maxpower80 Skrevet 16. mai 2020 #101 Skrevet 16. mai 2020 På 14.5.2020 den 7.09, AnonymBruker skrev: Håper noen kan hjelpe meg! Har blitt kontakta av en fyr,over insta! Han fortalte meg at han synes jeg var pen osv. Var først interesserti forhold, da jeg sa dette, trakk han seg unna. Jeg hørte ingenting på 4 uker, før jeg meldte han, og sa at jeg var interesserti han på andre måter også, og at vi ikke trengte å ta dette så seriøst. Fikk da en melding og at han ikke ville at at noe skulle bestemmes. Dette tok han 2 dager å svare på. Jegh har meldt han om snappen hans på nytt, og ikke fått noe svar. Har aldri hatt fuck friend, og vet ikke helt om det er dette vi er? FOr å være fuck firend må du vel møte personen først, og vi har strengttatt aldri møttes. Vet ike hva vi er,fordi jeg enda ikke har hørt noe fra han etter å ha meldt han for 2 dager siden-Vi har jo ikke satt regler for noe-Men vet ikke helt om hva som skjedde her? Jeger interessert i å være med han, oghan er den eneste jeg kunne tenke meg et evt FF forhold til,men er så utrolig usikker på hva dette egetnlig er og hva vi er-Og tør jo ikke melde han,ettersom det virker som at han er relativt interesserti å holde et ukomplisert forhold,men reglene er ikke engag satt. Trenger tolkingshjelp,og ingen av mine venner er typen for FF forhold, og de vet ikke at jeg har meldt han i ettertid engang. Noen med erfaringer? Trenger hjelp til hva dette betyr. Hva betyr dette? Anonymkode: d6518...2a9 FF er en oppskrift for katastrofe, vertfall for kvinner, da dere får mye fortere følelser for den andre personen. menn vil bare tømme spunken et sted og bryr seg som oftest ikke om deg eller dine føelser. FF er tacky, barnslig og er så synd at vi er kommet her at FF er vanlig, sier jo litt om samfunnet vårt idag. jeg hadde gått hadde jeg vært deg, virker som du vil noe helt annet og som sagt, ff er oppskrift på katastrofe. har vell vært 1235345634 tråder her på kg, sikkert 3-4 pr uke om kvinner som har innledet ff forhold og som har fått følelser, men er sur fordi han behandler deg ikke med respekt eller behandler deg som et ludder 3
GrønnNellik68 Skrevet 16. mai 2020 #102 Skrevet 16. mai 2020 Akkurat nå, maxpower80 skrev: FF er en oppskrift for katastrofe, vertfall for kvinner, da dere får mye fortere følelser for den andre personen. menn vil bare tømme spunken et sted og bryr seg som oftest ikke om deg eller dine føelser. FF er tacky, barnslig og er så synd at vi er kommet her at FF er vanlig, sier jo litt om samfunnet vårt idag. jeg hadde gått hadde jeg vært deg, virker som du vil noe helt annet og som sagt, ff er oppskrift på katastrofe. har vell vært 1235345634 tråder her på kg, sikkert 3-4 pr uke om kvinner som har innledet ff forhold og som har fått følelser, men er sur fordi han behandler deg ikke med respekt eller behandler deg som et ludder Det er fakta.helt klart..skal jeg aldri mer rote meg borti... men når så mange snakker positivt om det så klar vil flere prøve det...selv om sikkert de fleste faktisk ikke passer til det. Vi er mennesker ikke maskiner...
