Gå til innhold

Jeg vil ikke være med venninna mi alene på 17. mai...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er som regel veldig opptatt av å holde avtaler men er det unntakstilstand så er det unntakstilstand du kan ikke prøve å lokke henne med da? Tenker at hvis jeg hadde hatt en venninne som hadde veldig lyst til noe og jeg var den som hindret det så ville jeg fått dårlig samvittighet... Og det å sitte der sammen på kvelden og vite at du heller ville vært et annet sted, hvor hyggelig blir det..?

Nå vet ikke jeg hvor gode venner dere er men hva hadde hun valgt hvis det var noe som krasjet , enten avtale med deg eller noe annet som hun virkelig hadde lyst til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Jeg er som regel veldig opptatt av å holde avtaler men er det unntakstilstand så er det unntakstilstand du kan ikke prøve å lokke henne med da? Tenker at hvis jeg hadde hatt en venninne som hadde veldig lyst til noe og jeg var den som hindret det så ville jeg fått dårlig samvittighet... Og det å sitte der sammen på kvelden og vite at du heller ville vært et annet sted, hvor hyggelig blir det..?

Nå vet ikke jeg hvor gode venner dere er men hva hadde hun valgt hvis det var noe som krasjet , enten avtale med deg eller noe annet som hun virkelig hadde lyst til?

Ts her. Akkurat det er jeg også tenker! Jeg vet det blir hyggeligere for hun at vi er alene, men det blir rett og slett ikke hyggelig for meg når jeg egentlig vil være et annet sted. Men jeg tror jeg nok må være med henne ettersom hun ville valgt å være med meg om hun hadde samme valget (jeg ville aldri ha holdt henne igjen da). Kommer heller uansett ikke til å hygge meg på festen, når jeg vet at hun er hjemme alene.

Snakket med henne i tlf nå. Hun sier at jeg kan dra om jeg vil, men i neste setning snakker hun om hva hun har planlagt for oss å spise og drikke og spør spørsmål om det. Det er jo åpenbart at hun ikke vil at jeg skal dra på festen. Har nå sagt at vi ikke trenger å dra, og at vi kan bli hjemme. Gruer meg bare til å fortelle de andre om hvorfor jeg ikke kan komme, fordi jeg må finne opp en løgn... Kan ikke si at jeg har lyst, men venninna mi vil feire dagen hjemme alene. Orker ikke å tenke ut hva den løgnen kommer til å bli...

Anonymkode: e703b...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Akkurat det er jeg også tenker! Jeg vet det blir hyggeligere for hun at vi er alene, men det blir rett og slett ikke hyggelig for meg når jeg egentlig vil være et annet sted. Men jeg tror jeg nok må være med henne ettersom hun ville valgt å være med meg om hun hadde samme valget (jeg ville aldri ha holdt henne igjen da). Kommer heller uansett ikke til å hygge meg på festen, når jeg vet at hun er hjemme alene.

Snakket med henne i tlf nå. Hun sier at jeg kan dra om jeg vil, men i neste setning snakker hun om hva hun har planlagt for oss å spise og drikke og spør spørsmål om det. Det er jo åpenbart at hun ikke vil at jeg skal dra på festen. Har nå sagt at vi ikke trenger å dra, og at vi kan bli hjemme. Gruer meg bare til å fortelle de andre om hvorfor jeg ikke kan komme, fordi jeg må finne opp en løgn... Kan ikke si at jeg har lyst, men venninna mi vil feire dagen hjemme alene. Orker ikke å tenke ut hva den løgnen kommer til å bli...

