Gå til innhold

Hvit t-skjorte som ikke er gjennomsiktig


ada@

Anbefalte innlegg

Der bh-hen ikke vises? Jobber på skole og liker ikke at bhen skimtes gjennom, men vil ha hvit t-skjorte som passer til alt. Hvor finner jeg det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen konkrete tips til hvite t-skjorter hvor BH ikke vises, men fikk et lurt tips av en venninne en gang som faktisk funker. RØD(!!!!) BH synes faktisk mindre under skjorta enn hvit! 😊

Anonymkode: 9be9f...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilli My

Kommer helt an på stoffet hvor gjennomsiktig den er eller ikke, har funnet på alle butikker. Bruk hudfarget (ikke hvit) bh under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problem, og har innsett at jeg må enten kjøpe t-skjorte av litt tjukkere stoff (Cubus) eller ha noe skrift på som skjuler akkurat over brystet. 

Anonymkode: 039af...25b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også ikke-gjennomsiktige t-skjorter, men sliter med å finne dem i de typiske kjedebutikkene som Zara, H&M osv. Håper noen andre kan komme med tips til billige alternativer!

Den beste jeg har kjøpt er fra FWSS i modell: "Tina". Ellers synes jeg Levis sine er gode. 

Anonymkode: 902a9...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker singlet under mine hvite t-skjorter... når jeg får fast jobb tror jeg at jeg skal prøve en dyrere type på f.eks Carlings☺️

Anonymkode: bb09b...7ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hudfarget singlet over BH med tynne stropper. 

Dresscode, i et mannsdominert miljø, her.. Og er veldig greit å vite at man kan bevege seg, bøye seg, gå ut i sola, og absolutt alt. Uten at noe synes. 

Er jeg bare med venner bruker jeg gjerne en hudfarget blonde-brawlett under hvite bluser, da er det bare fint at den kan skimtes igjennom. 

Anonymkode: 551a3...e8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hudfarget singlet over BH med tynne stropper. 

Dresscode, i et mannsdominert miljø, her.. Og er veldig greit å vite at man kan bevege seg, bøye seg, gå ut i sola, og absolutt alt. Uten at noe synes. 

Er jeg bare med venner bruker jeg gjerne en hudfarget blonde-brawlett under hvite bluser, da er det bare fint at den kan skimtes igjennom. 

Anonymkode: 551a3...e8e

Takk for tips! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ingen konkrete tips til hvite t-skjorter hvor BH ikke vises, men fikk et lurt tips av en venninne en gang som faktisk funker. RØD(!!!!) BH synes faktisk mindre under skjorta enn hvit! 😊

Anonymkode: 9be9f...fd7

Tror ikke det funker, ser folk i hvite jeans vært år og lurer på hvorfor de bruker rød truse under, men det er sikkert derfor da. Men er en myte. 

Anonymkode: 931b2...074

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker alltid hudfarget bh under hvit t-skjorte, det syns ikke. 

Anonymkode: 69db1...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Organic basics sin er den minst gjennomsiktige jeg vet om :)

Anonymkode: 0523e...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker stort sett alltid langermet under tskjorter, så BH synes ikke, men liker godt hvite eller gule t-skjorter og alt som står på den langermede synes jo gjennom. Har flere langermede fra Champion, Fila, Kappa, Puma og Nike med ganske store logoer på brystet som da synes gjennom. Vet jo ikke om det spiller noen rolle. Har en del hvite fra Adidas, om de har større logo på brystet synes jo ikke logoen bak så godt, men har også med mindre logoer. Man skulle jo tro hvite t-skjorter var like tykke som andre farger men synes ikke jeg ser noe gjennom grå, røde, grønne etc. 

Anonymkode: 7f7e3...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...