Gå til innhold

Mann og tenner på andre menn. Hvordan akseptere det, og bør man prøve det ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri forstått meg på menn eller damer som blir sammen med det motsatte kjønn når de er så bevisste på at de tenner på samme kjønn. For de som ikke er blinde, er det ofte åpenbart at de svinger motsatt vei. Det kan være fakter, en kjølighet i datingen, stemme, måten de omtaler andre av samme kjønn på. Ikke være sammen med en fornektelse! Jeg hadde aldri godtatt å være sammen med sløret til den mannen der! Bli et automatisert hull, liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Coachshinny skrev (På 16.9.2023 den 7.41):

Høres ut til at du fant ut av mye og hva du egentlig tenner på, det å bli dominert. Fikk du veldig heavy orgasmer av å bli tatt analt, både av mannen, men og med strapon?

Hehe, det er noe helt annet med en analstimulert orgasme en vanlig orgasme ved vanlig sex ;)

 

Anonymkode: 56a15...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som du tror at homoseksualitet er en slag fetisj, men at heteroseksualitet er mer normalt og mer verdt? Slutt med det!
Å fornekte sin egen seksualitet er usunt og uklokt. Jeg har ingen ønsker om å skjønne eller akseptere din skam over å være menneske.

Vær tro mot deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.9.2023 den 3.24):

Hehe, det er noe helt annet med en analstimulert orgasme en vanlig orgasme ved vanlig sex ;)

 

Anonymkode: 56a15...167

Helt sant, opplever menn bli hysteriske av analstimulert orgasme😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hvert fall ikke noe galt med deg. Du tenner på kvinner og du tenner på menn, ikke noe galt i det. Om du klarer å slippe skammen så kan det hende du også kan ha et mer følelsesmessig forhold til en mann. Er du singel så tror jeg det er klokt å utforske disse sidene med en annen mann. Havner du i et monogamt forhold med en kvinne eller mann, er det ikke rom for å utforske disse sidene. 

Så bør du jobbe med skammen du føler. Det er skikkelig trist du kjenner på det. 

Anonymkode: fe096...312

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...