Gå til innhold

En av dere intuitive damer hadde rett her inne :-)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tidlig høst i fjor spurte jeg her inne hva som ville skje med meg og Xxx. Det var på dette tidspunktet blitt slutt, vi ble sammen igjen og alt var et rot. En av damene sa hun så en mann med mørkt hår og mye bagasje. Stemmer bra.. Så sa hun at dersom ting ikke fungerer med han vil jeg møte en ny blond mann gjennom jobben min. Jeg søkte meg på den tiden ny jobb og startet for noen mnd siden. En av de første vaktene gikk jeg sammen med en ganske så hyggelig og blond mann. Hun sa jeg ville oppfatte han som litt mere 'kjedelig'. Denne mannen virker svært rolig av seg og elsker dokumentarer sa han. Samtalen mellom oss gikk svært lett. Aldri opplevd det med en fremmed før.. Jeg er fortsatt sammen med eks, men ser innimellom at de samme problemene som drev oss fra hverandre fortsatt er tilstede, selvom ting er noe bedre enn før. 

Har de siste dagene tenkt sånn på det! Er det flere som har opplevd her inne at ting har stemt? Dersom noen er intuitiv ovenfor veien videre, kjærlighetsmessig, er jeg interessert☺️

Anonymkode: 103f4...5f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns dette med klarsynthet og «spåing» er utrolig fascinerende. Jeg har spurt flere klarsynte opp gjennom årene, og har ofte følt at det de ser «her og nå» kan stemme ganske bra, men når man ser litt lengre frem i tid blir vanskeligere. Spesielt ang kjærlighet. Jeg ønsker så inderlig å finne en kjæreste, og har flere ganger blitt spådd at kjærligheten er på vei, at det snart skal dukke opp en god mann som jeg blir sammen med. «Til sommeren», «rett før jul», osv. Men så dukker disse periodene opp, en etter en, og ingen mann i sikte. Jeg har lurt på om jeg stadig tar feil valg/ velger feil stier, ubevisst, sånn at jeg aldri møter de mennene som disse klarsynte ser for meg opp gjennom årene. Veldig frustrerende. 
 

Hvis noen klarsynte her inne har lyst å se på meg ang kjærlighet, så hadde jeg blitt urolig glad❤️

Anonymkode: 0f0d6...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, er det flere her inne som du har snakket med som er klarsynt og har god intuisjon? Håper de dukker opp i tråden og har lyst å lese oss, det hadde vært utrolig spennende🤗

Anonymkode: 0f0d6...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange tok feil?

Anonymkode: 89559...13e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns dette med klarsynthet og «spåing» er utrolig fascinerende. Jeg har spurt flere klarsynte opp gjennom årene, og har ofte følt at det de ser «her og nå» kan stemme ganske bra, men når man ser litt lengre frem i tid blir vanskeligere. Spesielt ang kjærlighet. Jeg ønsker så inderlig å finne en kjæreste, og har flere ganger blitt spådd at kjærligheten er på vei, at det snart skal dukke opp en god mann som jeg blir sammen med. «Til sommeren», «rett før jul», osv. Men så dukker disse periodene opp, en etter en, og ingen mann i sikte. Jeg har lurt på om jeg stadig tar feil valg/ velger feil stier, ubevisst, sånn at jeg aldri møter de mennene som disse klarsynte ser for meg opp gjennom årene. Veldig frustrerende. 
 

Hvis noen klarsynte her inne har lyst å se på meg ang kjærlighet, så hadde jeg blitt urolig glad❤️

Anonymkode: 0f0d6...c36

Frykt for kjærlighet, stoppet opp, kommer deg ut ved å se deg for bår du tråkker over den linjen se opp er det noe lyst der vil det lede vei. 

Anonymkode: 3e43c...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Frykt for kjærlighet, stoppet opp, kommer deg ut ved å se deg for bår du tråkker over den linjen se opp er det noe lyst der vil det lede vei. 

