Gå til innhold

Han tok karantene tid fra meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kan du ikke ha så veldig mye "erfaring" med Kvinneguiden fra tidligere. :nisseblunk:   

Anonymkode: cec2e...b98

Joda, men mulig vi har ulik oppfatning om hva som er merkelig 🤓

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, LadyGrey skrev:

Joda, men mulig vi har ulik oppfatning om hva som er merkelig 🤓

Haha, enig med deg! Jeg har lest mange rare tråder her inne, men ingen som har vært SÅ uklare. 😂

Anonymkode: 0ff9f...732

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2020 den 20.42, AnonymBruker skrev:

Hva slags senter? Dagsenter? Eller er det kjøpesenter du mener?
Og hva slags voksne mennesker er det som henger på et kjøpesenter i timevis?

Anonymkode: bd34f...0f9

Joda det er fullt mulig. Her sitter pensjonistene på kafe hele dagen på senteret 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpesenter. Han tok pause fra forholdet da han måtte fly overalt i en tid jeg var under utredningen hos lege. Jeg er ikke i risiko gruppen men det visste vi ikke da. Fikk vite det en uke etter.

Anonymkode: 93b7d...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpesenter. Han tok pause fra forholdet da han måtte fly overalt i en tid jeg var under utredningen hos lege. Jeg er ikke i risiko gruppen men det visste vi ikke da. Fikk vite det en uke etter.

Anonymkode: 93b7d...944

Kan du oppsummere det som har skjedd litt oversiktlig og så si hva som er problemet og hva du ønsker hjelp med? Da blir det lettere for folk å hjelpe deg i stedet for å snakke om hvor rar tråden blir...

Anonymkode: f4efc...837

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Kjøpesenter. Han tok pause fra forholdet da han måtte fly overalt i en tid jeg var under utredningen hos lege. Jeg er ikke i risiko gruppen men det visste vi ikke da. Fikk vite det en uke etter.

Anonymkode: 93b7d...944

Jeg synes du sa du var i risikogruppe tidligere, men det er mye her som er vanskelig å forstå. Jeg aner ikke hvordan man går frem for å få det til, men å bli bedre på å kommunisere dine behov og ønsker, som hva du vil frem til med denne tråden, tror jeg ville gjort både deg og forholdet deres godt.

Det er rett og slett utrolig vanskelig å forstå hva du mener, og hvis det du skriver her overhodet gjenspeiler hvordan du er i tale med mannen, så forstår jeg jo godt at det blir både en og to humper i veien. Det kan det hende dere burde fokusere på begge to.

Kanskje du kan øve på oss, det virker som du vil at mannen skal forstå noe, prøv på oss først, se om du får oss til å forstå.

Anonymkode: e877f...69c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...