Gå til innhold

Dame i 40 årene og med egen kropp og utseeende.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke misforstå meg. Jeg er mann. Jeg bare anbefaler deg at du gjør de tingene. Og hvis en du liker har sagt noe angående alderen din, så ikke gjør det til en greie uansett. Du er fin som du er sikkert. Et smil kler alltid ei dame.

Anonymkode: cba02...106

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke misforstå meg. Jeg er mann. Jeg bare anbefaler deg at du gjør de tingene. Og hvis en du liker har sagt noe angående alderen din, så ikke gjør det til en greie uansett. Du er fin som du er sikkert. Et smil kler alltid ei dame.

Anonymkode: cba02...106

Synes det var fint skrevet av deg. Takk og ja sant et smil hjelper alltid. 

Anonymkode: ffb4c...5f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får nøyaktig den kroppen du ønsker deg og som du fortjener etter innsats.

Anonymkode: 8813c...776

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var man missfornøyd i 30årene, blir det ikke magisk bedre bare fordi man blir 40+

Anonymkode: c6f82...745

Da skjønner de fleste i alle fall at det er selvinnsikten som har fått seg en smell.

Tydeligvis ganske vanlig, akkurat som noe klikker litt når en del damer blir 40. Leser jo hele tiden her på KG at det er så mange 40 åringer som aldri har sett yngre ut, og blir tatt for å være både 18 og 25.

Samtidig som de hele tiden sjekkes opp av 18-20 åringer. Kåte gutter sjekker opp alle de tror de får pult, det er vitterlig ikke et kompliment at en 19 åring vil pule det han anser som en gammel dame for å ha en historie å dele med vennenne sine.

Anonymkode: b1f8a...df0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har glatt byttet bort to tyveåringer med ei på førti❤️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blitt mer fornøyd med kroppen min med årene. Ikke fordi den har har blitt finere - tvert imot, men fordi jeg har lært å akseptere meg selv og ikke være så kritisk. Jeg er sikrere på meg selv.

Det begynte med et valg jeg gjorde for noen år siden. Jeg bestemte meg rett og slett for at jeg var bra nok fordi jeg innså at hvordan jeg oppfører meg er viktigere enn hvordan jeg ser ut. Entusiasme og positivitet er mye mer tiltalende enn selvkritikk og perfeksjonisme. :-D 

Så mitt råd er å slutte å gjøre alle de «riktige tingene» for å «se bra ut» og heller akseptere den du er. 
(Du kan selvsagt fortsatt gjøre de «riktige tingene», men skift først ut motivasjonen med noe sunnere.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest DEN NAKNE GARTNER
På 12.5.2020 den 23.59, AnonymBruker skrev:

Alt bare forfaller etter å ha passert 25. 

Anonymkode: b53f1...2ed

Riktig.

På 13.5.2020 den 0.02, AnonymBruker skrev:

Det faller ikke, det bare utvikler seg til noe enda vakrere😉

Anonymkode: 837ed...864

Sorry. Kroppen begynner å forfalle ganske tidlig hos kvinner. Aldringsprosessen starter etter at veksten er avsluttet i cirka 25-årsalderen. Det er ingen hinder for at den oppleves som vakrere. Det handler om øyet som ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, DEN NAKNE GARTNER skrev:

Riktig.

Sorry. Kroppen begynner å forfalle ganske tidlig hos kvinner. Aldringsprosessen starter etter at veksten er avsluttet i cirka 25-årsalderen. Det er ingen hinder for at den oppleves som vakrere. Det handler om øyet som ser.

Bortsett fra arr etter keisersnitt har ikke kroppen min forandret seg mye siden jeg var var 25! Jeg har alltid trent og spist sunt. Har sikkert gode gener også, vanskelig å si hvor mye det påvirker, men livsstil teller mest! De siste par årene har jeg merket at selve huden endrer seg, men selv puppene er ca som før. Har små, så det hjelper nok. Forfallet kan vi styre mye selv, kommer helt an på hvordan vi lever! Huden vil nok endre seg litt fremover, men merket ikke noe til det på kroppen før jeg var over 40, og det er fortsatt veldig lite. Men fasongen har jeg full kontroll over selv, den påvirkes av trening og kosthold! 