GrønnNellik68 Skrevet 16. mai 2020 #103 Skrevet 16. mai 2020 Akkurat nå, Bente1234 skrev: Det er fakta.helt klart..skal jeg aldri mer rote meg borti... men når så mange snakker positivt om det så klar vil flere prøve det...selv om sikkert de fleste faktisk ikke passer til det. Vi er mennesker ikke maskiner... Ett annet aspekt er jo de som aldri finner seg kjæreste og gir opp...de kan fort havne i dette her fordi de tror dette er bedre enn ingenting. Det er jo nesten verre...
maxpower80 Skrevet 16. mai 2020 #104 Skrevet 16. mai 2020 (endret) 4 minutter siden, Bente1234 skrev: Det er fakta.helt klart..skal jeg aldri mer rote meg borti... men når så mange snakker positivt om det så klar vil flere prøve det...selv om sikkert de fleste faktisk ikke passer til det. Vi er mennesker ikke maskiner... mange snakker positivt om det ? holdninger og morall har gått til helvete for lengst, og FF er tydeligvis normalt, fikk helt sjokk selv da jeg for 5 år siden fant ut at dette var normen idag. det er ekkelt og tacky jeg er mann og kunne aldri tenkt meg noe slik og jeg vet, at både jeg og de fleste andre menn ikke respekter kvinner heller som er i FF. det er bare et sted å tømme spøken, en spermbank eller sædbøtte om du vil kalle det folk får gjøre som de vil, bare trist dette er blitt normalen nå. det ødlegger mange mennesker Endret 16. mai 2020 av maxpower80
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #105 Skrevet 16. mai 2020 1 minutt siden, Bente1234 skrev: I dagens samfunn er det mer normalt enn å ville ha ett forhold så der brytes ingen sosiale normer slik jeg ser det..hvor er du fra som har slikt syn enda??? Ja, det kan du si,hehe! Er relativ ny i dating verden, og somsat ingen av mine venninner ertypen til å gå inn for ONS eller dating kun for sex-Så det er vel bare blitt sånn-Ser nå at jeg ønsker å prøve,og har ldri blittu tfordra sånn på denne måten med denne fyren,som somsagt er sykt deilig!! Jeg er klar jeg! Men så er det jo hva jeg sier da, han virker ikke til å ta hintet når jeg skreiv om at selv de som møtes for ONS sjekker opp kjemien før de har sex-Og vi har meldt hverandreom sex,og jeg har sagt at jeg øsnker å ha sex med han. Spørte han om han ikke synes at jeg var hans type-hans sa absolutt! Han har også sagt at han ikke vil bestemme seg for noe på forhånd. Han responderer fort på sex snaps, ikke hverdagssnaps, han er ikke kommentert trykka like eller kommet med noen reaskjoner,selv om han føler meg over insta. Som nevnt tidligere,skjønner jeg at det å meldeom alt fra kjøkkenutstyr til tannpuss er lite interessant(melder meg flere, og synes noen er dritkjederlige og har ikke giddet åsvare paga dette) Men denne gutten er så sykt fin!! Jeg vil ha sex med han og har sagt det også! Skjønner ingenting..Hjelp? Sier jeg det rett ut ,er ejg somsagt redd for at han føler skam og bryter,fordi jeg tolker han som nevnt ovenfor-At han er flau eller skjenert for dette-Aner ikke jeg. Tenker bare at vi prater og som han sier,så bestemmer viikke noe på forhånd,virker som at han vil bruke tiden, og tror han inenrst inne entlig ku ner interessert i sex:) Er så sykt individuelt med hvor ofte du prater og hva du prater om-SÅ nå får han bare melde hvis han vil ha kontakt .Han vet alforgodt hvor han har meg føler jeg! Anonymkode: d6518...2a9
GrønnNellik68 Skrevet 16. mai 2020 #106 Skrevet 16. mai 2020 1 minutt siden, maxpower80 skrev: mange snakker positivt om det ? holdninger og morall har gått til helvete for lengst, og FF er tydeligvis normalt, fikk helt sjokk selv da jeg for 5 år siden fant ut at dette var normen idag. det er ekkelt og tacky jeg er mann og kunne aldri tenkt meg noe slik og jeg vet, at både jeg og de fleste andre menn ikke respekter kvinner heller som er i FF. det er bare et sted å tømme spøken, en spermbank eller sædbøtte om du vil kalle det folk får gjøre som de vil, bare trist dette er blitt normalen nå. det ødlegger mange mennesker Det samme tenkte jeg som deg...men man tilpasser seg moderne trender da.. og når kjæreste ikke er mulig så prøver man andre areaner...og brenner seg... så nei... ff... er noe dritt. Men føler ikke menn ikke har respekt for meg for det da om jeg har vær borti ett ff forhold. Er jo helst menn som drar oss med på dette om hvor flott og fint det skal bli mellom oss... tull.
