Gå til innhold

Så flinke vi alle har vært. Dette kan jo gå bra!


Cleo88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så kjekt med litt uvanlig positivitet her inne! Enig med deg 👍

Anonymkode: a7f60...19f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller beste er at tallene er veldig lave selv om det åpnes gradvis. For det ville vært umulig å fortsette veldig lenge med det meste stengt. Nå kommer ting i gang igjen fort nok til at jeg har håp for økonomien også, selv om det fortsatt vil svi for mange. Håper det beste for reiselivet og kulturlivet også. Tror dette vil gå bra også når man åpner mer mot utlandet også, smitten er på retur de fleste steder. 

Anonymkode: ba194...33e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en positiv tråd her inne! 

Anonymkode: de7a5...fc8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi kommer til å få sjokk. Høsten blir katastofal. Åpner de grenser så eksploderer det i lille Norge og. Dette var bare begynnelsen. Jeg har ikke trua. 

Anonymkode: 30db2...9cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror vi kommer til å få sjokk. Høsten blir katastofal. Åpner de grenser så eksploderer det i lille Norge og. Dette var bare begynnelsen. Jeg har ikke trua. 

Anonymkode: 30db2...9cd

Jeg er allerede i sjokk fordi det ikke eksploderte etter påsken. For det har kg sagt. 

Anonymkode: ba194...33e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det forsvinner av seg selv. 

Anonymkode: de73b...176

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det forsvinner av seg selv. 

Anonymkode: de73b...176

Ja, er nok en viss mulighet for det.

SARS-CoV forsvant av seg selv, kanskje SARS-CoV-2 gjør det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å fortsette å vaske hendene ofte og holde mere avstand enn jeg før har gjort. Ser for meg at vanlig influensa m.m. kan håndteres på en bedre måte ved å ha hygienetankene i bakhodet. Det ser bra ut i dag, men vi vet ingenting ennå. Det kan blusse opp igjen, det må alle ha i tankene og nei, koronaen er antagelig her for å bli. Den kommer og går over hele verden. Vis hensyn, vask hendene og nys i albuen. 

Anonymkode: 1a726...688

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Telemark, og kun en har testet positivt siden påske.😀

Anonymkode: b6b06...ce1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Krantz95 said:

Ja, er nok en viss mulighet for det.

SARS-CoV forsvant av seg selv, kanskje SARS-CoV-2 gjør det samme.

SARS forsvant overhodet ikke av seg selv. Det var på grunn av omfattende smittesporing og restriksjoner, spesielt i Asia. Det var mulig fordi omtrent alle som fikk den ble tydelig syke og den i liten eller ingen grad smittet før man fikk symptomer. Det er på grunn av det Asia lærte fra den at de har vært mye bedre til å stoppe smitten enn Europa.

Anonymkode: 39822...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror vi kommer til å få sjokk. Høsten blir katastofal. Åpner de grenser så eksploderer det i lille Norge og. Dette var bare begynnelsen. Jeg har ikke trua. 

Anonymkode: 30db2...9cd

Ja selvfølgelig måtte det komme en pessimist inn, har hørt det så lenge at jeg tror dere virkelig håper det kommer til å skje. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SARS brant vel også ut fordi den var mer dødelig? Det er jo sånn med sånne virus, jo mer dødelig jo mindre sprer det seg fordi de dreper verten. 
 

Jeg har troen jeg, på at vi skal klare å holde smitten fint nede frem til vaksine eller effektiv behandling! Tror ikke det er så lenge til vi har begge deler, så dette skal vi klare så lenge vi er flinke og det overvåkes såpass godt! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

SARS forsvant overhodet ikke av seg selv. Det var på grunn av omfattende smittesporing og restriksjoner, spesielt i Asia. Det var mulig fordi omtrent alle som fikk den ble tydelig syke og den i liten eller ingen grad smittet før man fikk symptomer. Det er på grunn av det Asia lærte fra den at de har vært mye bedre til å stoppe smitten enn Europa.

Anonymkode: 39822...f5e

Nettopp. Og Krantz95, du som er så påståelig, og drar fram "bevis" for påstandene dine hele tiden, hvordan kan du hevde at dette viruset "forsvant av seg selv"?

Anonymkode: 0076c...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...