K43

Anonymkode: 36d05...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, DEN NAKNE GARTNER skrev:

Riktig.

Sorry. Kroppen begynner å forfalle ganske tidlig hos kvinner. Aldringsprosessen starter etter at veksten er avsluttet i cirka 25-årsalderen. Det er ingen hinder for at den oppleves som vakrere. Det handler om øyet som ser.

Jada jada. Alle kvinner over 25 er ekle og stygge we get it🤗 menn ekskluderer alle over 25 men mener kvinner er de som er kravstore?lol.

Anonymkode: c9e5d...03a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir til hva man gjør det til. Jeg er i mitt livs beste form. Godt trent (markert kropp), elsker å trene, spise sunt og godt og ta vare på meg selv. Jeg digger kroppen min! Så igjen, det blir til hva man SELV gjør det til. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også over 40 og har vel aldri vært noe modellemne.

Men spiller det egentlig noen rolle? Kroppen min fungerer som den skal, jeg har fått barn uten problemer og er frisk. Hvorfor kaste bort tid på å irritere seg over skavanker? Kanskje du heller skal sette deg ned og tenke gjennom hva du bør være takknemlig over.

Anonymkode: e00da...2d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i slutten av 50-årene og føler meg fremdeles ung og sprek 😄  Et sunt kosthold + trening/ aktivitet gir både energi og en frisk kropp. Er nok ikke like strømlinjeformet som jeg da jeg var 30, men det er ikke så langt unna... Og jeg er faktisk i bedre form!

Anonymkode: 8b5e2...1f5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt over 40 her også. Etter at jeg passerte den alderen har det meste egentlig gått rette veien. Mer trygg på meg selv, bedre sex og egentlig mer fornøyd med kroppen totalt sett. Kviser borte. Ikke mens-smerter. Mindre hodepine. Tarmfunksjonen mer stabil. Litt flere rynker og litt "appelsinhud" men det går greit å leve med. God kondis og grei vekt. Er nok mye mer fysisk aktiv enn da jeg var i 20- og 30-årsalderen og det hjelper.

Anonymkode: 7b26c...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
På 13.5.2020 den 8.54, Fioljenta skrev:

Jeg er blitt mer fornøyd med kroppen min med årene. Ikke fordi den har har blitt finere - tvert imot, men fordi jeg har lært å akseptere meg selv og ikke være så kritisk. Jeg er sikrere på meg selv.

Det begynte med et valg jeg gjorde for noen år siden. Jeg bestemte meg rett og slett for at jeg var bra nok fordi jeg innså at hvordan jeg oppfører meg er viktigere enn hvordan jeg ser ut. Entusiasme og positivitet er mye mer tiltalende enn selvkritikk og perfeksjonisme. 😄

Så mitt råd er å slutte å gjøre alle de «riktige tingene» for å «se bra ut» og heller akseptere den du er. 
(Du kan selvsagt fortsatt gjøre de «riktige tingene», men skift først ut motivasjonen med noe sunnere.)

Dette er fasiten. Sexy sitter mellom øra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres litt ut som om du er på vei inn i midtlivskrisen. Det er viktig at du ser deg selv inn i øynene og tenker at du er bra nok som du er, se på deg selv i speilet og godta at det er sånn du ser ut. Bli kjent med kroppen din på nytt, ta på den, se på den. Lær deg å elske deg selv som du er. Det handler stort sett om å gjøre seg selv en tjeneste. Når du har fri, ordne håret ditt, smink deg, bruk klær og smykker som du føler deg attraktiv i, gjerne noe som fremhever de kvinnelige formene dine. Du er en moden kvinne, ikke en ung kvinne eller jente. Er du gift/samboer med noen, så vær naken ofte foran han, gjerne med noe pent undertøy. Som jeg har skrevet før, en kvinne som kjenner seg selv og føler seg attraktiv, ER attraktiv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Jeg er mann skrev:

