Gå til innhold

Hvorfor dusjer noen gutter så lenge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Runker ikke i dusjen. Blir som å spise et eple når man er skrubbsulten. 

Anonymkode: 9eb7a...680

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min eks kunne fort stå en halv time i dusjen, dvs jeg fant ut han sexchattet med andre damer, runket og koste seg han, mens dusjen sto og rant.

Anonymkode: d9303...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Runker ikke i dusjen. Blir som å spise et eple når man er skrubbsulten. 

Anonymkode: 9eb7a...680

Bare senga som er aktuell?:)

Anonymkode: 40ec2...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Beeblebrox skrev:

Hva er "lang tid"?  Og bruker menn lengre tid i dusjen enn kvinner (sånn generelt)? Jeg kan jo ikke svare for menn eller kvinner alene, men det er vel mØe mer vanlig at damer tar seg en "massasje time" med MR.Showerhead enn det er at menn drar i snoppen imens man dusjer, tror jeg :klo: 

Jeg tror ikke jeg har dratt egen laks i dusjen siden jeg gikk på videregående i alle fall :vetikke:

Det er jo deilig å dusje "lenge" når man er kald eller varm i kroppen feks...

Edit - Deilig å dusje "lenge" uansett egentlig :dusje:

Kjempe deilig å dusje. Hvorfor runker ikke menn i dusjen da? Blir det fort i senga på kveldstid? 

Anonymkode: 40ec2...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at sæd blir ekkel og seig i varmt vann, er det sant? Har iallfall hørt det fra kompiser en gang vi snakket om runking i dusjen (jeg er jente så jeg vet ikke)

Anonymkode: f0387...7bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn har generelt mer kroppshår på kroppen. Så å barbere bein, overkropp, under armer og balla tar tid. 

Til gjengjeld har vi en såpe til hele kroppen og skjønner ikke hva balsam egentlig er til for. 

Anonymkode: a6af9...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar lange dusjer, men det er fordi penisen min er så stor og det er mye pikk å vaske. Derfor tar det gjerne minst en halv time i dusjen.

Anonymkode: 319a6...b81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sæd blir helt klissete i kontakt med varmt vann og limer seg på alt som den kommer i kontakt med. Blir umulig å skylle det vekk med bare vann så av den grunn runker jeg ikke lenger i dusjen. 

Også er det ikke noe spes. heller å runke i dusjen. Mye bedre å bare chille der med varmt vann rennende over kroppen ... 

 

Anonymkode: 4f469...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min sæd blir helt klissete i kontakt med varmt vann og limer seg på alt som den kommer i kontakt med. Blir umulig å skylle det vekk med bare vann så av den grunn runker jeg ikke lenger i dusjen. 

Også er det ikke noe spes. heller å runke i dusjen. Mye bedre å bare chille der med varmt vann rennende over kroppen ... 

 

Anonymkode: 4f469...f10

Det skjønner jeg godt. Bedre å ta det andre plasser☺

Anonymkode: 40ec2...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tok den under seksualitet, fordi jeg antar mange onanerer der. Derfor dere tar så tid? Eller hva bruker dere tia på??;)

 

Anonymkode: 40ec2...3a0

Jeg er 40pluss år, bruker god tid i dusjen. Enkelte ganger for å bare nyte varmtvann, andre ganger for å barbere her og der. Kan telle på en hånd antall ganger jeg har onanerte i dusjen på 25 ish år

Anonymkode: 1ed40...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sperm og varmt vann er jævlig dårlig kombo. Så vi står ikke og drar laksen i dusjen. 

Anonymkode: 5bfe3...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar lange dusjer der jeg tømmer varmtvannet ofte. Er kun fordi varmen er deilig å nappe laksen er ikke i mine tanker engang.. 

Anonymkode: 94851...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker

Spørst alt etter hvilke program de velger.    

Forvask  på 60 gr.  m/ glans..... penis 

Skrubbing / skylling.

Tørking / barbering 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonym Bruker
På 26.5.2020 den 20.19, AnonymBruker skrev:

Jeg har hørt at sæd blir ekkel og seig i varmt vann, er det sant? Har iallfall hørt det fra kompiser en gang vi snakket om runking i dusjen (jeg er jente så jeg vet ikke)

Anonymkode: f0387...7bb

Sæd løses ikkje opp i vann.    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tranma

Hva er en lang dusj? Her dusjer vi og onanerer mye begge to, veit ikke hva problemet er med det.. Beste vibratorer er dusjhodet og varmen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Tranma skrev:

Hva er en lang dusj? Her dusjer vi og onanerer mye begge to, veit ikke hva problemet er med det.. Beste vibratorer er dusjhodet og varmen 

Mannen din også? 

Har selv aldri klart å fått orgasme i dusjen. Den stimulansen fungerer bare ikke på meg. Jeg er kvinne. 

Anonymkode: 40ec2...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er like godt å ha strålen på dusjhodet på tissen våres som hos hos kvinner. Vi har den der til vi kommer også. 

Anonymkode: a6af9...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2020 den 16.02, AnonymBruker skrev:

Ikke min heller, hva er årsaken tro? Selvom jeg hører flere menn gjør det. Litt individuelt 

Anonymkode: 40ec2...3a0

Det tar veldig lang tid å komme i dusjen. Aner ikke hvorfor.

Anonymkode: 338e9...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å gå fullt påkledt i dusjen. Så tisser jeg på meg og nyter følelsen og synet av at ting blir vått . Da pleier jeg å bli så kåt av det at jeg jeg bruker dusshodet på tissen til jeg kommer. Så kler jeg av meg der det skal vaskes eller barberes. Det tar sin tid... 

Anonymkode: a6af9...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier å gå fullt påkledt i dusjen. Så tisser jeg på meg og nyter følelsen og synet av at ting blir vått . Da pleier jeg å bli så kåt av det at jeg jeg bruker dusshodet på tissen til jeg kommer. Så kler jeg av meg der det skal vaskes eller barberes. Det tar sin tid... 

Anonymkode: a6af9...076

Gutt? 

Anonymkode: 40ec2...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...