Gå til innhold

Fuck Friends-Hva er reglene?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Kvinne87Rogaland skrev:

Se for deg en fisker som vil få fisk. For å ha mest sjanse må han hive ut mange garn. En fyr som dette driter i deg som person, han bare fisker over alt. Er sikkert både på Tinder, sender ut meldinger på instagram i hytt og gevær, snapchat, you name it. flest mulige arenaer = mest mulig sjanse.

Det er ikke det at du ikke er spesiell. Du er bare ikke spesiell FOR HAN. Slike menn ser etter en kropp å ligge med - om det er din eller naboen din sin er sikkert ett fett. Ikke gå i fella.

Men hva med tinder da? Mange bruker jo tinder, og der er det jo også fok som prater over nett. Det er vel en sjanse du må ta også, hvis du vil prøve deg der ute i markedet?

Anonymkode: d6518...2a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forsøkte å ha et FF forhold til han ene, men jeg ble fuløstendig hekta (som er forsket på; metodene de bruker gjør deg så godt som avhengig av dem fordi de får deg til å føle deg spesiell og du ønsker så gjerne å at det skal være sant). Den andre såret meg veldig fordi han sa noe og gjorde noe annet. Fuck boys begge to dessverre.. Og jeg mistenker at du også vil risikere å bli såra skikkelig. Det kan skje selv om man går inn med vissheten om at det kan skje.. Lykke til. 

Har du noe imot å fortelle  om hvordan han prøvde å gå inn for å ødelegge deg og på hvilken måte? Forståelig hvis dette er for personlig

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men hva med tinder da? Mange bruker jo tinder, og der er det jo også fok som prater over nett. Det er vel en sjanse du må ta også, hvis du vil prøve deg der ute i markedet?

Jeg traff kjæresten på Tinder jeg 😊 Poenget mitt er at man må legge merke til røde flagg, og styre unna de som gir deg dårlig magefølelse. De som bruker lang tid på å svare, som ikke er interessert i deg som person, som vil møtes fortest mulig for å pule.

Det er så mange damer som faller for billige komplimenter, og ender opp ned å bli såret. 

Skrevet

Egentlig virker det som du er såpass interessert i denne mannen at du vil prøve lell... kanskje fikser du det å bare ha sex eller så fikser du det ikke..man kan også bli hektet..dvs man glemmer dem ikke så lett. 

Det er ingen fare å prøve slikt sett, men vær klar over at man kan bli såret. er ikke sikkert det går slik du ønsker. Tenk på deg selv. Skal du ha et ff så må dere ha en god deal syns jeg da... der dere er enig om at det må gå begge veier. Ikke bare når det passer han. Det blir ofte slik også..at de bare svarer når det passer dem og de har lyst på mus. 

Hold oss oppdatert da..jeg er spent på dette jeg. Jeg håper selvsagt at du vil få glede av det. Men er mange av oss som også trodde vi skulle takle det men klarte et ikke, men man lærer av det da. Blir en erfaring rikere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fwb. Vi lager mat sammen, ser film, har sex, overnatter, prater, mye kos og han hjelper meg med en del praktiske ting. Men jeg har fått sterke følelser for han og er helt sikker på at jeg kommer til å bli såret. Han kan avskrive alt ansvar ved å si at vi var jo bare fwb, enda han vet jeg har følelser. Jeg kommer ikke til å gå inn i en sånn relasjon igjen, og vil fraråde det om du håper på at det skal bli noe mer. 

Anonymkode: 60d24...e65

• Liker 5
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en fwb. Vi lager mat sammen, ser film, har sex, overnatter, prater, mye kos og han hjelper meg med en del praktiske ting. Men jeg har fått sterke følelser for han og er helt sikker på at jeg kommer til å bli såret. Han kan avskrive alt ansvar ved å si at vi var jo bare fwb, enda han vet jeg har følelser. Jeg kommer ikke til å gå inn i en sånn relasjon igjen, og vil fraråde det om du håper på at det skal bli noe mer. 

Jepp det er akkurat det som skjer. De kan fraskrive seg alt ansvar etter som man går inn i det med åpne øyne på at det bare er sex. Og det er ikke noe feil fra dems side. Men fleste menn vet jo at dette skjer så at de orker å såre damer igjen og igjen skjønner jeg ikke. Det er greit 1 gang fordi man ikke visste bedre men bevisst bruker det som taktikk for å få sex så dumper de så fort det er følelser inn i bildet for så begynne på nytt med samme greia med ny dame. Kan umulig være sunt i lengden.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Bente1234 skrev:

Jepp det er akkurat det som skjer. De kan fraskrive seg alt ansvar etter som man går inn i det med åpne øyne på at det bare er sex. Og det er ikke noe feil fra dems side. Men fleste menn vet jo at dette skjer så at de orker å såre damer igjen og igjen skjønner jeg ikke. Det er greit 1 gang fordi man ikke visste bedre men bevisst bruker det som taktikk for å få sex så dumper de så fort det er følelser inn i bildet for så begynne på nytt med samme greia med ny dame. Kan umulig være sunt i lengden.

