Gå til innhold

Langbein og sønn. Flere som så på det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 5/21/2020 at 6:31 PM, AnonymBruker said:

Elsket det. Men når jeg så introen nå forstår jeg ikke hvorfor jeg syns han Langbein jr var kjekk 😂

Anonymkode: b2300...969

Selv var jeg betatt av reven Robin Hood. :P

Anonymkode: e16b0...8ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.5.2020 den 18.31, AnonymBruker skrev:

Elsket det. Men når jeg så introen nå forstår jeg ikke hvorfor jeg syns han Langbein jr var kjekk 😂

Anonymkode: b2300...969

Vi har alle vært der, jeg syns f.eks Diego fra istid var dritkjekk😂

Anonymkode: e387a...aab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har alle vært der, jeg syns f.eks Diego fra istid var dritkjekk😂

Anonymkode: e387a...aab

Hahaha!!! Det syns jeg også🤣 wtf, liksom😆

Anonymkode: 32092...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes denne var så kul som barn :ler: 

Anonymkode: 655e7...bf8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.5.2020 den 22.48, AnonymBruker skrev:

Aldri huske at Langbein hadde en sønn, bare nevøen Ferdinand. Finns ikke Far/Sønn eller Mor/Datter-forhold i Andeby universet. Bare se på Donald, Mikke, Minnie osv.

Anonymkode: 45975...2ae

 

På 22.5.2020 den 13.34, AnonymBruker skrev:

Jeg var en ivrig Donald-leser som barn, og han hadde aldri en sønn i de tegneseriene 

Anonymkode: 50db5...af2

Mistenker at Langbeins sønn er av nyere dato? Så vidt jeg vet dukket han ikke opp før på 90-tallet. 

Jeg vokste også opp med Donald Duck & Co-blader på 70- og 80-tallet, og kan ikke huske at Langbein hadde noen sønn, bare nevøen Ferdinand. Det eneste forelder og barn-forholdet jeg kan huske, var Storeulv og Lilleulv. 

Må innrømme at jeg lurer litt på hvordan Langbein har fått denne sønnen. Hvem er moren? Den nærmere venninnen hans i Andeby er vel Klara Ku? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000
18 timer siden, Perelandra skrev:

 

Mistenker at Langbeins sønn er av nyere dato? Så vidt jeg vet dukket han ikke opp før på 90-tallet. 

Jeg vokste også opp med Donald Duck & Co-blader på 70- og 80-tallet, og kan ikke huske at Langbein hadde noen sønn, bare nevøen Ferdinand. Det eneste forelder og barn-forholdet jeg kan huske, var Storeulv og Lilleulv. 

Må innrømme at jeg lurer litt på hvordan Langbein har fått denne sønnen. Hvem er moren? Den nærmere venninnen hans i Andeby er vel Klara Ku? 

Nei, Langbein hadde en sønn i enkelte av kortfilmene fra 50-tallet. Ingen som vet hvem moren er.

https://www.youtube.com/watch?v=CxrCKgPIFkw

 

Det stemmer at Langbeins sønn Max ikke er en del av tegneserieuniverset. På 90-tallet lagde Disney flere tegnefilmserier hvor de brukte kjente karakterer og skrev om historien til nærmest det ugjenkjennelige. Snipp og Snapp fikk et detektivbyrå(Redningspatruljen) og Baloo fra Jungelboken ble pilot i serien Luftens helter/TaleSpin. 

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

På 19.5.2020 den 14.45, AnonymBruker skrev:

Elska det 😍 Husker jeg hadde så lyst til å se den filmen da den kom, men det ble aldri noe av. Så isteden så tok jeg det igjen for noen år siden! 😅 Genial film!! ❤️❤️❤️

Anonymkode: 0617e...a7a

Enig. Filmen handler jo om forholdet mellom far og sønn.  Man har sikkert mer forståelse for hvordan ting blir fra Langbeins perspektiv når man ser filmen. Ikke like lett for en 10-åring å forstå  hvordan det er å gå fra å være barnas helt til å bli sett på som teit. 

Anonymkode: 6a18d...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/1/2020 at 11:56 PM, AnonymBruker said:

Ingenting slår 90-talls barne-TV❤️.

Anonymkode: a5bb7...a06

Jo 80-talls barne-TV:)

Anonymkode: 5cc0e...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.9.2020 den 23.56, AnonymBruker skrev:

Ingenting slår 90-talls barne-TV❤️.

Anonymkode: a5bb7...a06

Det blir litt feil å sammenligne barne-tv fra forskjellige tiår. Det sier seg selv at man vil like det barne tv man vokste opp med best.

Anonymkode: a8543...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...