Anonymkode: 3e43c...f38

Skjønte ikke helt hva du mente, kan du utdype? Er du klarsynt? Ser du noe mer konkret ang min kjærlighetssituasjon? 😊

Anonymkode: 0f0d6...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 31.5.2020 den 1.59, AnonymBruker skrev:

Jeg syns dette med klarsynthet og «spåing» er utrolig fascinerende. Jeg har spurt flere klarsynte opp gjennom årene, og har ofte følt at det de ser «her og nå» kan stemme ganske bra, men når man ser litt lengre frem i tid blir vanskeligere. Spesielt ang kjærlighet. Jeg ønsker så inderlig å finne en kjæreste, og har flere ganger blitt spådd at kjærligheten er på vei, at det snart skal dukke opp en god mann som jeg blir sammen med. «Til sommeren», «rett før jul», osv. Men så dukker disse periodene opp, en etter en, og ingen mann i sikte. Jeg har lurt på om jeg stadig tar feil valg/ velger feil stier, ubevisst, sånn at jeg aldri møter de mennene som disse klarsynte ser for meg opp gjennom årene. Veldig frustrerende. 
 

Hvis noen klarsynte her inne har lyst å se på meg ang kjærlighet, så hadde jeg blitt urolig glad❤️

Anonymkode: 0f0d6...c36

Begynner å tro hvis man jakter på noe så glipper det fra deg. Jeg har spurt mange synske angående jobb og har fått samme svar som deg, før jul, på nyåret, etter påske, du søker i juli og får jobben i august. Det skjer bare ikke. Jeg søker og kommer av og til inn til intervju, men fortsatt ingen jobb. 

Anonymkode: c4732...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Begynner å tro hvis man jakter på noe så glipper det fra deg. Jeg har spurt mange synske angående jobb og har fått samme svar som deg, før jul, på nyåret, etter påske, du søker i juli og får jobben i august. Det skjer bare ikke. Jeg søker og kommer av og til inn til intervju, men fortsatt ingen jobb. 

Anonymkode: c4732...d97

Tja, både og. En klarsynt tarotleser sa til meg i februar at eksen min vil komme tilbake i sommer og si han har forandret seg og ønsker en ny sjanse, og på dette tidspunktet har jeg møtt en ny så jeg vil føle meg splittet. Siden jeg hadde denne informasjonen har jeg forsøkt å hindre det ved å ha null kontakt med eksen og være mer pågående med han nye. Nylig kom eksen tilbake, sa han har forandret seg og vil prøve på nytt, han nye er fremdeles interessert selv om jeg har «jaktet han» og jeg føler meg splittet 😕 så selv om jeg prøvde å endre skjedde det likevel.

Anonymkode: 38e90...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så egentlig gikk det bare delvis slik den allerede svært vage spådommen forutsa siden du fortsatt er sammen med den samme personen.

Anonymkode: 2aa60...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Tja, både og. En klarsynt tarotleser sa til meg i februar at eksen min vil komme tilbake i sommer og si han har forandret seg og ønsker en ny sjanse, og på dette tidspunktet har jeg møtt en ny så jeg vil føle meg splittet. Siden jeg hadde denne informasjonen har jeg forsøkt å hindre det ved å ha null kontakt med eksen og være mer pågående med han nye. Nylig kom eksen tilbake, sa han har forandret seg og vil prøve på nytt, han nye er fremdeles interessert selv om jeg har «jaktet han» og jeg føler meg splittet 😕 så selv om jeg prøvde å endre skjedde det likevel.

Anonymkode: 38e90...256

Det var tydeligvis du som avsluttet forholdet, så at eksen ville ønske deg tilbake er ganske vanlig. Siden ikke du likte den gamle oppførselen må han naturligvis si at han har forandret seg for å ha noen sjanse til å vinne deg tilbake. Det trengs ikke overnaturlige evner for å forutse slikt. Det trengs heller ikke overnaturlige evner for å forstå at han med stor sannsynlighet vil falle tilbake til sitt gamle jeg etter en stund hvis du lar deg overtale.

Anonymkode: 2aa60...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var tydeligvis du som avsluttet forholdet, så at eksen ville ønske deg tilbake er ganske vanlig. Siden ikke du likte den gamle oppførselen må han naturligvis si at han har forandret seg for å ha noen sjanse til å vinne deg tilbake. Det trengs ikke overnaturlige evner for å forutse slikt. Det trengs heller ikke overnaturlige evner for å forstå at han med stor sannsynlighet vil falle tilbake til sitt gamle jeg etter en stund hvis du lar deg overtale.

Anonymkode: 2aa60...369

Han avsluttet og var iskald, var ingen indikasjon på at han skulle dukke opp 1 år senere, hadde aldri livet trodd det hvis ikke hu dama sa det.

Anonymkode: 38e90...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Han avsluttet og var iskald, var ingen indikasjon på at han skulle dukke opp 1 år senere, hadde aldri livet trodd det hvis ikke hu dama sa det.

Anonymkode: 38e90...256

Det er fortsatt ikke uvanlig å angre selv om ikke du visste det, og en selvfølge at han sier han har forandret seg. Hvis ikke er det jo ikke noen vits i å prøve på nytt.

Anonymkode: 2aa60...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er fortsatt ikke uvanlig å angre selv om ikke du visste det, og en selvfølge at han sier han har forandret seg. Hvis ikke er det jo ikke noen vits i å prøve på nytt.

Anonymkode: 2aa60...369

Nei, jeg skjønner det. Hadde det ikke vært så detaljert hadde jeg heller ikke trodd det. Jeg forstod det var sant da hun nevnte sære karaktertrekk fra eksen og hvordan jeg hadde det med han og alt stemte 100%, hun sa også at han nye vil ha barn men at jeg vil godta det, og at jeg vil være involvert med disse samtidig, også sant. Jeg visste ikke at han nye hadde barn da jeg ble interessert så er ikke som om jeg ubevisst tenkte han var den rette pga det hun sa. 

Anonymkode: 38e90...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, jeg skjønner det. Hadde det ikke vært så detaljert hadde jeg heller ikke trodd det. Jeg forstod det var sant da hun nevnte sære karaktertrekk fra eksen og hvordan jeg hadde det med han og alt stemte 100%, hun sa også at han nye vil ha barn men at jeg vil godta det, og at jeg vil være involvert med disse samtidig, også sant. Jeg visste ikke at han nye hadde barn da jeg ble interessert så er ikke som om jeg ubevisst tenkte han var den rette pga det hun sa. 

Anonymkode: 38e90...256

Det kalles cold reading. Hvis du hadde vært mer kritisk, ikke sagt noe som helst og hatt pokeransikt ville det ikke stemt spesielt godt. Dessverre er det umulig å oppdage hva man ikke har oppdaget slik at man kan vurdere situasjonen objektivt.

Anonymkode: 2aa60...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler ikke på at det finnes mennesker med gode, klarsynte, intuitive evner. Jeg har opplevd det selv flere ganger, og opplever at mange har rett på nåtid og fortid, men at det er litt verre med fremtid. Og det kan være litt leit, når man blir fortalt at man vil oppleve noe av det man drømmer om, også skjer det ikke. Noen ganger får jeg svar i ettertid om at jeg valgte en annen «sti», og derfor dukket ikke den mannen opp, eller derfor fikk jeg ikke barn likevel, osv.
 

Jeg er veldig åpen og undrende rundt dette, syns det er veldig veldig spennende. Det fins mange skeptikere, og mange som ikke tror på noe som ikke kan bevises. Det er helt ok, man må gjerne velge å ikke tro på dette, men «tro» er det vesentlige ordet, ingen kan vite med 100% sikkerhet. Derfor rister jeg litt på hodet av mennesker som bastant sier at dette ikke er mulig. 

Anonymkode: 0f0d6...c36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kalles cold reading. Hvis du hadde vært mer kritisk, ikke sagt noe som helst og hatt pokeransikt ville det ikke stemt spesielt godt. Dessverre er det umulig å oppdage hva man ikke har oppdaget slik at man kan vurdere situasjonen objektivt.

Anonymkode: 2aa60...369

Hvordan kan man cold reade noen over nett, når man ikke kan se den andre og ikke har informasjon?

Anonymkode: 38e90...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...