Gå til innhold

Mads Hansen som Farmen-programleder!


Dodomodo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, bustelise skrev:

Skulle gjerne sett ansiktet til Ida Fladen da hun fikk vite det.

Hvorfor det? Mads Hansen skal lede vanlig Farmen, Ida skal delta på Farmen Kjendis. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trengte vi en ny tråd om Farmen 3020?

 

Anonymkode: eca46...aa1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Matas skrev:

Hvorfor det? Mads Hansen skal lede vanlig Farmen, Ida skal delta på Farmen Kjendis. 

Hun kan vel reagere på det for det?

Anonymkode: eca46...aa1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Matas skrev:

Hvorfor det? Mads Hansen skal lede vanlig Farmen, Ida skal delta på Farmen Kjendis. 

Åja, da er det jo ikke noe gøy.

Da blir svaret mitt: «Kunne ikke brydd meg mindre.»

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde først det var 1.april, måtte sjekke kalenderen 😂 så ikke akkurat at den skulle komme. Men blir gøy å se hvordan det fungerer. 

Anonymkode: 4ab53...66d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok veldig bra. Han er en artig type. Sier han vil kjøre en mer konfronterende stil, får håpe det blir sånn.

Anonymkode: 768f9...d8d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Blir nok veldig bra. Han er en artig type. Sier han vil kjøre en mer konfronterende stil, får håpe det blir sånn.

Anonymkode: 768f9...d8d

Kan jo bare forestille deg hvor streng han blir med de som fester uten lov.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Boron

Blir sikkert bra det. Er ikke helt fan av han, men tror han tilpasser seg rollen greit. Han er typen til det. 

Enda godt det ikke var Dag Otto Lauritzen. Det hadde ikke overrasket meg slik TV2 melker han for tiden.

Hva skjedde med Tiril? Jeg synes hun var helt suveren, og et fantastisk behagelig vesen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Boron skrev:

Blir sikkert bra det. Er ikke helt fan av han, men tror han tilpasser seg rollen greit. Han er typen til det. 

Enda godt det ikke var Dag Otto Lauritzen. Det hadde ikke overrasket meg slik TV2 melker han for tiden.

Hva skjedde med Tiril? Jeg synes hun var helt suveren, og et fantastisk behagelig vesen. 

Tiril har kjendisfarmen :)

Jeg tror dette blir bra jeg. Han er mannen i gata i forhold til mange andre som er på tv. Liker det jeg 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Boron
Akkurat nå, Delfin82 skrev:

Tiril har kjendisfarmen :)

Jeg tror dette blir bra jeg. Han er mannen i gata i forhold til mange andre som er på tv. Liker det jeg 

Okei :) 

Det er vel kanskje litt av problemet også med han. At han er litt for mye mannen i gata, og er veldig opptatt av sin egen suksess. I et intervju på TV2 i går så sa han "jeg skal være meg selv". Håper bare han ikke stjeler fokuset og tar plass, slik han vanligvis bruker. 

Men, som sagt, jeg tror det kommer til å gå greit. Han tilpasser seg vel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Boron skrev:

Okei :) 

Det er vel kanskje litt av problemet også med han. At han er litt for mye mannen i gata, og er veldig opptatt av sin egen suksess. I et intervju på TV2 i går så sa han "jeg skal være meg selv". Håper bare han ikke stjeler fokuset og tar plass, slik han vanligvis bruker. 

Men, som sagt, jeg tror det kommer til å gå greit. Han tilpasser seg vel. 

Redd for at han ikke tar det seriøst nok. Kan ikke akkurat se for meg Mads Hansen snakke i 10 min om surdeigsbrød og andre gårdstradisjoner!😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er bra med et programlederbytte nå. Blir spennende å se om Mads Hansen klarer å være seriøs, hvis ikke tror jeg det fort er over etter en sesong. Men, jeg skal se på :)

Skulle det gå helt adundas, ser jeg gjerne Morten Hegseth som arvtager. 

Anonymkode: b151e...fc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke sett Farmen på årevis, men tror jeg vil kikke litt på for å se hvordan Mads er i forhold til Gaute 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart valg, syns jeg, men jeg er spent på å se han i aksjon. 

Anonymkode: 29301...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli lei han, han er en light versjon av Frank Løke. 

Anonymkode: 5b32c...cf0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...