Gå til innhold

Hvorfor liker ikke damene på KG menn med kortermet skjorter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mener de helt seriøst at menn må tvinges til å gå med langermede skjorter nå som det blir sommer? Hvis vi får 2018 sommer så kommer det til bli en lidelse.

Anonymkode: 53570...e50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor har du det i fra ?

Anonymkode: d9aa8...316

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare å brette opp ermene?

Anonymkode: a0ed1...154

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan ta på t skjorte. Kortermet skjorte er gubbete. 

Anonymkode: 769f2...3fb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn i t-skjorte er veldig fint. 

Menn i kortermede skjorter type penskjorte/rutete skjorte-ish (Hvis det er dét du mener) blir litt for nerd/bor fremdeles i kjelleren hjemme hos mamma for meg. 

Anonymkode: 42fc0...ba0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn i kortermede skjorter type penskjorte/rutete skjorte-ish (Hvis det er dét du mener) blir litt for nerd/bor fremdeles i kjelleren hjemme hos mamma for meg. 

Anonymkode: 42fc0...ba0

Eller er 80 år.

Anonymkode: a9b89...cd9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kortermet skjorte er helt normalt og fint sommertøy, jeg bruker det mye selv. Det får være måte på hvor få plagg menn skal kunne bruke.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du det i fra ?

Anonymkode: d9aa8...316

 

Anonymkode: 53570...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korterma skjorte er helt innafor, men styr for guds skyld unna singlet ;)

Anonymkode: a653f...237

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: 53570...e50

Hvem bryr seg om sånne tråder?
Jeg synes det er gubbete med kortermede skjorter, men har ingen planer om å prøve å hindre menn i å gå med det. For min del må folk gå i hva de vil, og så kan jeg tenke hva jeg vil om klærne deres. Det samme gjelder meg selv, jeg går i hva jeg føler meg bekvem i, og så får heller andre fnyse så mye de vil av stilen min.

Anonymkode: a9b89...cd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det bare er kvinner på KG, jeg mener bestemt at det 97% av alle kvinner under 55 år synes men i kortermede skjorter er turn off.

Anonymkode: 6cc2b...a1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og det var helt nytt for meg at kortermede skjorter er nerdete/gubbete/borikjellerentilmor. Jeg synes det er fint. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke det bare er kvinner på KG, jeg mener bestemt at det 97% av alle kvinner under 55 år synes men i kortermede skjorter er turn off.

Anonymkode: 6cc2b...a1a

Hva er problemet? Den bare huden?

Anonymkode: 53570...e50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stygt og gubbete. 

Anonymkode: 7b575...e9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha dette var litt gøy å lese! Mannen min får selvfølgelig lov å gå kledd som han vil, men etterspør ofte min mening når han skal kjøpe nye klær. Jeg svarer alltid at du kan kjøpe hva du vil, men ALDRI kortermet skjorte😂 Vet ikke hvorfor, det er bare stygt på alle! Absolutt ingen kler det! Det kan være søtt på guttebarn under 4år og veldig gamle menn. Vanlig T-skjorte er flott og vanlig skjorte (brett den gjerne opp) er flott. Men kortermet skjorte føles nesten som en sketsj!

Anonymkode: 21c92...666

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er generelt enig at kortermet skjorte kan se litt gubbete ut, men jeg har faktisk et par skjorter jeg overhode ikke er redd for å vise meg offentlig i. Generelt foretrekker jeg imidlertid rulle/brette opp langermede skjorter, men det gir ikke den samme komforten på en varm sommerdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misliker skjorte på menn generelt. 

Anonymkode: ce2cd...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det verken er gubbete eller stygt. Jeg synes kortermet skjorte er ganske fint.

Hvorfor lar meg seg styre av hva noen damer på KG skriver uansett? Liker man kortermede skjorter, så er det jo bare å gå med det? :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2020 den 22.41, Heisenberg skrev:

Jeg er kvinne og det var helt nytt for meg at kortermede skjorter er nerdete/gubbete/borikjellerentilmor. Jeg synes det er fint. 

Bor i kjelleren til mor-stil er det nå ikke. En som bor i kjelleren til mor har ikke penskjorter, men slitte joggeklær.

Anonymkode: 8b8fb...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...