Gå til innhold

Hvorfor dusjer noen gutter så lenge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tok den under seksualitet, fordi jeg antar mange onanerer der. Derfor dere tar så tid? Eller hva bruker dere tia på??;)

 

Anonymkode: 40ec2...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vaske oss og noen ganger barbere kroppen og intime soner. 

Ellers er det godt å slappe av litt i en god og varm dusj også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann liker ikke å onanere i dusjen, men kan står lenge å varme seg under vannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Morpheus skrev:

Vaske oss og noen ganger barbere kroppen og intime soner. 

Ellers er det godt å slappe av litt i en god og varm dusj også. 

Enig i den. Og jeg er jente. Ts:) 

Anonymkode: 40ec2...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mumsmums skrev:

Min mann liker ikke å onanere i dusjen, men kan står lenge å varme seg under vannet.

Ikke min heller, hva er årsaken tro? Selvom jeg hører flere menn gjør det. Litt individuelt 

Anonymkode: 40ec2...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke å runke i dusjen og tar som regle relativt korte dusjer, men noen ganger tar jeg meg jo ekstra god tid. Det er jo litt godt å stå i dusjen noen ganger, bare slappe av..
Sjamponering, innsåping, evt. barbering osv kan jo også ta litt tid

Anonymkode: 911b3...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier ikke å runke i dusjen og tar som regle relativt korte dusjer, men noen ganger tar jeg meg jo ekstra god tid. Det er jo litt godt å stå i dusjen noen ganger, bare slappe av..
Sjamponering, innsåping, evt. barbering osv kan jo også ta litt tid

Anonymkode: 911b3...548

Men når noen bruker en halvtime i dusjen? Så begynner man å lure. 

Anonymkode: 40ec2...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke min heller, hva er årsaken tro? Selvom jeg hører flere menn gjør det. Litt individuelt 

Anonymkode: 40ec2...3a0

Vet ikke, har spurt mange ganger🙈tenker det må være enkelt å gjøre det der😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mumsmums skrev:

Vet ikke, har spurt mange ganger🙈tenker det må være enkelt å gjøre det der😂 

Tenker jeg også😅 Kanskje fordi de må stå å gjøre det. 

🤷‍♀️

Anonymkode: 40ec2...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men når noen bruker en halvtime i dusjen? Så begynner man å lure. 

Anonymkode: 40ec2...3a0

Ja, da kan man lure... Sånne er som regel "dårlig oppdratt", tenker jeg :P Hehe... Jeg vet om flere som gjør det og som jeg opplever har vært ganske bortskjemte gjennom livet og ikke skjønner at det koster penger for vann osv.

Anonymkode: 911b3...548

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er bare generelt treig. Bruker fort 20 min, mens jeg som er kvinne bruker 10 😂 heldigvis betaler ikke vi for hvor mye vann vi bruker

Anonymkode: e6fac...207

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tenker jeg også😅 Kanskje fordi de må stå å gjøre det. 

🤷‍♀️

Anonymkode: 40ec2...3a0

Ja, det er noe med det. Hehe.. Jeg bruker ofte lenger tid på å komme i dusjen. Samme med f.eks. i badstue. Noe med varmen osv som ikke gjør det så behagelig. 
Og før noen begynner å tro at det er snakk om offentlige badstuer osv - nei, det er ikke det. Har badstu hjemme.

Anonymkode: 911b3...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker jeg også😅 Kanskje fordi de må stå å gjøre det. 

🤷‍♀️

Anonymkode: 40ec2...3a0

Kanskje. Latsekker😂😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, da kan man lure... Sånne er som regel "dårlig oppdratt", tenker jeg :P Hehe... Jeg vet om flere som gjør det og som jeg opplever har vært ganske bortskjemte gjennom livet og ikke skjønner at det koster penger for vann osv.

Anonymkode: 911b3...548

Sikkert eg snodig spm av meg, men har noen her i huset som dusjer i en halvtime. Blant annet sønnen til kjæresten min. Tenker bare, i alle dager. Jeg står til toppen gode 5 min. Nesten så jeg må si ifra🙄🙄

Anonymkode: 40ec2...3a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert eg snodig spm av meg, men har noen her i huset som dusjer i en halvtime. Blant annet sønnen til kjæresten min. Tenker bare, i alle dager. Jeg står til toppen gode 5 min. Nesten så jeg må si ifra🙄🙄

Anonymkode: 40ec2...3a0

Burde kanskje si ifra om det, ja. Ihvertfall om han bruker opp alt varmtvannet... Hehe
Jeg bruker som regel også bare 5 min.. Om jeg ikke skal bruke barberhøvelen e.l. da

Anonymkode: 911b3...548

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sambo og ex-sambo dusjer og dusjet utrolig lenge, mye lenger enn meg som er jente og må vaske og shamponere langt hår, barbere osv. Aner ikke hva de driver med men begge nektet for onanering og jeg tror på dem. Har jo observert sambo som bare står der og koper og han er generelt litt treig. Ex-sambo var litt over snittet hygienisk (grenset til ocd på kroppshygiene og frykt for kroppslukt). 

 

Anonymkode: f0387...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sambo og ex-sambo dusjer og dusjet utrolig lenge, mye lenger enn meg som er jente og må vaske og shamponere langt hår, barbere osv. Aner ikke hva de driver med men begge nektet for onanering og jeg tror på dem. Har jo observert sambo som bare står der og koper og han er generelt litt treig. Ex-sambo var litt over snittet hygienisk (grenset til ocd på kroppshygiene og frykt for kroppslukt). 

 

Anonymkode: f0387...7bb

Det er kanskje renslige menn som dusjer ekstremt lenge da. 😅 

Når menn tar på seg parafyme før et besøk, kan det være pga at personen liker vedkommende tenker du? 

Anonymkode: 40ec2...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er "lang tid"?  Og bruker menn lengre tid i dusjen enn kvinner (sånn generelt)? Jeg kan jo ikke svare for menn eller kvinner alene, men det er vel mØe mer vanlig at damer tar seg en "massasje time" med MR.Showerhead enn det er at menn drar i snoppen imens man dusjer, tror jeg :klo: 

Jeg tror ikke jeg har dratt egen laks i dusjen siden jeg gikk på videregående i alle fall :vetikke:

Det er jo deilig å dusje "lenge" når man er kald eller varm i kroppen feks...

Edit - Deilig å dusje "lenge" uansett egentlig :dusje:

Endret av Beeblebrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...