Gå til innhold

Mads Hansen som Farmen-programleder!


Dodomodo

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begynner å bli lei han, han er en light versjon av Frank Løke. 

Anonymkode: 5b32c...cf0

Nå får det være nok! Mads Hansen når ikke legenden Action-Frank til ankelen!!

Anonymkode: eca46...aa1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begynner å bli lei han, han er en light versjon av Frank Løke. 

Anonymkode: 5b32c...cf0

 hvilken måte er han som Frank Løke??? Jeg ser ingen likhet utover at de er menn, sporty og aktive i media. Frank Løke har vist seg som en komplett idiot med et ekstremt behov for å vise sin nakne kropp til enhver tid. Mads Hansen kommer med (berettiget) kritikk mot «influensere» . Virker nå iallefall som om han har en fungerende hjerne, hvor Frank Løke virker som om han bare har en liten ert som som ruller rundt og rundt. 

Anonymkode: 673d7...855

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 hvilken måte er han som Frank Løke??? Jeg ser ingen likhet utover at de er menn, sporty og aktive i media. Frank Løke har vist seg som en komplett idiot med et ekstremt behov for å vise sin nakne kropp til enhver tid. Mads Hansen kommer med (berettiget) kritikk mot «influensere» . Virker nå iallefall som om han har en fungerende hjerne, hvor Frank Løke virker som om han bare har en liten ert som som ruller rundt og rundt. 

Anonymkode: 673d7...855

De er begge bedrevitere med lite selvinnsikt og stort oppmerksomhetsbehov.

Anonymkode: 5b32c...cf0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.5.2020 den 2.02, bustelise skrev:

Skulle gjerne sett ansiktet til Ida Fladen da hun fikk vite det.

Har det vært noe mellom dem?

Anonymkode: 05c3d...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

 hvilken måte er han som Frank Løke??? Jeg ser ingen likhet utover at de er menn, sporty og aktive i media. Frank Løke har vist seg som en komplett idiot med et ekstremt behov for å vise sin nakne kropp til enhver tid. Mads Hansen kommer med (berettiget) kritikk mot «influensere» . Virker nå iallefall som om han har en fungerende hjerne, hvor Frank Løke virker som om han bare har en liten ert som som ruller rundt og rundt. 

Anonymkode: 673d7...855

Man kan si mye om Frank Løke men han er faktisk medlem i Mensa!

Helt Konge at Tv2 castet Mads Hansen tiil jobben, så virkelig ikke den komme, samtidig litt kjipt at Tiril leder farmen kjendis. Har ikke noe imot hun som person men hun er alt for tilbakeholden, mangler personlighet og mangler autoritet. Virker som hun ønsker å please alle. 

Med det så mener jeg at hun er ikke noen Jon Almås, Dag Otto Lauritzen eller Leo Ajkic. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Alphamale skrev:

Man kan si mye om Frank Løke men han er faktisk medlem i Mensa!

Helt Konge at Tv2 castet Mads Hansen tiil jobben, så virkelig ikke den komme, samtidig litt kjipt at Tiril leder farmen kjendis. Har ikke noe imot hun som person men hun er alt for tilbakeholden, mangler personlighet og mangler autoritet. Virker som hun ønsker å please alle. 

Med det så mener jeg at hun er ikke noen Jon Almås, Dag Otto Lauritzen eller Leo Ajkic. 

Mads Hansen er også en Mensa-mann!

https://www.vg.no/rampelys/i/A2Adyq/mads-hansen-koeddingen-har-faatt-meg-dit-jeg-er

Anonymkode: eca46...aa1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mads Hansen er også en Mensa-mann!

https://www.vg.no/rampelys/i/A2Adyq/mads-hansen-koeddingen-har-faatt-meg-dit-jeg-er

Anonymkode: eca46...aa1

Jeg synes det sier en del om folk som hele tiden skal skryte av dette 🤦‍♀️ alle kan jo bli mensamedlemmer om de tar testene mange ganger nok? 

Anonymkode: 5b32c...cf0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det sier en del om folk som hele tiden skal skryte av dette 🤦‍♀️ alle kan jo bli mensamedlemmer om de tar testene mange ganger nok? 

Anonymkode: 5b32c...cf0

Nei, du får bare to forsøk, klarer du det ikke da kan du aldri bli medlem.

Anonymkode: eca46...aa1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.6.2020 den 11.36, AnonymBruker skrev:

Har det vært noe mellom dem?

Anonymkode: 05c3d...f9b

De jobber sammen.

Anonymkode: 6d45a...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.5.2020 den 19.28, AnonymBruker skrev:

De er begge bedrevitere med lite selvinnsikt og stort oppmerksomhetsbehov.

Anonymkode: 5b32c...cf0

De er begge medlem i mensa 😊

Anonymkode: b8d5f...bc2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er begge medlem i mensa 😊

Anonymkode: b8d5f...bc2

Å være medlem av Mensa er en ting, men det betyr ikke at de har sosial intelligens. Når synes jeg Mads Hansen er ganske ok, hvor Frank Løke må gjerne være smart på logisk tenking, men sosialt fremstår han som en nepe!

