AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #41 Skrevet 24. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg må uansett høre med legen først. Får nok dette under kontroll, men tar litt tid. Visste ikke selv at jeg var i risiko gruppen før jeg var hos legen for 1 uke siden. Fikk jo sjokk selv. Anonymkode: 93b7d...944 Men altså, du skal jo være veldig syk som ung for å være i såpass risikogruppe at du må i karantene (går ut fra at du mener isolasjon?) , nå som smittesituasjonen er lav? Hvis du først fikk vite det i forrige uke? Og hva har telefon med dette å gjøre? Jeg skjønner ingenting jeg. Anonymkode: ba9cb...d6e 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #42 Skrevet 24. mai 2020 La meg se om jeg forstår. Du fikk vite i forrige uke at du var i risikogruppe, men vet enda ikke helt hvor alvorlig. Sannsynligvis ikke veldig alvorlig siden du sier at han nok er mer i risiko enn deg. Likevel ønsker han å være så forsiktig at han ikke treffer deg siden han ikke orker å være mest hjemme og ellers bare treffe noen få. Han har ikke jobb, men er hver dag flere timer på et senter, og noen ganger på utesteder. Og dette selv om han har symptomer siden du sier at han hoster. Du ønsker at han skal mindre ut, bli flinkere til å vaske hendene og være sammen med deg. Eller så ønsker du at dere i det minste kan ha mye kontakt på telefon. Det kan høres ut som han har det så vanskelig at han ikke orker å ta hensyn til deg, eller at han ikke klarer de tingene du krever av en eller annen grunn. Det er ikke veldig hyggelig av ham, men kanskje du må hjelpe ham? Hva om dere begge senker kravene til den andre litt? Og begge må prøve å forstå hva som er viktig for den andre. Vet du hva som er viktig for ham for at han skal ha det så bra at han kan orke å støtte deg? Anonymkode: f4efc...837 5
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #43 Skrevet 24. mai 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men altså, du skal jo være veldig syk som ung for å være i såpass risikogruppe at du må i karantene (går ut fra at du mener isolasjon?) , nå som smittesituasjonen er lav? Hvis du først fikk vite det i forrige uke? Og hva har telefon med dette å gjøre? Jeg skjønner ingenting jeg. Anonymkode: ba9cb...d6e Han som lagde denne karantenen som gjelder kun mellom oss. Uansett kunne han ringt? Anonymkode: 93b7d...944
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #44 Skrevet 24. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var det mange som sa om HIV på 80tallet også... Det er bare å vente! Anonymkode: 9cb89...0be Vel, for ordens skyld, så har det jo faktisk kommet medisiner mot HIV... Anonymkode: 3d0b3...fe4 5
Whistler Skrevet 24. mai 2020 #45 Skrevet 24. mai 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Han som lagde denne karantenen som gjelder kun mellom oss. Uansett kunne han ringt? Anonymkode: 93b7d...944 Han er kanskje ikke så interessert i deg lenger?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #46 Skrevet 24. mai 2020 6 minutter siden, Whistler skrev: Han er kanskje ikke så interessert i deg lenger? Møtte på han i dag og han prøvde seg på meg. Anonymkode: 93b7d...944
Whistler Skrevet 24. mai 2020 #47 Skrevet 24. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Møtte på han i dag og han prøvde seg på meg. Anonymkode: 93b7d...944 Kan jeg forstå det slik at kjæresten din de siste fire årene og som du fremdeles er sammen med foreslo at dere skulle ha sex, eller at han la an på deg som i at han var interessert i at dere skulle ha et forhold? 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #48 Skrevet 24. mai 2020 Akkurat nå, Whistler skrev: Kan jeg forstå det slik at kjæresten din de siste fire årene og som du fremdeles er sammen med foreslo at dere skulle ha sex, eller at han la an på deg som i at han var interessert i at dere skulle ha et forhold? Begge deler. Anonymkode: 93b7d...944
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #49 Skrevet 24. mai 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Er helt nytt ja. Har sagt at han selvfølgelig må møte den vennegjengen, men å være på senteret hver dag i mange timer? Og utesteder? Anonymkode: 93b7d...944 Hva slags senter? Dagsenter? Eller er det kjøpesenter du mener? Og hva slags voksne mennesker er det som henger på et kjøpesenter i timesvis? Anonymkode: bd34f...0f9 1