maxpower80 Skrevet 16. mai 2020 #107 Skrevet 16. mai 2020 (endret) 4 minutter siden, Bente1234 skrev: Det samme tenkte jeg som deg...men man tilpasser seg moderne trender da.. og når kjæreste ikke er mulig så prøver man andre areaner...og brenner seg... så nei... ff... er noe dritt. Men føler ikke menn ikke har respekt for meg for det da om jeg har vær borti ett ff forhold. Er jo helst menn som drar oss med på dette om hvor flott og fint det skal bli mellom oss... tull. bare fordi det er en "trend" betyr ikke det at det er riktig, smart eller et bra valg. er en trend nå med falsk rumpe også. men de fleste er ikke så dum å gjør noe slikt. hvorfor er ikke forhold mulig ? Endret 16. mai 2020 av maxpower80
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #108 Skrevet 16. mai 2020 1 minutt siden, Bente1234 skrev: Det samme tenkte jeg som deg...men man tilpasser seg moderne trender da.. og når kjæreste ikke er mulig så prøver man andre areaner...og brenner seg... så nei... ff... er noe dritt. Men føler ikke menn ikke har respekt for meg for det da om jeg har vær borti ett ff forhold. Er jo helst menn som drar oss med på dette om hvor flott og fint det skal bli mellom oss... tull. HVa mener du her? Når du sier FF er noe dritt, mente du det før eller mener du det nå? Må disse menene nødvendigvis vite om du har vært i et FF forhold da? Tneker litt at det er jo ditt private valg og hvis du vil dele, så gjør du det, hvis du ikke vil det,så gjør du ikke det. Det er opp til deg og du lever ditt liv og ditt liv er her og nå:) Hva han mener om hva du gjorde i fortiden,er uansett fordtid. Litt som å tenke på snøen som falt ifjor,tneker nå jeg.. Som i at han sier at han skal ha forhold med deg,eller har dere avklart FF forhold? Også behandler han deg respektløst gjennom det? TS Anonymkode: d6518...2a9
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #109 Skrevet 16. mai 2020 VIl prøve ut sex med denne gutten, og må bare se ann tenker jeg:) TS Anonymkode: d6518...2a9
GrønnNellik68 Skrevet 16. mai 2020 #110 Skrevet 16. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det kan du si,hehe! Er relativ ny i dating verden, og somsat ingen av mine venninner ertypen til å gå inn for ONS eller dating kun for sex-Så det er vel bare blitt sånn-Ser nå at jeg ønsker å prøve,og har ldri blittu tfordra sånn på denne måten med denne fyren,som somsagt er sykt deilig!! Jeg er klar jeg! Men så er det jo hva jeg sier da, han virker ikke til å ta hintet når jeg skreiv om at selv de som møtes for ONS sjekker opp kjemien før de har sex-Og vi har meldt hverandreom sex,og jeg har sagt at jeg øsnker å ha sex med han. Spørte han om han ikke synes at jeg var hans type-hans sa absolutt! Han har også sagt at han ikke vil bestemme seg for noe på forhånd. Han responderer fort på sex