Gå til innhold

Grupper på Facebook. Hvilke er du med i?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvilke grupper dere er med i på Facebook. Kunne tenke meg litt nye ideer. EE selv med i ulike interiørgrupper: interiørtips og inspirasjon til hjemmet, Rene linjer og skandinavisk design, Ryddeglede, Mat fra bunnen, Husbygging oppussing og interiør. 

Noen som kan hjelpe med innspill til nye grupper? 

Anonymkode: 39922...b43

Gjest Lasox
Skrevet (endret)

Happy Penger (Deler erfaringer og tips om hvordan man kan håndtere penger og hvordan man kan leve billig - veldig gruppe som er veldig behjelpelig). Veldig inspirerende gruppe til og klare å spare 100,000,- eller mere i året. 

Quixel Art community (design gruppe)

Unreal Engine Developers (design og programmering gruppe) for UE4 - mange som viser frem sine scenes som dem har tegnet. 

Minihus

Solcelle og alternative energi 

For oss som hater utroskap

Stopp mobbing

Endret av Lasox
Skrevet

Diverse Ebay-grupper, mange Grand Prix/Esc-grupper, noen lokale "du vet du er fra... " grupper, historie, noen grupper for tv-serier og mye annet. Ganske mange grupper når jeg tenker meg om 😎

Skrevet

Jeg er med i en internasjonal tatoveringsgruppe, en norsk tatoveringsgruppe, en internasjonal broderi-/korsstinggruppe og en gruppe for fans av en Youtuber. Egentlig er jeg med i noen flere også, men de er jeg aldri innom. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...