Whistler Skrevet 24. mai 2020 #50 Skrevet 24. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begge deler. Anonymkode: 93b7d...944 Spennende! Jeg tenker at jeg ruller tilbake til min første respons. Jeg tror fortsatt at det er du som må fokusere på å forstå, men jeg har en anelse om at det ikke er nært forestående. 9
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #51 Skrevet 24. mai 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begge deler. Anonymkode: 93b7d...944 🤷🏻♀️ Anonymkode: 9e090...a33 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #52 Skrevet 24. mai 2020 Her tror jeg det kun finnes én KG-løsning: Dropp ham. Hvis kommunikasjonen mellom dere er like dårlig som kommunikasjonen i denne tråden, er det lite håp. Dere virker også begge egoistiske, selv om det er vanskelig å skjønne hva som egentlig foregår ut fra denne tråden. Han lager en rar karantene jeg ikke skjønner noe av, hoster og nyser uhemmet (æsj, uansett), og virker lite interessert? Mens du ønsker egentlig at han skal sitte isolert hjemme og vente på at du kommer hjem fra jobb? Selv om din risikosituasjon virker veldig diffus og kanskje ikke så alvorlig? Anonymkode: 0ff9f...732 6
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #53 Skrevet 24. mai 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her tror jeg det kun finnes én KG-løsning: Dropp ham. Hvis kommunikasjonen mellom dere er like dårlig som kommunikasjonen i denne tråden, er det lite håp. Dere virker også begge egoistiske, selv om det er vanskelig å skjønne hva som egentlig foregår ut fra denne tråden. Han lager en rar karantene jeg ikke skjønner noe av, hoster og nyser uhemmet (æsj, uansett), og virker lite interessert? Mens du ønsker egentlig at han skal sitte isolert hjemme og vente på at du kommer hjem fra jobb? Selv om din risikosituasjon virker veldig diffus og kanskje ikke så alvorlig? Anonymkode: 0ff9f...732 Hvor alvorlig får jeg vite til uka. Jeg har sagt at han må få møte sine kamerater, men å være på ett kjøpesenter hver dag? Da ikke sammen den gjengen,bare en venn. Anonymkode: 93b7d...944
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #54 Skrevet 25. mai 2020 Denne tråden er ekstremt rar. TS må være KGs mester på snakke i gåter. Anonymkode: 3e278...81a 8
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #55 Skrevet 25. mai 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Begge deler. Anonymkode: 93b7d...944 Så han du har vært kjæreste med i fire år har lyst til å starte et forhold med deg? Visste ikke han at dere var kjærester? Anonymkode: f4efc...837 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #56 Skrevet 25. mai 2020 Jeg skjønner virkelig ingenting. Anonymkode: 15d7c...460 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #57 Skrevet 25. mai 2020 Ikke jeg heller. Det er virkelig umulig å si hva som egentlig skjer med TS og kjæresten/samboeren/hva han nå enn er. Anonymkode: 0ff9f...732 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #58 Skrevet 25. mai 2020 On 5/24/2020 at 7:49 AM, AnonymBruker said: Kun karantene fra han som han sier siden han må ut hver dag. Jeg er i full jobb, men er også ekstra forsiktig inntil jeg får pratet med legen, og fått dette under kontroll. Han jobber ikke, og drar da på senteret hver dag. Anonymkode: 93b7d...944 On 5/24/2020 at 9:58 AM, AnonymBruker said: Var det du som fikk vite forrige uke at du har diabetes? I så fall forstår jeg godt at du føler deg sviktet av kjæresten. Du får livet ditt snudd på hodet, og opplever at kjæresten ikke viser forståelse for det. Men dette har ingenting med covid-19 å gjøre, annet enn at han bruker det som en lettvindt unnskyldning for å slippe å være sammen med deg. For selv om du er i risikogruppen kan dere være sammen selv om han også treffer andre hvis han bare forholder seg til smittevernsreglene. Anonymkode: 74e42...16c TS får vel ikke livet sitt snudd på hodet? TS jobber fortsatt, og det er kun kjæresten som sier hun må være i «karantene» - noe hun ikke er siden hun går på jobb. Legen har ikke sagt at TS må i karantene. Derfor kan TS leve et helt normalt liv. Skjønner ikke helt hvordan du mener livet er snudd på hodet jeg. Anonymkode: d0138...09a 3
LadyGrey Skrevet 25. mai 2020 #60 Skrevet 25. mai 2020 Haha, merkeligste tråden jeg har lest her inne 😂😅 2
Anbefalte innlegg