Gå til innhold

Menn - hva er greia når (noen av) dere ikke liker at dama går med utringing?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mens det er helt greit å se på andre med det.. 

Anonymkode: d44ac...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen liker ikke at jeg viser hud. Han har mormonere til besteforeldre og jeg tror en del henger igjen av ting de har ytret til han. Vet at bestemoren har sagt (og fremdeles sier) at han må finne ei dame som det ikke er "noe tull" med, og han skjønner godt hva hun mener for å si det sånn. (Har ikke møtt henne ennå) 

Han er jo voksen og kan ta sine egne valg nå, men det er vanskelig å legge helt fra seg ting man har fått gjentatt siden barndommen. 

Jeg går med det jeg vil, har aldri brukt utringede topper, da det ser stygt ut med mine bryst. Men jeg liker små t-skjorter og korte topper. Han liker ikke at andre får se magen min, men nekter ikke meg å gå med det. Da hadde det blitt krangel. 

Og om ei dame kommer forbi med utringing og push-up, selvfølgelig glor han! Jeg glor også! Det er jo pupper, og de er der, og hjernen blir litt forundret. Og så forsvinner dama, og man går videre med livet sitt og puppedama dukker aldri opp i minnet igjen. 

Han synes nok pupper er pent, men syns det er kleint når de er ute. Han syns også det er kleint å være i bar overkropp selv, til og med om sommeren. Om vi er en gjeng ute og griller, så er han den eneste mannen som lar t-skjorta være på. Og han har fin kropp. 

 

Anonymkode: aa816...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se på puppene til kvinner eller menns bare overkropp har ingenting med kjærlighet å gjøre. Likevel er han nok redd for at attraktive menn skal komme og snappe deg i fra han.

Anonymkode: a4249...261

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen andre? 

5 hours ago, AnonymBruker said:

Likevel er han nok redd for at attraktive menn skal komme og snappe deg i fra han.

Anonymkode: a4249...261

Jeg føler at han ikke vil at noen skal få «et sånt» inntrykk av meg eller noe. 

Anonymkode: d44ac...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen andre? 

Jeg føler at han ikke vil at noen skal få «et sånt» inntrykk av meg eller noe. 

Anonymkode: d44ac...9b0

Drit i hva han sier. Du går i det du vil. Han bestemmer ikke over hvordan du skal kle deg.

Anonymkode: fe206...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg vet hvordan mange menn tenker og ønsker ikke at andre skal objektifisere henne/tenke på henne som et ligg/sexobjekt/på den måten. Ikke noe nytt at mange menn har mindre respekt for de som viser mer, og tenker visse ting.

 

Nå tenker ikke jeg slik om andre, men har vært med nok av menn som har disse synene, og de er i flertall. Nå nevner jeg heller aldri dette da, hun skal såklart få gå i hva hun vil, ikke hennes feil at mange mannfolk er ekle. Er helt klart et holdningsproblem blant store deler av den mannlige befolkningen, dette viser seg også i statestikk mtp overgrep/trakkasering.

Som sagt, hindrer ingen i å gå i/gjøre hva man vil, men er lov å ikke like ting. På samme måte som jeg ikke liker at dattra mi går hjem fra byen aleine, drikker seg full på fest, gjør visse ting - fordi jeg vet at det kan være farlig/problematisk for henne. Om kvinner/jenter gjør noe "feil"/driter seg ut", får det mye større konsekvenser for de, enn om en mann hadde gjort det samme.

Anonymkode: 9c842...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den tiden da jeg festet lit så likte jeg gå med korte skjørt, men dekket alltid så ikke pupper synes . Uansett, typen min likte ikke det og jeg spurte hvorfor. Han sa fordi han ikke vil alle menn skal se på meg og få lyst på meg. Han sa han vet hvordan de fleste menn tenker siden han er selv mann og visse tanker dukker opp når de er singel og ser ei fin rompe og fine lår...
Jeg har ikke sluttet å gå med korte skjørt om jeg skal noe, men fester aldri lenger. 

Anonymkode: c999e...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...