Anonymkode: e703b...ded

Hm, ja ikke vet jeg hvor gode venner dere er men ha nå denne settingen i bakhodet til neste gang det dukker opp noe som skurrer så for du gjøre det du tenker er best nå. Jeg hadde ikke løyet til de andre, jeg hadde sagt det som det er at du har lyst men hun vil ikke og du avtalte med henne først. Så for du tenke deg om to ganger neste gang du avtaler noe.. :P 

Endret av FrøkenMånestråle
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Hm, ja ikke vet jeg hvor gode venner dere er men ha nå denne settingen i bakhodet til neste gang det dukker opp noe som skurrer så for du gjøre det du tenker er best nå. Jeg hadde ikke løyet til de andre, jeg hadde sagt det som det er at du har lyst men hun vil ikke og du avtalte med henne først. Så for du tenke deg om to ganger neste gang du avtaler noe.. :P 

Ja, skal gjøre det. Takk for svar!😊

Anonymkode: e703b...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke spise middag med venninna di og så gå på festen? Hun høres ut som en energivampyr

Anonymkode: 18e1f...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som venninna di, TS. Jeg synes det er mye kjekkere å være bare med ei venninne med god mat og vin en samles en helg gjeng på fest, spesielt hvis jeg ikke kjenner dem så godt. Jeg hadde syntes det var skikkelig dårlig gjort om du ditchet meg fordi du fant noe du anså som kjekkere. Jeg hadde vel også blitt litt såret over at du heller ville vært der, og at du ikke syntes det å være oss to sammen var noe særlig kjekt.

Anonymkode: d6a72...014

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilbring noen timer med venninna også dra på festen etterpå? Slik får alle viljen sin, og dere har vel ikke avtalt at dere skal være nøyaktig x mange timer sammen med hverandre uansett.

Anonymkode: 2176b...e68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår på en måte begge sider her. Hvis hun ikke kjenner dem så godt og det er dårlig kjemi, så skjønner jeg at hun ikke vil feire med dem, MEN hvor gøy er det å være sammen med noen som åpenbart skulle ønske de var et annet sted...? Jeg hadde aldri kunnet kose meg da, vel vitende om at venninnen min ikke egentlig vil være der :P Samtidig tenker jeg at du kommer til å få mange flere sjanser til å henge med denne vennegjengen din, det er jo ikke bare denne ene kvelden du har mulighet til det. Nå som tiltakene slippes opp litt, kommer det nok flere invitasjoner til litt større sammenkomster utover våren :) 

Anonymkode: 6d32c...088

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkars deg, gjorde du en avtale og så dukket det opp noe bedre? Så da vil du presse venninnen din til bli bli med og ha en råkjip kveld med en haig mennesker hun ikke kjenner særlig godt og ikke ha lyst å være sammen med, fordi du skal få føle at du ikke er en avtalebryter? 

Du høres ut som et kupp av en venninne.

Anonymkode: 22336...bc7

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles ikke godt å være den personen som er en "mellomstopp" for gjesten ens, helt frem til de(n) skal videre til neste stasjon.

 

Jeg synes man skal holde avtaler man har laget. 

Anonymkode: 82dc1...d1e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som venninnen din er forelsket i deg.

Anonymkode: 92699...273

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2020 den 23.57, FrøkenMånestråle skrev:

Hm, ja ikke vet jeg hvor gode venner dere er men ha nå denne settingen i bakhodet til neste gang det dukker opp noe som skurrer så for du gjøre det du tenker er best nå. Jeg hadde ikke løyet til de andre, jeg hadde sagt det som det er at du har lyst men hun vil ikke og du avtalte med henne først. Så for du tenke deg om to ganger neste gang du avtaler noe.. :P 

Hun avtalte nok løst med venninnen fordi under disse coronatider så var det ikke lov å avtale en større sammenkomst.

Anonymkode: 5cc9f...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun avtalte nok løst med venninnen fordi under disse coronatider så var det ikke lov å avtale en større sammenkomst.

Anonymkode: 5cc9f...0f3

Ts her

Det var akkurat det som skjedde😔

Anonymkode: e703b...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.5.2020 den 20.24, AnonymBruker skrev:

Huff, stakkars deg, gjorde du en avtale og så dukket det opp noe bedre? Så da vil du presse venninnen din til bli bli med og ha en råkjip kveld med en haig mennesker hun ikke kjenner særlig godt og ikke ha lyst å være sammen med, fordi du skal få føle at du ikke er en avtalebryter? 

Du høres ut som et kupp av en venninne.

Anonymkode: 22336...bc7

Ts her.
 

