AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #1 Del Skrevet 29. mai 2020 Jeg skal sove i bilen, men er redd for om nøkkelen vil tappe batteriet for strøm om jeg har nøkkelen i bilen. Noen som vet? Anonymkode: 9ecf3...dea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #2 Del Skrevet 29. mai 2020 Med mindre du ligger å trykker febrilsk på knappene så vil ingen normale biler/nøkler tappe hverandre for strøm.. Anonymkode: 3b15b...5af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #3 Del Skrevet 29. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Med mindre du ligger å trykker febrilsk på knappene så vil ingen normale biler/nøkler tappe hverandre for strøm.. Anonymkode: 3b15b...5af Ok. Jeg har erfart at når jeg har nøkkelen liggende i bilen i en kort periode f.eks når jeg vasker den. Begynner bilen å pipe, derfor er jeg litt bekymret. Anonymkode: 9ecf3...dea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 29. mai 2020 #4 Del Skrevet 29. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ok. Jeg har erfart at når jeg har nøkkelen liggende i bilen i en kort periode f.eks når jeg vasker den. Begynner bilen å pipe, derfor er jeg litt bekymret. Anonymkode: 9ecf3...dea Legg nøkkelen i en liten blikkboks, da har den ikke kontakt med bilen. Det er korrekt at den sier i fra, når bilen står stille og nøkkel er inni bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #5 Del Skrevet 30. mai 2020 Jeg hadde ingen blikkboks tilgjengelig, men det gikk fint å sove i bilen med nøkken. Anonymkode: 9ecf3...dea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå