Gå til innhold

Trenger noe nytt i livet. En hobby, aktivitet osv. Hva driver du med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler jeg trenger noe nytt i livet. Har samboer, hund, byttet jobb for et år siden. Et ganske normalt liv. Er med venner og familie. Finner på kjekke ting med samboer innimellom osv. Men jeg føler jeg trenger noe nytt, en ny aktivitet eller noe jeg kan drive på med hjemme (som ikke innebærer husarbeid, oppussing osv). Men jeg er litt blank. Hva driver du med på fritiden? Eller er det noe du kunne tenkt deg å gjøre?

Anonymkode: b0785...e0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Toppturer i ulike kommuner, Sup-brett og puslespill 🤗 

Anonymkode: 74893...2ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndarbeid, strikking, hekling, maling, brodering, veving, spille instrument. Hvorfor må det være hjemme egentlig? Organisert trening feks? Kor? 

Anonymkode: 6f581...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agility med hunden. Kjempemoro :)

Anonymkode: 9a5d6...871

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fotografering! Kjøp et lite og lett systemkamera med både automatiske og manuelle funksjoner, les blogg på nett, bli inspirert på de motivene du liker og kom i gang. For utålmodige sjeler er foto fint for man ser resultatet med en gang..Jeg har hatt ulike hobbier, men foto kommer jeg alltid tilbake til og holder ved like.

Anonymkode: 66f18...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frivillig arbeid 

Anonymkode: 1a4bc...9df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shibari

klatring

korsang

Anonymkode: 943cc...d34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Padling 

Er nybegynner men skal melde meg på kurs :) i min by fins padleklubb der de samles og padler sammen. Sosial og fin aktivitet. 

Anonymkode: a9870...a46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette mer passende hobby og fritid emnet?

Anonymkode: fb666...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det gjeg gjør; tegn(for hånd eller digitalt), mal, ta og rediger rediger bilde, video, lyd; lær å sy på maskin, animasjon(2D eller 3D), skriv bok, osv., lær deg et språk(duolingo), få en brevvenn, gå fjelltopper, kajakk, telting, backpacking, kampsport, TV-spill, brettspill...

Ellers, strikking/hekling, blogg, sport(uendelig mange valg her), frivillighet, støttekontakt, matlagingskurs eller andre kurs, mathage(gro løk, osv. i hagen), kor, lær å spill et instrument, lær å programmere...

Anonymkode: dfe37...170

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.5.2020 den 2.44, AnonymBruker skrev:

Jeg føler jeg trenger noe nytt i livet. Har samboer, hund, byttet jobb for et år siden. Et ganske normalt liv. Er med venner og familie. Finner på kjekke ting med samboer innimellom osv. Men jeg føler jeg trenger noe nytt, en ny aktivitet eller noe jeg kan drive på med hjemme (som ikke innebærer husarbeid, oppussing osv). Men jeg er litt blank. Hva driver du med på fritiden? Eller er det noe du kunne tenkt deg å gjøre?

Anonymkode: b0785...e0d

Jeg trener, lager mat (type hobbymatlaging, ikke nyttematlaging, noe som inkluderer langtidsmørnede saker, surdeigsbrød og fermenterte oppskrifter som jeg har Google-oversatt fra kinesisk fordi de er så sære - dette var en hobby jeg startet rundt 2014-15), så dyrker jeg planter inne og ute, plukker mat i lokalmiljøet (startet tilbake i 16-17, så begynner å kunne noen sorter nå), renoverer møbler (omtrekking, lakkfjerning, maling, oljing, snekring etc - min nye hobby for 2018), syr klær (på ekstremt grunnleggende nivå, dette var min nye hobby for 2019), leser bøker etc.

Min nye hobby for 2020 er sup, padling og fridykking. Og så skulle det være klatring, men Norge stengte og med det klatreveggen, så det var den starten på en hobby. :ler: 

Anonymkode: fd5c5...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor interesse for mat. Her planlegges frokost, lunsj og middag. Lærer meg om nye kjøkken, bruker nytt utstyr. 

Anonymkode: 4184d...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Driver vel med litt for mye egentlig. Men alt er så spennende. 

Jeg synger i band, tar sangtimer, tar fiolin timer, lærer meg fransk, synger i kor, jobber som frivillig og er nestleder i en organisasjon. 

Anonymkode: 15aee...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husvask er en hobby. Det må alltid vaskes og gnikkes. 

Anonymkode: fb666...a0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøre lange bilturer med høy musikk og uten mål og mening, skrive historier jeg aldri fullfører, se dokumentarer, handle klær til ungene, sortere ut skap og organisere på nytt, sykle, treningssenter... 

Anonymkode: 25598...2b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...