Gå til innhold

Hvordan og hvor dyr bør klokka til mannen være?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sånt er ikke viktig!..  Fine og dyre klokker og biler er bare staffasje og image.  Det vitner i beste fall om dårlig smak og dårlig selvbilde.  I verste fall om et image finansiert med lån og kreditter.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Patek Philip. Nei seriøst en stor ruff klokke kan være sexy. Ikke digital og ikke smartklokke. 

Anonymkode: 56bf2...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ingen som bruker en veske til 200 000. Tror de aller dyreste veskene koster opptil 100 000 kanskje?

Anonymkode: 1d6d5...4d6

Vel, denne ligger visst på rundt 3 mill https://vixen.no/2014/10/14/kan-du-gjette-hva-denne-vesken-koster/

Og her er flere til mange hundre tusen https://www.klikk.no/mote/arkiv/detnye/verdens-dyreste-vesker-3036122

Kanskje ikke kjempevanlig, men uansett, jeg hadde ikke hatt en anelse om hva slags vesker det var hvis en date dukket opp med en av disse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har blitt "turned down" flere ganger på grunn av lav inntekt. Lav inntekt på "650 000". Hun ene Jenta sa "alle menn som tjener under 1 millioner er tapere".

Anonymkode: 1d6d5...4d6

Det er liksom noe med det, at om en overfladisk mann er ute etter en overfladisk golddigger må han kunne tilby det hun er ute etter for å ha en sjans. (Det samme gjelder selvsagt andre veien.) 

Mens folk som bryr seg om andre ting hos en partner enn penger og silikon slipper oftest unna med mye mer overkommelige krav. 

Anonymkode: bae9a...55e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Zienna skrev:

Sånt er ikke viktig!..  Fine og dyre klokker og biler er bare staffasje og image.  Det vitner i beste fall om dårlig smak og dårlig selvbilde.  I verste fall om et image finansiert med lån og kreditter.  

Er mannen fullstendig blåst hjelper pønt lite ja, blir som å strø gullflak på råtne epler.  Eplene blir jo ikke akkurat bedre av den grunn.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kun metroseksuelle menn som bruker klokker.

Anonymkode: 281a5...e41

Hva er metroseksuell igjen...jeg er klokkebruker, men går surr i alle legninger og filer. Vil se om jeg passer inn i dette metroopplegget😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Patek Philip. Nei seriøst en stor ruff klokke kan være sexy. Ikke digital og ikke smartklokke. 

Anonymkode: 56bf2...292

Står det Patek Philip på klokka vet du i alle fall at den er fake. Så da er spørsmålet om han genuint ikke bryr seg eller er dum nok til å tro han kan imponere med ei klokke kjøpt på stranda i syden. 😁

Anonymkode: bae9a...55e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Apocalypte skrev:

Er mannen fullstendig blåst hjelper pønt lite ja, blir som å strø gullflak på råtne epler.  Eplene blir jo ikke akkurat bedre av den grunn.  

Godt sagt!  En partner av hel ved må ha mer å by på enn en Rolex! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Påkrevd skrev:

Hva er metroseksuell igjen...jeg er klokkebruker, men går surr i alle legninger og filer. Vil se om jeg passer inn i dette metroopplegget😁

En litt jålete mann.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann har et smykke, klokken. Noen vil bruke penger på smykker andre ikke, gjelder begge kjønn. Nei man er ikke blåst hvis man har en fin ring, klokke, bil, hus, veske. Det er et valg og en prioritering. Selv liker jeg biler og ikke opptatt av dyre klokker.

Anonymkode: fa217...a1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Apocalypte skrev:

En litt jålete mann.  

Nåja, da vet jeg ikke helt. Bortsett fra en klokke som jeg først og fremst setter pris på selv, kan jeg godt gå ut og ta meg en øl i en t-skjorte med reklamelogo, om det ikke er noe spesielt. Synes egentlig at det er ganske mange som bruker klokke? Er jo mye lettere enn å måtte dra opp mobilen, lommer, tastelås osv. Kommer nok til å fortsette med det👍

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Står det Patek Philip på klokka vet du i alle fall at den er fake. Så da er spørsmålet om han genuint ikke bryr seg eller er dum nok til å tro han kan imponere med ei klokke kjøpt på stranda i syden. 😁

Anonymkode: bae9a...55e

Tja.  Man kan jo spørre seg om hvem som var dummest, tannlegen eller jeg. 

Hadde vært på ferie i Thailand og kjøpte en del fake klokker til 30 kr stykket.  Ingen Rolex, fordi jeg synes det lir litt mye harry.  Da jeg satt i tannlegestolen nevnte plutselig tannlegen klokka jeg hadde på armen, at han hadde kjøpt samme klokke til kona si i 50-årsgave.  Som original koster klokka nær 30.000 kr.  Jeg smilte og sa ok, bare. 

Har siden lurt til om dette var årsaken til den dyre tannlegeregningen jeg fikk?  Han trodde sikkert at jeg hadde råd til å betale så mye siden jeg hadde like dyr klokke som kona hans.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Påkrevd skrev:

Nåja, da vet jeg ikke helt. Bortsett fra en klokke som jeg først og fremst setter pris på selv, kan jeg godt gå ut og ta meg en øl i en t-skjorte med reklamelogo, om det ikke er noe spesielt. Synes egentlig at det er ganske mange som bruker klokke? Er jo mye lettere enn å måtte dra opp mobilen, lommer, tastelås osv. Kommer nok til å fortsette med det👍

Mente ikke at du var jålete, mente at metroseksuell betyr jålete mann. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjører  Feik Rolex fra Kina. Det er nesten så jeg må løpe fra damene som om jeg brukte Axe parfyme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Apocalypte skrev:

Mente ikke at du var jålete, mente at metroseksuell betyr jålete mann. 

Joda, men det hele startet med en kommentar om at kun metroseksuelle menn bruker klokker. Tror ikke det var ditt innlegg. Derfor jeg lurte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Står det Patek Philip på klokka vet du i alle fall at den er fake. Så da er spørsmålet om han genuint ikke bryr seg eller er dum nok til å tro han kan imponere med ei klokke kjøpt på stranda i syden. 😁

Anonymkode: bae9a...55e

Nei, det tikker mange Patek’er rundt om i dette landet. Og en god del fake, men sånn er det vel med alle merkevarer🤷🏻‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Påkrevd skrev:

Nei, det tikker mange Patek’er rundt om i dette landet. Og en god del fake, men sånn er det vel med alle merkevarer🤷🏻‍♂️

Jeg kan garantere deg at alle Patek Philip er fake. 

Patek Philippe, derimot ... 😁

Anonymkode: bae9a...55e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan garantere deg at alle Patek Philip er fake. 

Patek Philippe, derimot ... 😁

Anonymkode: bae9a...55e

Aah, skumlese lønner seg ikke alltid. Da er vi veldig enige😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er absolutt innafor! Det kan sies mye om en mann om hva slags klokke han bruker. :) Og den jeg linket til, benyttes vel strengt talt ikke som et "show off" objekt for å få seg dame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man må spise nudler én måned eller låne til klokken er den harry om den koster 999,-

Om du kan cashe ut en klokke til 50k, og er en grei fyr så mener jeg at det må kunne gå greit, uten å bli idiot forklart. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...