Gå til innhold

Underskudd på mannlig kontakt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Peter007 skrev:

Jeg har blitt veldig glad 😊😊Du kommer bort og smiler. Du spør kan jeg få klenme deg 👍👍Jaaa har jeg sagt 😇😇😉

Åååå så koselig. Da skal du iallefall få en klem av meg. :rodmer::klem:

Anonymkode: 9e505...11a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Åååå så koselig. Da skal du iallefall få en klem av meg. :rodmer::klem:

Ummm den var varm og god 😉🌹Tar gjerne flere 🙃😍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det sånn. Har vært singel hele livet, og har aldri en gang vært på date, så en FF er i alle fall utenfor min rekkevidde. Null sex, null nærhet, null omsorg, null omtanke, null kjærlighet. Vennene mine sa alltid at jeg bare måtte fortsette å prøve, og ikke gi opp. Akkurat som at det plutselig etter 40+ år skal dukke opp ei dame som skal være interessert i en mann som ingen har vært interessert i før henne. Yeah right ...

Anonymkode: 9191f...150

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke lett heller. Hvis vi mangler mannlige venner og savner menn så kan vi jo ikke bare gå bort til en tilfeldig mann vi liker bare for å klemme han...:hug: :fnise:

Du kan jo bare dra på byen eller tinder og velge en? Trenger ikke være sex 

Anonymkode: 02c6d...875

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo bare dra på byen eller tinder og velge en? Trenger ikke være sex 

Anonymkode: 02c6d...875

Jeg er ikke på tinder og går ikke ut på byen, så det blir litt vanskelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

kan bare skylde på dere selv når dere ikke har hørt om sms, en sms kan være åpningen at noen har sett deg og vil komme til deg. 

Mange kvinner har oppdaget sms fordel. De sender sms til noen dem har sett før og snakket med. Det er dette de smarte kvinnene gjør

Anonymkode: ddf9a...e5b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har det på lik måte. Og sex gir meg lite fordi sexen jeg har hatt har ikke vært noe særlig så jeg har mistet "interessen" for det..vil jo ha sex men ikke med hvem som helst (ons) og ønsker spennende og god sex.

Anonymkode: 9aa31...7fa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På ‎16‎.‎05‎.‎2020 den 20.01, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke på tinder og går ikke ut på byen, så det blir litt vanskelig.

Selvfølgelig blir det vanskelig å møte noen om man ikke gjør noen innsats for å gjøre det! Da er det jo heller ingen grunn til å klage tenker jeg.

Anonymkode: dccbf...db3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

kan bare skylde på dere selv når dere ikke har hørt om sms, en sms kan være åpningen at noen har sett deg og vil komme til deg. 

Mange kvinner har oppdaget sms fordel. De sender sms til noen dem har sett før og snakket med. Det er dette de smarte kvinnene gjør

Anonymkode: ddf9a...e5b

SMS er vel rimelig utdatert i dag? Messenger er vel mer brukt. Selv blant oss voksne.

Anonymkode: dccbf...db3

• Liker 2
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for kontaktannonse, brukerangrep, brukerdebatt, avsporinger og samtlige svar til dette. 

- Matas, mod. 

Endret av Matas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...