Anonymkode: b151e...fc1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En selvsentrert utgått fotballspiller, som Farmen programleder? Hva er det Tv2 holder på med? Anna Rasmussen og Løke i skal vi danse - det ble katastrofe. Anne Brith i bloggerne - utdriting deluxe. Og nå MH, norges største mobber, som har det moro med sin instagramprofil. Han gjør ikke annet enn henge ut alle han finner noe å pirke på? Jaja, godt MH blir revet litt bort fra insta en stund ihvertfall. (Selv om jeg tror han kommer til å bruke enhver pause til å lete etter noen å herse med). Og hvem hvet? Neste herse favoritt blir gjerne en Farmen deltaker?? Dette blir med en sesong, og ikke mer.

Anonymkode: 8add9...339

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

En selvsentrert utgått fotballspiller, som Farmen programleder? Hva er det Tv2 holder på med? Anna Rasmussen og Løke i skal vi danse - det ble katastrofe. Anne Brith i bloggerne - utdriting deluxe. Og nå MH, norges største mobber, som har det moro med sin instagramprofil. Han gjør ikke annet enn henge ut alle han finner noe å pirke på? Jaja, godt MH blir revet litt bort fra insta en stund ihvertfall. (Selv om jeg tror han kommer til å bruke enhver pause til å lete etter noen å herse med). Og hvem hvet? Neste herse favoritt blir gjerne en Farmen deltaker?? Dette blir med en sesong, og ikke mer.

Anonymkode: 8add9...339

Snakker du om? Action-Frank i Skal vi danse var jo en megasuksess! Eneste skandalen var at TV 2 ikke taklet presset. Heldigvis fikk vi sjefslåten Action-Frank som plaster på såret.

Anonymkode: eca46...aa1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

En selvsentrert utgått fotballspiller, som Farmen programleder? Hva er det Tv2 holder på med? Anna Rasmussen og Løke i skal vi danse - det ble katastrofe. Anne Brith i bloggerne - utdriting deluxe. Og nå MH, norges største mobber, som har det moro med sin instagramprofil. Han gjør ikke annet enn henge ut alle han finner noe å pirke på? Jaja, godt MH blir revet litt bort fra insta en stund ihvertfall. (Selv om jeg tror han kommer til å bruke enhver pause til å lete etter noen å herse med). Og hvem hvet? Neste herse favoritt blir gjerne en Farmen deltaker?? Dette blir med en sesong, og ikke mer.

Anonymkode: 8add9...339

Vedder for at han blir sånn programleder som skal bryte inn og ha masse meninger om alt og ingenting der.

Anonymkode: 5b32c...cf0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vedder for at han blir sånn programleder som skal bryte inn og ha masse meninger om alt og ingenting der.

Anonymkode: 5b32c...cf0

Han legger opp til god strategi på instagram, hvor han har lagt ut et bilde av seg selv og en hest med bind foran øyene. Stakars dyr. Og snart får vi se stakars farmen deltakerer som kommer til å bli pirka på med absoulutt alt de gjør. Vær sikker på han finner en blant deltakerne som han kommer til å pirke ekstra på. Da blir det ikke bare mobbing mellom deltakerne som vi har sett tidligere, men nå også mobbing mellom proglamleder og deltaker(e). Mads har jo gått ut og sagt han skal være seg selv og konfronterene så dette blir en "knallsuksess"

Tv2 hva holder de på med? Det er bare bloggere og SoMe folk som får være med i programmene deres. Jeg gremmes før start.

Anonymkode: 8add9...339

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snakker du om? Action-Frank i Skal vi danse var jo en megasuksess! Eneste skandalen var at TV 2 ikke taklet presset. Heldigvis fikk vi sjefslåten Action-Frank som plaster på såret.

Anonymkode: eca46...aa1

Er det din oppriktige mening, eller prøver du å provosere? Hvis det er din mening, så er jeg bekymra. Alle hvet jo hva rabalder det ble innad i skal vi danse når Frank Løke var vemmelig nok til å vise alt han hadde i dansen med stakars Tone (husket jeg riktig navn på dansepartneren ?) Hadde det vært meg som var dansepartneren så hadde jeg gått rett ut av dansegulvet og tv kameraet nå Løke entret scenen. 

Anonymkode: 8add9...339

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 3.6.2020 den 20.24, AnonymBruker skrev:

De er begge medlem i mensa 😊

Anonymkode: b8d5f...bc2

Ja, og det blir vi hele tiden minnet på. Mads Hansen nevner medlemskapet sitt i Mensa i hvert eneste intervju jeg har lest og hørt. Han var nettopp gjest i en podcast jeg hørte . Da passet han også på å "tilfeldigvis" nevne Mensa.  

Anonymkode: c8506...025

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han legger opp til god strategi på instagram, hvor han har lagt ut et bilde av seg selv og en hest med bind foran øyene. Stakars dyr. 

Anonymkode: 8add9...339

Det var vel en fluemaske den hesten hadde på seg. Hesten ser helt fint gjennom den.

Anonymkode: 6d45a...0e0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjenert_jente

Ikke helt overbegeistret, men lettet over at Tiril ikke skulle ha den "vanlige" Farmen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mads Hansen i Mensa for høy IQ?? Han fremstår heller mindre smart der han med sin  instakonto mobber og henger ut bloggere og andre influencere. Hvis han har så høy IQ, hvorfor i all verden har han ikke fått seg et yrke hvor han får brukt sin intelligens?? Han må jo på død og liv henge ut bloggere for å heve seg selv. Trodde en mann med høy IQ visste bedre enn som så...

Anonymkode: 8add9...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...