Gå til innhold

Hvorfor dusjer noen gutter så lenge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Digg å bare stå lenge i dusjen å slappe av noen ganger. Andre ganger kan det være for å få i gang igjen vonde og kalde ledd pga ledd plager. Noen ganger pga av barbering både her og der. Noen ganger kan det være pga en runk, eller fleshligt. 
 

Og er selvfølgelig klar over kostnaden med med bruk av varmtvann, men som far i huset er det jo også jeg som må betale regninga. Så den luksusen unner jeg meg.

Anonymkode: 3d8bf...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor dusjer noen jenter/ kvinner så lenge? 

Anonymkode: 36ee5...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Digg å bare stå lenge i dusjen å slappe av noen ganger. Andre ganger kan det være for å få i gang igjen vonde og kalde ledd pga ledd plager. Noen ganger pga av barbering både her og der. Noen ganger kan det være pga en runk, eller fleshligt. 
 

Og er selvfølgelig klar over kostnaden med med bruk av varmtvann, men som far i huset er det jo også jeg som må betale regninga. Så den luksusen unner jeg meg.

Anonymkode: 3d8bf...1f9

Jeg tror mange tar en kjapp en i dusjen. Men som noen sier her, at det kan være vanskelig å komme. Syntes alltid det er gutter som dusjer så lenge, så det må da vel være en grunn. :)

Anonymkode: 40ec2...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, men det er veldig frustrerende når jeg står og hopper i stua for jeg må så tisse, mens mannen kooooser deg i dusjen 😫😂

Anonymkode: 59720...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke, men det er veldig frustrerende når jeg står og hopper i stua for jeg må så tisse, mens mannen kooooser deg i dusjen 😫😂

Anonymkode: 59720...98d

Særlig når han koser deg, altså en annen! 😂 Har heldigvis flere toaletter og dusjer så skjer ikke at jeg trenger å vente.

Anonymkode: 36ee5...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor dusjer noen jenter/ kvinner så lenge? 

Anonymkode: 36ee5...9bb

Jeg dusjer ca 7min. Er det kort/lang dusj? Ts;) 

Anonymkode: 40ec2...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke, men det er veldig frustrerende når jeg står og hopper i stua for jeg må så tisse, mens mannen kooooser deg i dusjen 😫😂

Anonymkode: 59720...98d

Må vel være så åpne med hverandre at dere kan ha døra til badet ulåst, mens den ene dusjer. Dumt å måtte tisse i kjøkkenvasken fordi den ene står i dusjen. Og tenk som spenningen stiger for den som driver med med noe annet enn bare dusjing. Kanskje bli ferska med loffen i hånda, og i beste fall tenk om dama ble kåt og ville bli med på moroa. Beste blowjobben som finnes er når dama fyller munnen mad varmt vann og så staken min.

Anonymkode: 3d8bf...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det ubehagelig å onanere i dusjen. Det er varmt, høy luftfuktighet, og man tenker gjerne på helt andre ting.

Generelt sett bruker jeg kort tid i dusjen, men det kan være utrolig godt å bruke god tid noen ganger. Slappe av, la vannet renne og koble litt ut. Evt varme seg opp når man er kald/kjøle seg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2020 den 15.56, AnonymBruker skrev:

Tok den under seksualitet, fordi jeg antar mange onanerer der. Derfor dere tar så tid? Eller hva bruker dere tia på??;)

 

Anonymkode: 40ec2...3a0

Nå er ikke jeg mann men kvinne, men jeg bruker rundt 5 min på det jeg «skal» i dusjen, og 15 min på å bare stå der, la vannet renne over ryggen min, slappe av og la tankene vandre.

Joda sikkert noen menn som runker, men kan se for meg at det også er andre som bare bruker tid på å slappe av.

Anonymkode: 53624...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dusjer ca 7min. Er det kort/lang dusj? Ts;) 

 

Vet du hva noen betyr? 

Anonymkode: b4cd0...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva noen betyr? 

Anonymkode: b4cd0...467

Er noe jeg ikke gidder jeg svare på.

Flere gutter som dusjer lenge, det var poenget

Anonymkode: 40ec2...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...