Bortsett fra at min vet at jeg har følelser, jeg sa det til han for en stund siden. Det mente han at han hadde også, men klarte ikke forholde seg til forpliktelser. Han har klart å holde meg der ved å være varm og kjærlig, men plutselig kan det snu helt om og han er kald i en periode. Jeg vet at for min egen del så må dette avsluttes nå, før det setter alt for dype spor. 

• Liker 1
Skrevet

F.F. i hue mitt = :

Knulle, -ikke henge seg opp i hva andre gjør, -dems greie..!

Ikke klage, -om man får noen "Basselusker" ...

NULL "DRAMA" ..!

a.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen måte å sikre seg at min fremtidige kjæreste ikke har holdt på slik som Ts? Dvs.:Vært en del av/ønsket å være en del av haremet til disse gutta? Hilsen gutt som er ute etter seriøse jenter og forsøker å være seriøs selv.

Anonymkode: 05681...b19

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Bente1234 skrev:

Egentlig virker det som du er såpass interessert i denne mannen at du vil prøve lell... kanskje fikser du det å bare ha sex eller så fikser du det ikke..man kan også bli hektet..dvs man glemmer dem ikke så lett. 

Det er ingen fare å prøve slikt sett, men vær klar over at man kan bli såret. er ikke sikkert det går slik du ønsker. Tenk på deg selv. Skal du ha et ff så må dere ha en god deal syns jeg da... der dere er enig om at det må gå begge veier. Ikke bare når det passer han. Det blir ofte slik også..at de bare svarer når det passer dem og de har lyst på mus. 

Hold oss oppdatert da..jeg er spent på dette jeg. Jeg håper selvsagt at du vil få glede av det. Men er mange av oss som også trodde vi skulle takle det men klarte et ikke, men man lærer av det da. Blir en erfaring rikere.

Helt ærlig, så føler jeg litt på at han er under min skala--sånn utseendemessig sett..han er skalla(i en alder av 23 år, er litt lubben, og har skjegg(hater egentlig skjegg)) Han ser ikke ut som en som har utseende til en player,rett og slett-Slemt å si men, det er hva jeg føler. Han fanga meg på utstråling og at han er VELDIG god til å prate for seg. Han vet hvordan han skal si ting til deg, hva du vil høre når og hvordan du vil høre det. Deter hva jeg liker,pluss at jeg ser opp til hva han jobber med, og at vi har samme grad av interesse rundt dette. Det veier tyngst og er egnetlig hva som er grunnen, akkurat nå.

Er SYKT  klønete  i ord og oppførsel, og denne mannen er veldig trygg-Så det finnes en ubalanse her allerede- og er veldig klar over at ejg er i en utsatt posisjon. FF er egentlig ikke min greie,o g somsagt dette er den mannen jeg ønsker å prøve FF forhold med.

Hjelper noe helt utrolig å få tips råd og innspill her, dette er jo hva og hvor jeg kan gå med dette,ettersom ingen av mine venninner ville noen gang prøvd dette som aktuelt. 

Han sier han har vært opptatt med jobb over melding, og at det er derfor han ikke svarer. Merker jeg er nervøs for å spørre for mye om jobb, men har nå spurt litt mer rudnt deg. Vil ikke mase for mye på sånne ting,ettersom han allerede har sagt at det ikke skal tas seriøst, vi lejg ikke tråkke på noen tær. 

Vi burde vel prates om rammene rundt forholdet, men han virker til å være personen som bare handler rudnt det, at han kan melde deg, uten at ting egentlig er avklart, og siden han er den sterkeste parten, bilr jeg usikker på hvordan du skal ta oppreglene. Han ahr ikke hinta til å prate om det,så virker som vi tar dette på sparket..vetikke om det er et bra tegn..?

Tusen takk for tips råd og innspill!! 

Veldig hyggelig å høre dere er nysgjerrige på hvordan det går,det er jeg også!

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen måte å sikre seg at min fremtidige kjæreste ikke har holdt på slik som Ts? Dvs.:Vært en del av/ønsket å være en del av haremet til disse gutta? Hilsen gutt som er ute etter seriøse jenter og forsøker å være seriøs selv.

Anonymkode: 05681...b19

ALtså..Hallo!

Jeg nå synes jeg du tillegger egenskaper som ikke finnes...Her er du veldig dømmende!