Har aldri presset, spurte kun én gang og hun sa nei og jeg har ikke nevnt det siden. Jeg derimot kan ikke noe for jeg ønsker å gjøre noe større ut av 17. mai-feiringen ettersom venninnen min og jeg bruker ca 3 kvelder i uken på å spise middag og drikke vin. Kan ikke noe for at jeg ønsker å feire med flere. Skal som sagt ikke gjøre noe ut av det.

Anonymkode: e703b...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2020 den 20.22, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår på en måte begge sider her. Hvis hun ikke kjenner dem så godt og det er dårlig kjemi, så skjønner jeg at hun ikke vil feire med dem, MEN hvor gøy er det å være sammen med noen som åpenbart skulle ønske de var et annet sted...? Jeg hadde aldri kunnet kose meg da, vel vitende om at venninnen min ikke egentlig vil være der :P Samtidig tenker jeg at du kommer til å få mange flere sjanser til å henge med denne vennegjengen din, det er jo ikke bare denne ene kvelden du har mulighet til det. Nå som tiltakene slippes opp litt, kommer det nok flere invitasjoner til litt større sammenkomster utover våren :) 

Anonymkode: 6d32c...088

Ts her.

Ja, dette er veldig sant, takk for positivt svar :) skjønner henne godt jeg også, men jeg kan ikke noe for at jeg ønsker å tilbringe 17. mai-feiringen litt annerledes enn det vi gjør til vanlig. Skal ikke vise at jeg ikke ønsker å være der, blir sikkert koselig å være med henne også.

Anonymkode: e703b...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2020 den 20.14, AnonymBruker skrev:

Jeg er som venninna di, TS. Jeg synes det er mye kjekkere å være bare med ei venninne med god mat og vin en samles en helg gjeng på fest, spesielt hvis jeg ikke kjenner dem så godt. Jeg hadde syntes det var skikkelig dårlig gjort om du ditchet meg fordi du fant noe du anså som kjekkere. Jeg hadde vel også blitt litt såret over at du heller ville vært der, og at du ikke syntes det å være oss to sammen var noe særlig kjekt.

Anonymkode: d6a72...014

Ts her

Hun er egentlig ikke den typen som liker å bare være to, hun er ganske utadvendt og liker å være sosial, hun har kun noe i mot mine venner. Vi er som sagt med hverandre alene ca 3 ganger i uken, så det blir ikke noe veldig spesielt den 17. mai-middagen vår.

Anonymkode: e703b...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ærlig talt, men her skal du holde avtalen med venninnen din. Hvor viktig er det egentlig å være en flokk med mennesker? Ta hensyn til venninna di og skjerp deg. Vær glad du i det hele tatt har noen å være med, det er mange ensomme der ute.

Du virker bortskjemt og rett og slett frekk når du vil bryte en avtale bare fordi du har funnet noe bedre å gjøre. 

Anonymkode: 91595...f69

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

Hun er egentlig ikke den typen som liker å bare være to, hun er ganske utadvendt og liker å være sosial, hun har kun noe i mot mine venner. Vi er som sagt med hverandre alene ca 3 ganger i uken, så det blir ikke noe veldig spesielt den 17. mai-middagen vår.

Anonymkode: e703b...ded

For en snill venninne du er 🙄

Anonymkode: 91595...f69

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt, men her skal du holde avtalen med venninnen din. Hvor viktig er det egentlig å være en flokk med mennesker? Ta hensyn til venninna di og skjerp deg. Vær glad du i det hele tatt har noen å være med, det er mange ensomme der ute.

Du virker bortskjemt og rett og slett frekk når du vil bryte en avtale bare fordi du har funnet noe bedre å gjøre. 

Anonymkode: 91595...f69

Hallo, les tråden, så ser du at jeg skal være med henne. Og du sier flokk med mennesker - disse er også mine nærmeste venner. Jeg kan ikke noe for at jeg ønsker å gjøre noe mer spesielt ut av kvelden, når hun venninna mi og jeg er sammen allerede 3 ganger i uka. 

ts

Anonymkode: e703b...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en snill venninne du er 🙄

Anonymkode: 91595...f69

Ja? Det er jo bare fakta? Mente ikke at det blir kjedelig, jeg mener at det ikke blir annerledes enn de andre kveldene vi har ellers i uka. 

Ts

Anonymkode: e703b...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...