Det høres litt ut som om du er på vei inn i midtlivskrisen. Det er viktig at du ser deg selv inn i øynene og tenker at du er bra nok som du er, se på deg selv i speilet og godta at det er sånn du ser ut. Bli kjent med kroppen din på nytt, ta på den, se på den. Lær deg å elske deg selv som du er. Det handler stort sett om å gjøre seg selv en tjeneste. Når du har fri, ordne håret ditt, smink deg, bruk klær og smykker som du føler deg attraktiv i, gjerne noe som fremhever de kvinnelige formene dine. Du er en moden kvinne, ikke en ung kvinne eller jente. Er du gift/samboer med noen, så vær naken ofte foran han, gjerne med noe pent undertøy. Som jeg har skrevet før, en kvinne som kjenner seg selv og føler seg attraktiv, ER attraktiv.

Kjekt å lese dette fra en mann. Takk for dette. Er singel her. 

Anonymkode: ffb4c...5f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 25.5.2020 den 13.40, AnonymBruker skrev:

Kjekt å lese dette fra en mann. Takk for dette. Er singel her. 

Anonymkode: ffb4c...5f7

Bare hyggelig det 🙂 Det er så utrolig viktig å lære å kjenne seg selv, og godta sin egen kropp. Jeg har mange venninner som sliter både med det ene og det andre, og de fleste har en tendens til å sammenligne seg selv med andre. Dette fører veldig ofte til at de mister en del av selvtilliten, og på en måte mister en del av seg selv. Noen har til og med aldri gjort seg kjent med sin egen kropp, det har liksom ikke falt dem inn. Jeg har gitt opp å prøve å finne årsaken til det, det viktigste er at de omsider tar seg tid til det. Det har gjort så utrolig mye for dem og få "kontakt" med kroppen sin om du skjønner hva jeg mener. Det er en reise hvor man både utforsker seg selv både følelsesmessig, kroppslig og man endrer rett og slett tankegangen og synet på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
På 24.5.2020 den 9.20, AnonymBruker skrev:

Bortsett fra arr etter keisersnitt har ikke kroppen min forandret seg mye siden jeg var var 25! Jeg har alltid trent og spist sunt. Har sikkert gode gener også, vanskelig å si hvor mye det påvirker, men livsstil teller mest! De siste par årene har jeg merket at selve huden endrer seg, men selv puppene er ca som før. Har små, så det hjelper nok. Forfallet kan vi styre mye selv, kommer helt an på hvordan vi lever! Huden vil nok endre seg litt fremover, men merket ikke noe til det på kroppen før jeg var over 40, og det er fortsatt veldig lite. Men fasongen har jeg full kontroll over selv, den påvirkes av trening og kosthold! 

K43

Anonymkode: 36d05...2a9

Joda det har den. Den har allerede forfalt ganske lenge selv om du ikke kan se det. Forfallet kan du ikke stoppe eller bremse. Men du kan ta vare på det du til enhver tid har. og dermed ha god helse. Tror ikke helt du forstår hva vi snakker om her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mye mer drag på menn etter at jeg ble 40. Nå holder jeg meg ganske godt, og mange sier jeg kunne vært i tidlig 20-årene.

Anonymkode: e70ef...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Har mye mer drag på menn etter at jeg ble 40. Nå holder jeg meg ganske godt, og mange sier jeg kunne vært i tidlig 20-årene.

Anonymkode: e70ef...c7f

Så bra da, jeg er 30 og føler løpet er kjørt 😅 så har sluttet med dating og alt. Holder meg også godt og får alltid høre at jeg ser ut som tidlig i 20-årene (vet alle på kg sier dette, men jeg får nå alltid høre det av kvinner og menn). 

Anonymkode: f6e47...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...