Gå til innhold

Gifte meg i morgen og fått kalde føtter..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal gifte meg i morgen.. har angst nå og føler for å bare droppe hele greien... er såååå stresset :( hva gjør jeg?

Anonymkode: 0eb94...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal gifte meg i morgen.. har angst nå og føler for å bare droppe hele greien... er såååå stresset :( hva gjør jeg?

Anonymkode: 0eb94...654

Men hvorfor?

Anonymkode: 6e51e...b38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Boron
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal gifte meg i morgen.. har angst nå og føler for å bare droppe hele greien... er såååå stresset :( hva gjør jeg?

Anonymkode: 0eb94...654

Du... Dette tror jeg er mer normalt enn hva man egentlig tror. Realiteten tar deg, og du føler deg låst/forpliktet. Og det hele virker ganske skummelt. Samt at vanlige bryllupsnerver slår inn. Bryllupsnerver er en faktisk ting fordi det er en stor dag imorgen, med mye som kan gå galt. Man mister litt kontroll, samtidig som dagen "bør" levere opp mot perfeksjon. Husker engang jeg var forlover, og jeg var minst like nervøs som brudgommen ;) Jeg tenker du må prøve å distansere deg litt til følelsene, og prøve å slappe av. Snakk med partneren din om det, foreldrene dine eller forloveren din. Tror ikke det er lurt å skjule det. 

Lykke til, og ønsker deg en alldeles nydelig dag imorgen 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du hatt like kalde føtter hvis bryllup først var om seks måneder? 

Anonymkode: cc1ca...611

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal gifte meg i morgen.. har angst nå og føler for å bare droppe hele greien... er såååå stresset :( hva gjør jeg?

Anonymkode: 0eb94...654

Kjenner meg igjen,men her var det motsatt 😅🙈

Hadde roen helt til jeg skulle holde tale til mannen for då tok angsten over og følelsene så jeg sprang ut sånn at min mor måtte holde talen 🙈😅

Det går bra og masse lykke til 🤗 Husk å nyt dagen siden dagen går alt for fort :) 

Anonymkode: 04042...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til. Du er stresset. Det er normalt å føle sånn. Bare slapp av :)

Anonymkode: 43c6a...f1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du redd for selve dagen eller er du redd for ekteskapet? 

Anonymkode: c9f64...017

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel fått høre at kalde føtter er helt normalt? Og da har du kanskje sagt "hehe det skal nok få fint". 

Nå er de kalde føttene her, og det SKAL gå fint. 

Husk at når vi blir engstelige, så begynner hjernen å finne utveier, fordi den tror den må rømme fra situasjonen sånn at de ekle følelsene går bort. 

De ekle følesene er IKKE farlige. Om du skjelver, spyr, gråter, hva enn som er reaksjonen, bare la det spys og gråtes, og så finner du på noe litt kjekkere etterpå. Ikke heng deg opp i tankene, du er ikke helt deg selv nå, men i ubalanse. Så de tankene trenger ikke å grubles på, løses opp i eller finne et svar. For om 2 dager er dette glemt, og det øyeblikket du hadde kalde føtter er bare en fis i vinden. 

Masse lykke til i morgen❤️❤️ håper jeg får gifte meg også, syns du er velsignet ❤️❤️

Anonymkode: 9cbaf...ea6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...