Det betyr ikke at jeg øsnker å være en del av et harem, det betyr at ejg har funnet en person ejg kunne tenke meg å utforske en "ny side" ved

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Kvinne87Rogaland skrev:

Jeg traff kjæresten på Tinder jeg 😊 Poenget mitt er at man må legge merke til røde flagg, og styre unna de som gir deg dårlig magefølelse. De som bruker lang tid på å svare, som ikke er interessert i deg som person, som vil møtes fortest mulig for å pule.

Det er så mange damer som faller for billige komplimenter, og ender opp ned å bli såret. 

Så hyggelig å høre1!

foreløpig er vi der hvor vi ikke tar ting så seriøst, og uansett når du grå inn i et forhold, så vi lting ta tid. Er enig i det at hvis du løper inn i et forhold, er mye som skal passe, så det å roe dette ned, har jeg respekt for at han vil-Kan være vi prater forbi hverandre . Det å ha sex med han er jo også noe jeg egnetlig ønsker:)

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bortsett fra at min vet at jeg har følelser, jeg sa det til han for en stund siden. Det mente han at han hadde også, men klarte ikke forholde seg til forpliktelser. Han har klart å holde meg der ved å være varm og kjærlig, men plutselig kan det snu helt om og han er kald i en periode. Jeg vet at for min egen del så må dette avsluttes nå, før det setter alt for dype spor. 

Håper det går bedre med deg nå!

Hjelper å være bevisst gjennom å prate om dette slik som her, og jeg har jo en magefølelse og intusjon midt oppi alt sammen også-Går ikke så rett på slik som det kansje fremgår-Er jo en grunn til hvrfor jeg oppretta tråden:) Føler også at det er en måte å sjekke ut hvor du står i markedet, mener at du MÅ ut og prøve brenne deg og ta sjanser,det er bare sånn "gamet" funker også-Hvis du ikke vil det, kommer du skjelden noen vei

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Bente1234 skrev:

Skrekkscenario.. Forhåpentligvis ser du de røde flaggene og advarslene underveis før den tid da..Somsagt, om du prater, ser rundt deg forhører deg og prøver å være avkobla fra å dine egene følelser-Og tørre å spørre om ting,så vil vel veien bli til mens du går-Som alt annet..

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Bente1234 skrev:

Dette blir første gangen jeg går inn i et sånt slags tyype forhold, så blir veldig åpenbart at han må tåle at jeg går på noen smeller..Iogmed at jeg må omstille meg littt ettersom det å ha FF forold er relativt nytt.

Vi har engetlig aldri nevnt at vi har FF forhold, dette er noe jeg går utifra,ettersom vi har meldt hverandre om at vi ikke skal være så seriøse, og vi har en ganske intim måte å prate på med hjertemoji og har jo fått både dick pic (inni bokser og pronoscene snap) Han er mer kald og avventende nå, men så er det jo sånn at vi prøver på nytt hvor han nå vet at jeg er åpen for sex. Tror ha nogså er litt usikker, har sendt litt hjertemoji osv for å løsne opp under spenninga, men kan ikke og gidder ikke gjøre all jobben selv, han må jo by på litt han og,hvis han vi lha sex,så skal vi jo være to om det. Og vi må som nevnt møtes i virkeligheten først, og se om ejg også kan tenke meg sex med han. (takk for fine tilbakemeldinger om hvordan FF funker!)

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klassisk fuck boy oppførsel, han får deg til å jakte ham. Og det funker jo helt tydelig! 

Anonymkode: 6747d...402

>Teker å vente å se hvordan han responderer framover,og hva som skjer med hvor fokuset ligger-Han vet jeg er åpen for sex,men vi trenger jo å avklare om vi har kjemien enda,så ingenting er 100% sikkert i forhold ti lat han må passe seg litt han også..

AnonymBruker
Skrevet

Slik det fremstår i tråden er du allerede hekta og han har fått deg følelsesmessig engasjert. Et elendig utgangspunkt for FF. 

Det et så mange røde flagg i det du skriver, både om deg selv og han at du ASAP bør starte flaggfabrikk. 

1. Du var interessert i noe mer

2. Du er egentlig ikke en som går for FF-opplegg

3. Du er allerede følelsesmessig engasjert, han greier å påføre deg både negative og positive følelser

4. Du har problemer med å forstå signaler og blir negativt påvirket av hans oppførsel

5. Han er en drittsekk. 

6. I dette opplegget mangler friend-delen. Han er ikke opptatt av deg som menneske, alt er seksuelt orientert.

7. Alt er på hans premisser, selv når du tror du spillet spillet, er det egentlig du som blir spilt. 

8. Du har allerede mistet kontrollen over situasjonen og det som kan være en positiv greie, skaper nå usikkerhet og tvil. 