snaps, ikke hverdagssnaps, han er ikke kommentert trykka like eller kommet med noen reaskjoner,selv om han føler meg over insta. Som nevnt tidligere,skjønner jeg at det å meldeom alt fra kjøkkenutstyr til tannpuss er lite interessant(melder meg flere, og synes noen er dritkjederlige og har ikke giddet åsvare paga dette) Men denne gutten er så sykt fin!! Jeg vil ha sex med han og har sagt det også! Skjønner ingenting..Hjelp? Sier jeg det rett ut ,er ejg somsagt redd for at han føler skam og bryter,fordi jeg tolker han som nevnt ovenfor-At han er flau eller skjenert for dette-Aner ikke jeg. Tenker bare at vi prater og som han sier,så bestemmer viikke noe på forhånd,virker som at han vil bruke tiden, og tror han inenrst inne entlig ku ner interessert i sex:) Er så sykt individuelt med hvor ofte du prater og hva du prater om-SÅ nå får han bare melde hvis han vil ha kontakt .Han vet alforgodt hvor han har meg føler jeg! Anonymkode: d6518...2a9 Saken er at en ung pen mann sier som regel ikke nei til litt lettvindt sex... de bryr seg heller ikke bestandig om det er noe kjemi heller så lenge de får tilgang til en dame... det må du tenke over.. hva vil du føle etter på?? Jeg har prøvd 3 ONS i mitt liv og jeg er over 50... ingen av dem var noe å rope hurra for... jeg følte meg veldig tom og ensom etterpå og alt var bare kleint, man er sjenert, man kjenner ikke den andre og så skal man plutselig dele det mest intime man har. For noen så tenker de at sex er bare sex..men der du kommer fra hvor sex ikke bare er sex.. høres det ut som. at man ikke ligger rundt for kun sex så er jo dette en farlig kombinasjon for DEG.... du er den som vli bli hekta på denne fyren...damene knytter seg lettere til en som bare ønsker sex... Sex for meg blir aldri bare sex ..jeg er ikke skrudd i hop slik. Jeg har prøvd ut ONS og FF og ingen av greiene er noe for meg. Så jeg søker kun noen som ønsker en kjæreste i det minste...må ikke være samboer og full pakke men kjærest og være kun to om det å dele og oppleve sexlivets glede .. det ser jeg for meg er det optimale og mest trygge for begge parter... Nå vet jeg ikke hvor gammel du er. 1
GrønnNellik68 Skrevet 16. mai 2020 #111 Skrevet 16. mai 2020 2 minutter siden, maxpower80 skrev: bare fordi det er en "trend" betyr ikke det at det er riktig, smart eller et bra valg. er en trend nå med falsk rumpe også. men de fleste er ikke så dum å gjør noe slikt. hvorfor er ikke forhold mulig ? Jeg er vel ikke bra nok da. Interessen går ikke begge veier som regel..og en må kanskje kommunisere med 50 menn for å finne en som er interessert i noe annet en lettvindt sex og ff ..sier seg selv at da skal det mye til for at det klaffer for akkurat den ene som man treffer at man blir tiltrukket osv osv..og jo eldre man blir jo mer kresen blir man...
GrønnNellik68 Skrevet 16. mai 2020 #112 Skrevet 16. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: HVa mener du her? Når du sier FF er noe dritt, mente du det før eller mener du det nå? Må disse menene nødvendigvis vite om du har vært i et FF forhold da? Tneker litt at det er jo ditt private valg og hvis du vil dele, så gjør du det, hvis du ikke vil det,så gjør du ikke det. Det er opp til deg og du lever ditt liv og ditt liv er her og nå:) Hva han mener om hva du gjorde i fortiden,er uansett fordtid. Litt som å tenke på snøen som falt ifjor,tneker nå jeg.. Som i at han sier at han skal ha forhold med deg,eller har dere avklart FF forhold? Også behandler han deg respektløst gjennom det? TS Anonymkode: d6518...2a9 Mener jeg det nå.. etter ONS så trodde jeg at ett ff ville være bedre... det var det ikke så jeg står igjen med 1 alternativ..kjæreste.... jeg driter i hva andre menn tenker om meg... enten så liker de meg eller så liker de meg ikke... det er enkelt.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #113 Skrevet 16. mai 2020 4 minutter siden, Bente1234 skrev: Saken er at en ung pen mann sier som regel ikke nei til litt lettvindt sex... de bryr seg heller ikke bestandig om det er noe kjemi heller så lenge de får tilgang til en dame... det må du tenke over.. hva vil du føle etter på?? Jeg har prøvd 3 ONS i mitt liv og jeg er over 50... ingen av dem var noe å rope hurra for... jeg følte meg veldig tom og ensom etterpå og alt var bare kleint, man er sjenert, man kjenner ikke den andre og så skal man plutselig dele det mest intime man har. For noen så tenker de at sex er bare sex..men der du kommer fra hvor sex ikke bare er sex.. høres det ut som. at man ikke ligger rundt for kun sex så er jo dette en farlig kombinasjon for DEG.... du er den som vli bli hekta på denne fyren...damene knytter seg lettere til en som bare ønsker sex... Sex for meg blir aldri bare sex ..jeg er ikke skrudd i hop slik. Jeg har prøvd ut ONS og FF og ingen av greiene er noe for meg. Så jeg søker kun noen som ønsker en kjæreste i det minste...må ikke være samboer og full pakke men kjærest og være kun to om det å dele og oppleve sexlivets glede .. det ser jeg for meg er det optimale og mest trygge for begge parter... Nå vet jeg ikke hvor gammel du er. Jeg vet jo ikke hva jeg vil føle etterpå-Det må jo bare prøves ut!:) SÅnner det vel det funker med sånne ting, du må bare prøve. Han er deilig altså:) Melder jo om at vi burde prate mer og har meldt om kjemi,stussa litt på at han viste til en viss forståelse for at kjemi må være på plass,men der kommer han ingen vei-Bygger vi ikke kjemi,kan han bare drite i!! Hallo,jeg er gammel-Jeg har aldri følt for FF forhold fordi det ikke har vørt noe akutelle kandidater før nå-jeg er 32-Og har INGEN planer om at en levende skjel skal få vite om hvor uerfaren jeg er..Men nå driter jeg i det, har begynt å tenke at sånn er det du lever ikke evig og her er han her og NÅ!:) Han er heit,somsagt kjemi skal være der,den er sånn det blir, vil han ikke det,skjer det ingenting- Og går også utifra at han melder andre jenter, jeg melderihvertfall andre gutter:) Anonymkode: d6518...2a9
GrønnNellik68 Skrevet 16. mai 2020 #114 Skrevet 16. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet jo ikke hva jeg vil føle etterpå-Det må jo bare prøves ut!:) SÅnner det vel det funker med sånne ting, du må bare prøve. Han er deilig altså:) Melder jo om at vi burde prate mer og har meldt om kjemi,stussa litt på at han viste til en viss forståelse for at kjemi må være på plass,men der kommer han ingen vei-Bygger vi ikke kjemi,kan han bare drite i!! Hallo,jeg er gammel-Jeg har aldri følt for FF forhold fordi det ikke har vørt noe akutelle kandidater før nå-jeg er 32-Og har INGEN planer om at en levende skjel skal få vite om hvor uerfaren jeg er..Men nå driter jeg i det, har begynt å tenke at sånn er det du lever ikke evig og her er han her og NÅ!:) Han er heit,somsagt kjemi skal være der,den er sånn det blir, vil han ikke det,skjer det ingenting- Og går også utifra at han melder andre jenter, jeg melderihvertfall andre gutter:) Anonymkode: d6518...2a9 Vel jeg var 49 da jeg prøvde ons første gang i mitt liv.. så du er ikke så sent ute da.. ha ha ha..ja jeg ville også bare prøve det ut..når det var så mye snakk om det online.. men angret jeg da... jeg valgte selvsagt vakre unge menn da..skulle jeg bare ha sex så skulle jeg i hvertfall ha noe fint å se på...det hjalp ikke for å si det sånn... like ensom og forlatt etterpå. Trenger ikke være så mye kjemi ved ons..de fleste bygger ikke kjemi ved ons..de bare hopper på å blir ferdig..tøm og røm.. Men mange finner kanskje ut etter en ons at de vil treffes igjen da.. og noen har jo endt opp i forhold den veien så alt er jo mulig .. har jeg skjønt. Men har du lyst til å prøve så kjøre på.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #115 Skrevet 16. mai 2020 1 minutt siden, Bente1234 skrev: Vel jeg var 49 da jeg prøvde ons første gang i mitt liv.. så du er ikke så sent ute da.. ha ha ha..ja jeg ville også bare prøve det ut..når det var så mye snakk om det online.. men angret jeg da... jeg valgte selvsagt vakre unge menn da..skulle jeg bare ha sex så skulle jeg i hvertfall ha noe fint å se på...det hjalp ikke for å si det sånn... like ensom og forlatt etterpå. Trenger ikke være så mye kjemi ved ons..de fleste bygger ikke kjemi ved ons..de bare hopper på å blir ferdig..tøm og røm.. Men mange finner kanskje ut etter en ons at de vil treffes igjen da.. og noen har jo endt opp i forhold den veien så alt er jo mulig .. har jeg skjønt. Men har du lyst til å prøve så kjøre på. Kjemien må være på plass først ihvertfall, og vi meldte igår-Så han vet ejg er positivt innstilt til sex, og sa at kjemien måtte være der, han virka til å forstå det-Men vil at han skal ta kontakt mer enn hva han gjør nå,for å vise athan har forstått hva jeg sier og mener. Sex er greit det, men ikke uten kjemi og sjekking av seksuell stemning ihvertfall,det å kun gå etter bilder blir for lite her-Men ettersom han sier ikke bestemme noe på forhånd og jeg er en såpass intim person som hva jeg er-Så er det hans tur, igår lira jeg av meg alt for mye om hvor bra han var. Anonymkode: d6518...2a9
GrønnNellik68 Skrevet 16. mai 2020 #116 Skrevet 16. mai 2020 Hvordan skal du finne ut om dere har kjemi?
maxpower80 Skrevet 16. mai 2020 #117 Skrevet 16. mai 2020 33 minutter siden, Bente1234 skrev: Jeg er vel ikke bra nok da. Interessen går ikke begge veier som regel..og en må kanskje kommunisere med 50 menn for å finne en som er interessert i noe annet en lettvindt sex og ff ..sier seg selv at da skal det mye til for at det klaffer for akkurat den ene som man treffer at man blir tiltrukket osv osv..og jo eldre man blir jo mer kresen blir man... tror ikke på at du ikke er bra nok. kanskje du er for kritisk mot deg selv. du kan sende bildet av deg på PM så jeg jeg gi deg en ærlig mening. men da må du tåle å høre det også og ta imot konstruktiv kritikk. det er bare bra det er ganske enkelt for kvinner idag i datingmarkedet, send et bilde så gir jeg ærlig svar
GrønnNellik68 Skrevet 16. mai 2020 #118 Skrevet 16. mai 2020 Enkelt å få sex ja.. der vasser man i tilbud ... men å bare det å møtes for å bli kjent uten at det skal ligge ett press på sex hadde vært digg. Men der har alle de jeg har spurt sagt nei😂😂😂.
GrønnNellik68 Skrevet 16. mai 2020 #119 Skrevet 16. mai 2020 Akkurat nå, Bente1234 skrev: Enkelt å få sex ja.. der vasser man i tilbud ... men å bare det å møtes for å bli kjent uten at det skal ligge ett press på sex hadde vært digg. Men der har alle de jeg har spurt sagt nei😂😂😂. Men nå er ikke dette min tråd så beklager ts😊
Gjest Svigermor Skrevet 16. mai 2020 #120 Skrevet 16. mai 2020 Dette virker fryktelig klønete håndtert av TS. Skal vi ha ONS, skal vi være FF? Spør du ham om det? Uten å ha møtt ham? Eeeh... Setter stemningen der, gitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå