb...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du langefingeren inn i skjeden, eller stimulerer du klitoris?

Anonymkode: e49eb...b32

Spør om det i en annen runketråd, jeg vil ha anbefalinger til sexleketøy og ikke vite hvordan andre onanerer.. 

Anonymkode: 4bce1...9a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Spør om det i en annen runketråd, jeg vil ha anbefalinger til sexleketøy og ikke vite hvordan andre onanerer.. 

Anonymkode: 4bce1...9a7

Innser nå at jeg spurte om hun kun brukte den. Haha....

Anonymkode: 4bce1...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker du kun den? 😄 

Aner ikke! Han ble slapp når jeg prøvde å inkludere sexleketøy i sexen. Han sa selv at han ikke visste hvorfor. 

Åh, jeg vurderte den men bestilte nettopp denne og denne. Tenker de kulene er gøy å ha inni seg når man bruker vibrator på klitten. :) Om jeg ikke blir fornøyd med den Happy vibratoren så skal jeg prøve den du har linket til! 

Anonymkode: 4bce1...9a7

Vaginakuler har jeg vurdert til å gå rundt med, ikke tenkt på at jeg kan bruke dem sammen womanizert for eksempel😂

Anonymkode: 07795...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vaginakuler har jeg vurdert til å gå rundt med, ikke tenkt på at jeg kan bruke dem sammen womanizert for eksempel😂

Anonymkode: 07795...9c4

Tanken slo meg at det måtte jo være digg å ha kuler inni seg samtidig som en bruker noe på klitten. 😄 Hadde vært godt med en partner om han slikka meg f.eks i tillegg til at kulene var inne. Også hadde det vært sykt pirrende å gå med det inni seg i det daglige mens mannen hadde fjernkontrollen. Men er bare å drømme, jeg er singel, så. :vetikke:

Anonymkode: 4bce1...9a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tanken slo meg at det måtte jo være digg å ha kuler inni seg samtidig som en bruker noe på klitten. 😄 Hadde vært godt med en partner om han slikka meg f.eks i tillegg til at kulene var inne. Også hadde det vært sykt pirrende å gå med det inni seg i det daglige mens mannen hadde fjernkontrollen. Men er bare å drømme, jeg er singel, så. :vetikke:

Anonymkode: 4bce1...9a7

Note to myself når jeg får et sexliv igjen😋

Anonymkode: 07795...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En cocksleeve som gjør han stor og en kraftig vibrator, wand.

Anonymkode: 271a7...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tranma

Jeg har masse forskjellig, men en dildo vi har støpet av mannen min, womanizer PRO og en dildo som er normalt stor er vel favorittene. Brukes sammen med han for å få til DP og alene ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...