Ta deg sammen og ha litt selvrespekt. Gå videre og jobb mot å finne det du ville ha i utgangspunktet - et forhold. Bare vær forberedt på at denne «gutten» da vil skru på sjarm og utstråling - for det er det som er greia. Han liker spillet og utfordringen. 

Anonymkode: 0b41a...82f

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Bente1234 skrev:

Dette her er jeg helt enig i...pass deg...dette kan fort bli vondt senere... mannfolk er ganske kyniske der altså..har de sagt de ikke skal ha forhold så får du det heller ikke..er vel svært sjelden det går den veien. Pluss at du blir forelsket, betatt, får følelser osv osv... er du som går tapende ut av denne relasjonen... mens han har kost seg stort... Jeg hadde en fwb i fjor..og så han siste gang i juni i fjor. Men vet ikke hva det er med han men han holder nå fortsatt kontakten innimellom...men vi har ikke møttes noe mer... jeg bryr meg ikke så mye, men jeg ble jo glad i fyren og blir glad når jeg hører fra han for jeg syns det er fint å høre at han har det bra selv om det aldri ble noe mer mellom oss..

Hva i alle dager er der du vrøvler om, din mannehater? Mannfolk er kyniske? Han har jo sagt krystallklart ifra til TS om hva han ønsker, og der er opp til henne å avgjøre om hun vil godta disse betingelsene eller ikke. Og jeg skjønner godt at han mistet interessen når TS driver og vingler frem og tilbake slik, og oppfører seg som en prinsesse som skal "godkjenne varen" 🤦‍♂️

Anyways, et par oppfølgingsspørsmål TS:

Hvor gammel er du, og er du jomfru? 

Anonymkode: e656d...222

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker uansett om det er i et forhold eller ONS og FF, så er renslighet, enighet, respekt, anonymitet, ærlighet, rettferdighet og ha det gøy sammen like viktig... samtidig gjøre hva man kan for at den andre skal få oppleve deilig sex, det skaper jo bare lyst på gjentakelser...

Men jeg kysser ikke så mye på ONS og FF, da skapes det følelser som regel...Men får begge følelser og liker sexen, da er jo egentlig FF-forholdet slutt, så hvorfor ikke gå for normalt forhold da?

Jeg er iallefall avhengig av å prøve litt, for å se om den seksuelle kjemien stemmer før jeg går for forhold. For meg blir det litt som å kjøpe en bil, jeg vet den er fin og hva jeg vil ha, men jeg vet ikke noe om kjøreopplevelsen😅

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker said:

Slik det fremstår i tråden er du allerede hekta og han har fått deg følelsesmessig engasjert. Et elendig utgangspunkt for FF. 

Det et så mange røde flagg i det du skriver, både om deg selv og han at du ASAP bør starte flaggfabrikk. 

1. Du var interessert i noe mer

2. Du er egentlig ikke en som går for FF-opplegg

3. Du er allerede følelsesmessig engasjert, han greier å påføre deg både negative og positive følelser

4. Du har problemer med å forstå signaler og blir negativt påvirket av hans oppførsel

5. Han er en drittsekk. 

6. I dette opplegget mangler friend-delen. Han er ikke opptatt av deg som menneske, alt er seksuelt orientert.

7. Alt er på hans premisser, selv når du tror du spillet spillet, er det egentlig du som blir spilt. 

8. Du har allerede mistet kontrollen over situasjonen og det som kan være en positiv greie, skaper nå usikkerhet og tvil. 

Ta deg sammen og ha litt selvrespekt. Gå videre og jobb mot å finne det du ville ha i utgangspunktet - et forhold. Bare vær forberedt på at denne «gutten» da vil skru på sjarm og utstråling - for det er det som er greia. Han liker spillet og utfordringen. 

Anonymkode: 0b41a...82f

Enig i alt dette... 

Jeg er den som svarte tidligere også og du spurte meg om hvordan de gikk inn for å ødelegge meg; det var overhodet ikke dét jeg skrev at de gjorde. Jeg tror ikke de var forferdelige mennesker som ønsket meg vondt. Men de var fuck boys som hadde sine egne lyster som første prioritet. Det betyr ikke at det er psykisk mishandling heller, som du skrev. Jeg gikk med på at vi ikke skulle ta ting seriøst - akkurat som deg - men jeg ble hekta fordi de visste akkurat hvordan de skulle oppføre seg for å gjøre meg interessert, hvilken denne karen tydeligvis allerede har klart med deg (før du engang har truffet ham!) og jeg endte opp med å håpe på mer. Jeg mistet all selvrespekt, og det høres ut som du er på vei ned samme veien. Vær forsiktig. Det finnes så mange andre menn der ute.. 

Anonymkode: 6747d...402

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...