Gå til innhold

Klarer du å strikke mens du ser på TV?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker å fargelegge. Ser ikke ned, bare drar blyanten opp og ned. 

 

Anonymkode: 9ceb4...0a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøver å lære meg å strikke. Må holde på med noe for å ikke spise godis. 

Ukompliserte ting (glattstrikk) strikker jeg foran tv, men så fort det blir litt komplisert klarer jeg ikke følge med. 

Anonymkode: 37933...f3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikker nesten kun foran TV. Vanlig glattstrikk uten mønster kan jeg fint strikke uansett hva jeg ser på, men dersom det er litt mer komplisert mønster må jeg se mer ned og da nytter det ikke med TV-program som man må følge godt med på. Sånne hjernedøde programmer som 4-stjerners middag og campingliv/charterfeber er ypperlige "mønsterstrikkprogrammer", mens filmer og spennende dokumentarer fungerer godt til enklere strikk.
Er imponert over de som klarer å strikke masse mønster mens de holder på med andre ting. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser TV mens jeg strikker. Men ikke noe som må følges for godt med på. Helst lette komedier eller noe.

Anonymkode: 64665...11a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men ikke noe som krever mye konsentrasjon. Er jeg avhengig av undertekster fordi jeg ikke kan språket, må det være strikking med én farge (glatt-/perlestrikk, patent osv.). Strikker jeg med flere farger, må jeg kikke ned oftere, og da må det være på norsk eller normal/enkel engelsk. Er det et krevende mønster, får jeg bare med meg litt av det som skjer på tv-en, og jeg klarer ikke følge ordentlig med.

Anonymkode: 169fe...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må alltid ha noe på når jeg strikker, men pauser når jeg må telle eller konsentrere meg veldig om strikkingen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker å fargelegge. Ser ikke ned, bare drar blyanten opp og ned. 

 

Anonymkode: 9ceb4...0a5

Hæ? Blir bildene bra da?

Jeg kan strikke og høre på tv; ikke nødvendigvis se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikker og ser på TV eller lignende, må ha noe «støy» og underholdning når jeg strikker. Ved avansert strikke hører jeg på podcast

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.5.2020 den 22.14, Snabeltann skrev:

Jeg hører mye på tv! 😄

Hehe, samme her! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To farger i mønsteret går bra når jeg ser tv, men flere går ikke. Strikker 90 % av tiden jeg ser på tv. 

Anonymkode: 733ba...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...