AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #41 Skrevet 8. juni 2020 På 2.6.2020 den 8.17, AnonymBruker skrev: Jeg synes det sier en del om folk som hele tiden skal skryte av dette 🤦♀️ alle kan jo bli mensamedlemmer om de tar testene mange ganger nok? Anonymkode: 5b32c...cf0 Igjen ser vi han har behov for å skrøyte for å heve seg selv. Den mannen mangler total selvinnsikt. Patetisk hele mannen. Stakkars kone og barn som må leve med en slik selvsentrert mann. Det kan ikke vøre enkelt. Anonymkode: 8add9...339
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #42 Skrevet 8. juni 2020 På 31.5.2020 den 8.41, AnonymBruker skrev: Nå får det være nok! Mads Hansen når ikke legenden Action-Frank til ankelen!! Anonymkode: eca46...aa1 Å joda. Samme forhøyede selvsentrert ego på både Løke og Mads Hansen. Like ufordragelige begge 2. Legenden Action Frank ??? Haha, tror du skal sjekke opp hva en legende er, og det er definitivt ikke Action Frank, og heller ikke Mads Hansen. Sykelig forhøya ego uten evne til å se hvor arrogante og ekstremt dårlig oppførsel de har. Anonymkode: 8add9...339 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #43 Skrevet 8. juni 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var vel en fluemaske den hesten hadde på seg. Hesten ser helt fint gjennom den. Anonymkode: 6d45a...0e0 Å det visste ikke jeg. Har ikke peiling på utstyr til hest. Så ut som bind for øya på meg. Men, puh, ble letta over å høre at hesten klarte å se gjennom. Hvis ikke var det dyreplageri Anonymkode: 8add9...339 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #44 Skrevet 8. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det din oppriktige mening, eller prøver du å provosere? Hvis det er din mening, så er jeg bekymra. Alle hvet jo hva rabalder det ble innad i skal vi danse når Frank Løke var vemmelig nok til å vise alt han hadde i dansen med stakars Tone (husket jeg riktig navn på dansepartneren ?) Hadde det vært meg som var dansepartneren så hadde jeg gått rett ut av dansegulvet og tv kameraet nå Løke entret scenen. Anonymkode: 8add9...339 Haha, de bare faket for å skape litt blest, hun var ikke sur i virkeligheten. Anonymkode: eca46...aa1 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #45 Skrevet 8. juni 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, de bare faket for å skape litt blest, hun var ikke sur i virkeligheten. Anonymkode: eca46...aa1 Hjelpe meg for en trolling, eller total forvrenging av virkeligheten. Orker ikke svare lenger på sånne siteringer mer enn denne. Det jeg ike skjønner at folk her inne har glede av å kun å kverulere her inne. Tror jeg melder meg ut av hele kvinneguiden for dette blir man alldeles matt av. Provosering og kverulering, og derretter litt provoseringn og kverulering igjen. Prøv å delta som en normal person i tråden, for dette er jo helt på trynet, og gir ingen glede. Glad jeg har andre ting å gjøre. Takk for meg. Anonymkode: 8add9...339
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #46 Skrevet 8. juni 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjelpe meg for en trolling, eller total forvrenging av virkeligheten. Orker ikke svare lenger på sånne siteringer mer enn denne. Det jeg ike skjønner at folk her inne har glede av å kun å kverulere her inne. Tror jeg melder meg ut av hele kvinneguiden for dette blir man alldeles matt av. Provosering og kverulering, og derretter litt provoseringn og kverulering igjen. Prøv å delta som en normal person i tråden, for dette er jo helt på trynet, og gir ingen glede. Glad jeg har andre ting å gjøre. Takk for meg. Anonymkode: 8add9...339 Trolling? Les denne artikkelen. Det var bare skuespill alt sammen: https://www.google.no/amp/s/www.dagbladet.no/kjendis/lokes-dansepartner-erkjenner-hemmelige-sms-er---jeg-ble-overkjort/70233629/amp Anonymkode: eca46...aa1 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #47 Skrevet 8. juni 2020 Slutt å diskuter Frank Løke og skal vi danse i denne tråden. Anonymkode: 6d45a...0e0
Hattivatti Skrevet 8. juni 2020 #48 Skrevet 8. juni 2020 Det er fascinerende hvor forskjellig syn man kan ha på en person. Jeg synes Mads er et friskt pust og en mann med mye selvironi og humor. Jeg liker at han tørr å gi kritikk til bloggere og influencere. Han har kanskje gått litt langt noen ganger, men han har moderert seg og gir rettmessig kritikk nå synes jeg. Gleder meg til å se han i Farmen, men må innrømme at jeg trodde det var en spøk da jeg leste det første gangen 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #49 Skrevet 8. juni 2020 4 timer siden, Ryuk skrev: Det er fascinerende hvor forskjellig syn man kan ha på en person. Jeg synes Mads er et friskt pust og en mann med mye selvironi og humor. Jeg liker at han tørr å gi kritikk til bloggere og influencere. Han har kanskje gått litt langt noen ganger, men han har moderert seg og gir rettmessig kritikk nå synes jeg. Gleder meg til å se han i Farmen, men må innrømme at jeg trodde det var en spøk da jeg leste det første gangen Enig! 😁😁 Anonymkode: 673d7...855 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #50 Skrevet 11. juni 2020 Han VAR morsom, nå er han bare en patetisk, selvhøytidelig fyr som prøver for hardt... Anonymkode: 2d459...910 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå