Gå til innhold

Fuck Friends-Hva er reglene?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var ikke jomfru riktig like lenge, men jeg kjenner meg igjen i noe her. Det er ikke det at sexen er opphøyd til noe stort, men rett og slett en overkomplisering av det å komme i kontakt med folk.  Du tenker og grubler på hva du skal si og gjøre, og plutselig har toget gått. 

Anonymkode: ace75...a29

Hva betyr dette? Har du hatt FF forhold? Hvordan opplevde du det?Eller snakker vi om sex?Han er jo en type jeg kunne tenkt meg å gå til sengs med også,men føler han er i overkant enkel,synes det er litt komiskt at han kan se bilder av meg i mer lettkledd og bestemme seg for å vøre såpass visuell,men jeg er vel kasnje litt der selv også når jeg er med på dette da-Ser jo at det er spessielt-,Virker som at han ikke helt tillater klumsete oppfersel,noe jeg lett kan komme borti,hadde det ikke vært for dere på dette forumet!! Tusen takk! :)

Anonymkode: d6518...2a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hva betyr dette? Har du hatt FF forhold? Hvordan opplevde du det?Eller snakker vi om sex?Han er jo en type jeg kunne tenkt meg å gå til sengs med også,men føler han er i overkant enkel,synes det er litt komiskt at han kan se bilder av meg i mer lettkledd og bestemme seg for å vøre såpass visuell,men jeg er vel kasnje litt der selv også når jeg er med på dette da-Ser jo at det er spessielt-,Virker som at han ikke helt tillater klumsete oppfersel,noe jeg lett kan komme borti,hadde det ikke vært for dere på dette forumet!! Tusen takk! :)

Du snakker om FF forhold uten at dere overhodet har diskutert det å faktisk ha et FF forhold.

Har du vært inne på tanken at han kanskje kun er ute etter en one night stand? Et engangsligg? Hvordan føler du hvis det er tilfellet, vil det plage deg eller såre deg?

Anonymkode: 6747d...402

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du snakker om FF forhold uten at dere overhodet har diskutert det å faktisk ha et FF forhold.

Har du vært inne på tanken at han kanskje kun er ute etter en one night stand? Et engangsligg? Hvordan føler du hvis det er tilfellet, vil det plage deg eller såre deg?

Ja,veldig snat! Jeg vet ikke helt,forå være ærlig..Det er det som er så rart..Vi har hverandres snap, han sier han jobber mye, så vi får ikke snakka, men føler liksom ikke at han vil ta det opp som tema, han vil liksom bare sette igang..Hvor er reglene liksom? Siden ejg gjerne vil ha han i sengs, vil jeg jo ikke gjøre han sur-Men hvordan går du fram for å spørre om sånt da? Hvis ha ner ute etter engangsligg, ville vel det være å bare spørre, iogså ferdig-kke at du følger personen over snap og insta eller? 

Hvordan ville du ha gått fram her?

Han er fin, et engangsligg kunne ha funka-Kansje litt såra over at han da ikke ville ha hatt mer,og hvorfor ikke liksom-Ettersom vi faktisk prater og han har sagt at ting ikke trengs å bestemmes på forhånd og siden det er mye jobb-Så har vi på en måte vært innom tanken om forhold,men slik jeg tolka han,så er vi der hvor vi kan ha sex, og har virker brydd hver gang jeg tar opp hverdaglige ting,så tolker han som at han kun øsnker sex, og at han er skjenert ved å ta dette opp direkte og sette ord på det. Litt som en elefant i rommet,hvis det lager mening?

Hvordan skal det tolkes? 

Har sendt snap til han,men vil ikke være masete,og ville han ikke hatt kontakt,så ville han heller ikke ha gått inn for å prates over snap..Er ganske så ukomplisert i væremåten på forrige snap. Somsagt han jobber mye,så tror du bare må smøre deg med tålmodighet,hvis du skal ah tak i gutten. Iogmed at det ikke er et tema: Aner ikke,rett og slett..

Tar gjerne imot tips og råd på hva som kan gjøres med tanke på kommunikasjon.

Kan hende han vil ha ONS,men føler at det er så vanlig at det er jo bare å spørre rett ut? Eller? Hvordan spør du om sånt?

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja,veldig snat! Jeg vet ikke helt,forå være ærlig..Det er det som er så rart..Vi har hverandres snap, han sier han jobber mye, så vi får ikke snakka, men føler liksom ikke at han vil ta det opp som tema, han vil liksom bare sette igang..Hvor er reglene liksom? Siden ejg gjerne vil ha han i sengs, vil jeg jo ikke gjøre han sur-Men hvordan går du fram for å spørre om sånt da? Hvis ha ner ute etter engangsligg, ville vel det være å bare spørre, iogså ferdig-kke at du følger personen over snap og insta eller? 

Hvordan ville du ha gått fram her?

Han er fin, et engangsligg kunne ha funka-Kansje litt såra over at han da ikke ville ha hatt mer,og hvorfor ikke liksom-Ettersom vi faktisk prater og han har sagt at ting ikke trengs å bestemmes på forhånd og siden det er mye jobb-Så har vi på en måte vært innom tanken om forhold,men slik jeg tolka han,så er vi der hvor vi kan ha sex, og har virker brydd hver gang jeg tar opp hverdaglige ting,så tolker han som at han kun øsnker sex, og at han er skjenert ved å ta dette opp direkte og sette ord på det. Litt som en elefant i rommet,hvis det lager mening?

Hvordan skal det tolkes? 

Har sendt snap til han,men vil ikke være masete,og ville han ikke hatt kontakt,så ville han heller ikke ha gått inn for å prates over snap..Er ganske så ukomplisert i væremåten på forrige snap. Somsagt han jobber mye,så tror du bare må smøre deg med tålmodighet,hvis du skal ah tak i gutten. Iogmed at det ikke er et tema: Aner ikke,rett og slett..

Tar gjerne imot tips og råd på hva som kan gjøres med tanke på kommunikasjon.

Kan hende han vil ha ONS,men føler at det er så vanlig at det er jo bare å spørre rett ut? Eller? Hvordan spør du om sånt?

Kjære deg TS... Absolutt alt du sier om han viser at han kun er ute etter et enkelt ligg. Beklager..

Jeg håper ikke du ender opp såret. Vi kvinner knytter oss mye lettere enn mannfolk når det gjelder sex og spesielt Me dde første vi ligger med. Vær forsiktig. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg TS... Absolutt alt du sier om han viser at han kun er ute etter et enkelt ligg. Beklager..

Jeg håper ikke du ender opp såret. Vi kvinner knytter oss mye lettere enn mannfolk når det gjelder sex og spesielt Me dde første vi ligger med. Vær forsiktig. 

OK-Hva gjør det sikker? 

Hvordan ville du ha tatt det opp?

Sitter ikke og bygger opp kjempe forventninger,prøver å finne ut av hva som skjer, og han er veldig opptatt-Har ikke vært borti typen før,så føler det blir litt nedlatende holdning... Spør jo bare for å finne ut av ting også-Jeg er ikke helt betatt og skjønner ikke hvor en så sterk overbevisning om at jeg er det egnetlig kommer fra..lurer på om jeg gir ut signaler om at jeg er mer betatt enn hva jeg egentlig er..Hva menes med forsiktig da? hva ville ud ha gjort?

AnonymBruker
Skrevet

SÅ da er han det vi kaller for en player? Hva er greia med playere da? Og nei, jeg sitter ikke med kjepeforventinger til hva dette er, bare spør fordi jeg som mange er nysgjerrig på hvorfor et enkelt ligg med en ffremmed skulle være mer enn hva det akkurat er-Noe somer type "her og nå" fordi du er avhenig av det? Sier ikke at jeg ikke kunne tenkt meg et ligg med han,fordi han er deilig-Men bare spør også, fordi det var han som kom til meg, ikke jeg til han-ihvertfall i starten, pluss at han ville gjenoppta kontakten igjen etterpå.

Kan jo ha det gøy jeg også! Har ikke lagt ned kjempeforventinger til dette,tar det som det kommer og er med på hva han skriver fordi jeg også synes han er deilig! :)

AnonymBruker
Skrevet

Du går jo rundt og rundt i sirkler. Du gjentar det samme gang på gang. Du oppretter flere tråder om en fyr du påstår at du ikke har noen forventninger for... Jeg tror du er langt mer betatt enn hva du innrømmer for oss (og kanskje for deg selv), ellers hadde du virkelig ikke brydd deg nok til å overtenke hver minste lille ting. 

Jeg tror ikke han er interessert i deg som person, jeg tror han ser på deg som et potentielt ligg og etter at han har prøvd deg, så kan det hende at spenningen er borte for hans sin del og han kan ghoste deg. 

Jeg forstår at du er ny med alt dette og jeg forstår at du er veldig gira på tanken og at du ønsker å miste jomfrudommen til denne karen og det har du all rett til å gjøre. Vi ønsker bare å advare deg om hva som muligens kan skje, ettersom svært mange av oss har erfart MEGET lignende scenarioer. Da har vi isllfall gjort vår plikt og gitt deg advarslene, så er det opp til deg on du ønsker å ta sjansen likevel eller ikke. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

For guds skyld, ligg med fyren og bli ferdig med det. Du vet at du vil, og at han neppe sier nei. Like godt å bare spørre rett ut: pule? 

Anonymkode: ace75...a29

Gjest In absentia
Skrevet

Reglene er hva enn de to FFene har avtalt seg i mellom. Kommuniser, ikke anta. Forøvrig synes jeg at det høres ut som om han bare vil pule, så hvis du er ute etter noen som vil gi deg mer så ville jeg ikke kastet vekk tiden på ham. 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du går jo rundt og rundt i sirkler. Du gjentar det samme gang på gang. Du oppretter flere tråder om en fyr du påstår at du ikke har noen forventninger for... Jeg tror du er langt mer betatt enn hva du innrømmer for oss (og kanskje for deg selv), ellers hadde du virkelig ikke brydd deg nok til å overtenke hver minste lille ting. 

Jeg tror ikke han er interessert i deg som person, jeg tror han ser på deg som et potentielt ligg og etter at han har prøvd deg, så kan det hende at spenningen er borte for hans sin del og han kan ghoste deg. 

Jeg forstår at du er ny med alt dette og jeg forstår at du er veldig gira på tanken og at du ønsker å miste jomfrudommen til denne karen og det har du all rett til å gjøre. Vi ønsker bare å advare deg om hva som muligens kan skje, ettersom svært mange av oss har erfart MEGET lignende scenarioer. Da har vi isllfall gjort vår plikt og gitt deg advarslene, så er det opp til deg on du ønsker å ta sjansen likevel eller ikke. 

Ja, helt greit- Takk for tips og råd. Synes han er kjekk,men har også skjønt at han er ute etter et ligg

AnonymBruker
Skrevet

Du virker veldig intens i denne tråden TS, og veldig opptatt av å definere hva dette er. Foreløpig så er det ingen ting, du har jo ikke møtt fyren engang. Så jeg skjønner veldig godt at er tilbakeholden hvis du sender ham meldinger og spør hva dere er og hva dere skal være. Tror jeg hadde blitt litt betenkt selv. Møt ham over en kopp kaffe hvis han vil det, og slutt å styre så veldig.

Anonymkode: 621e5...db9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du virker veldig intens i denne tråden TS, og veldig opptatt av å definere hva dette er. Foreløpig så er det ingen ting, du har jo ikke møtt fyren engang. Så jeg skjønner veldig godt at er tilbakeholden hvis du sender ham meldinger og spør hva dere er og hva dere skal være. Tror jeg hadde blitt litt betenkt selv. Møt ham over en kopp kaffe hvis han vil det, og slutt å styre så veldig.

Anonymkode: 621e5...db9

Tror ha nrett og slett er usikker på om han kan gå rettt ut med hva han vil-Meldte han derfor en snap og håper han tar hintet om at det bare er å kjøre på!:) Han her vil nok ikke møtes for kaffe nei-Men tusen takk for omtanken! Hyggelig! :) TS

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, In absentia skrev:

Reglene er hva enn de to FFene har avtalt seg i mellom. Kommuniser, ikke anta. Forøvrig synes jeg at det høres ut som om han bare vil pule, så hvis du er ute etter noen som vil gi deg mer så ville jeg ikke kastet vekk tiden på ham. 

HVordan går du fra ONS til FF da? Og vær så snill og ikke tro at dette er noe som jeg gjør fordi jeg utelukkendeh ar falt for han-Han er kjekk,men han er også ikke ne person jeg kjenner og vet om jeg passer med på forholdsplanet!

Er praktisk og er nysgjerrig på FF forhold :)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

HVordan går du fra ONS til FF da? Og vær så snill og ikke tro at dette er noe som jeg gjør fordi jeg utelukkendeh ar falt for han-Han er kjekk,men han er også ikke ne person jeg kjenner og vet om jeg passer med på forholdsplanet!

Er praktisk og er nysgjerrig på FF forhold :)

Det skjer hvis begge to viser interesse for det etter at man har ligget sammen

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skjer hvis begge to viser interesse for det etter at man har ligget sammen

Vurderer å spørre han om han vi lha et ONS eller et FF forhold, men er redd han skal snu i døra og forsvinne helt. Han er som etspøkelse på sosiale medier ellers- Vet ikke om ejg burde ta det som fornærmende, at jeg liksom ikke skulle skjønne hva han er ute etter liksom, når han sier at han ikke vil bestemme noe på forhånd.

Er jo snakk om ryddige forhold da,men må jo være litt respekt også.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Ingen likes reaksjoner eller kommentarer på noe, men sex relaterte snap får respons..Gutter altså-Men føler det handøer mer om respekt også. Hvordan ville dere ha tatt dette opp?

TS

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingen likes reaksjoner eller kommentarer på noe, men sex relaterte snap får respons..Gutter altså-Men føler det handøer mer om respekt også. Hvordan ville dere ha tatt dette opp?

TS

Hva er problemet? Han responderer på sexrelaterte snaps, du ønsker sex..

Anonymkode: 5b14b...e70

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er problemet? Han responderer på sexrelaterte snaps, du ønsker sex..

Bare nysgjerrig! Tneker at det er vel praktisk å ha samme FF da-Når vi er interessert i sex- ONS virker jo litt kjipt når det sammenlikes? 

AnonymBruker
Skrevet

Bare nysgjerrig! Tneker at det er vel praktisk å ha samme FF da-Når vi er interessert i sex- ONS virker jo litt kjipt når det sammenlikes? 

Kan du godkjenne varen før du har prøvd den da? Ha en ons, avtal deretter. Mener du han skal forplikte seg til flere ligg før dere i det hele tatt har prøvd?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kan du godkjenne varen før du har prøvd den da? Ha en ons, avtal deretter. Mener du han skal forplikte seg til flere ligg før dere i det hele tatt har prøvd?

Nei, men greia er at vi sender sex relaterte snaps allerede, og jeg vet ikke engtlig hva han vil...Altså forhold osv er det bare å glemme ,såpass har jeg skjønt(egetlig litt irriterende athan ikke er ærlig, hvorfor ikke liksom? Har han ikke skjønt at jeg ser gjennom han?) 

Regner med ud bare må spørre rett ut, men siden han oppfører seg som at han later som at han venter på et forhold, så blir det som en elefant i rommet.

Han ahr ikke lika noe kommentert eller reagert spør om noe eller gitt respons på andre tin over sosiale medier enn sex,så du skjønner fort tegninga-Føler han tror jeg er litt dum..Så tenker bare hvordan kan du ta dette opp uten å fornærme egoet hans-For det er vel hva dette blir ,siden han ikke er ærlig. Men jeg vil jo ikke gjøre han sur, for da kan det hende han går...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...