Gå til innhold

Underskudd på mannlig kontakt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bare vær obs på at hvis du vil ha kos fra en mann må du gi sex i bytte

Anonymkode: 9313d...e4a

Alle menn er ikke slike kjipe sexbesatte duster.

Anonymkode: 5508a...daf

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men hvor finner man en mann å klemme på da?😅 

Anonymkode: 2f5f2...503

• Liker 3
Skrevet

Det er et fundamentalt behov, men man merker ikke så godt at man trenger det før man ikke har det.

Det er ikke det samme som behovet for sex.

• Liker 6
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du singel, @Bamseklemmer?

Ja, jeg blir nok det ei stund til håper jeg😊...synes faktisk det går greit, savner litt kos og sex innimellom, men man trenger jo ikke å være i folhold for å få det😇

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i gift, og savner det veldig.

Det som er det dumme med forhold er at man ikke tar vare på den gode sexen man hadde i begynnelsen... Ser bare så ofte at kvinner ikke får det med sine menn, og det synes jeg er så trist å se... Virker som lekenheten forsvinner og sexen låses fast i ei stilling som brukes hele tiden... Ikke rart det finnes frustrerte kvinner rundt omkring i landet. Jeg bruker å diskutere med kvinner på nettet, prøver å finne løsninger for bedre sex... men de fleste sier det ikke nytter å snakke med mannen sin. Noen lever med problemene for å berge husfreden, og de mest sexhungrige forlater mannen eller er utro...

Så å ønske seg kos og sex med nærhet, enighet, rettferdighet er ikke noen man trenger å forlange, jeg synes det er mannens plikt å se hva trenger🙄

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror alle single føler på det savnet. Men når dere skriver at dere ikke har hatt fysisk kontakt med menn på mange år, så lurer jeg litt på om dere har prøvd å gjøre noe med det? jeg er singel selv, men jeg søker jo kjæreste, og dermed dater jeg. Så det er da sjeldent det går mer enn noen månder mellom hver klem i det minste. Og om ikke annet så får jeg masse klemmer fra kollegaer på bursdagen min.😉

Å ligge tett inntil noen kan jo bli sjeldnere selvfølgelig, men det har vel aldri gått mer enn et halvt år. Det er litt hva man legger i innsats selv her også tenker jeg. 

Anonymkode: dccbf...db3

AnonymBruker
Skrevet
På ‎12‎.‎05‎.‎2020 den 21.52, AnonymBruker skrev:

Jeg er en singel kvinne i 30-årene og det er nå flere år siden jeg sist hadde noe kontakt med en mann. Det var da en ff som jeg møtte jevnlig. For min del var det mest for å få nærhet. 

Jeg har omtrent ikke vært innenfor 1-meters grensen av en mann de siste 4-5 årene, og i det siste har jeg følt meg helt sultefôret på mannlig kontakt. Da spesielt i form av å bli holdt rundt, jeg synes det er helt fantastisk å drukne i en mannlig klem. Eller bare ligge i armkroken. Sex er egentlig ikke så interessant for meg. 

Jeg begynner virkelig å bli desperat her, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre😅 Jeg har ingen mannlige bekjentskaper som jeg kan klemme på heller eller ligge på sofaen med, og jeg vil tro at de fleste ville syntes det hadde vært en merkelig forespørsel å få. Jeg vurderer nesten å kontakte min ff fra flere år tilbake, bare for å få tilfredsstilt denne cravingen, men det blir for dumt og jeg har foreløpig klart å la være. 

Er det noen flere som har det slik? Hva gjør man med dette bisarre problemet? 

Tinder. "Søker en mann som kan drukne meg i en klem". Altså, der finner du folk som søker etter alt mulig, så hvorfor ikke?

Anonymkode: dccbf...db3

Gjest Alterego666
Skrevet

Har du ikke en mannlig venn du kan kose med foran TVen, for eksempel? Som tilbyr selskap og kroppsvarme uten å forvente sex?

Jeg har hatt flere slike venninner opp gjennom årene, gjerne tidligere flings som har glidd over i vennskap.

Skrevet

Eg er ein kar som nettopp har runda 30, og kjenner på nøyaktig samme problem.

Har ikkje hatt nokon form for nærleik eller intimitet sidan skilsmissen for 3 år sidan, noko som byrjar å tære på. 

Forstår deg godt at lengselen etter nærheit kan bli stor. Det er trass alt noko som ligg i oss menneske som sosiale vesen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe du har handlet inn og er klar for action😂 Håper han får tid snart da😊 

Hvordan fant du han? Eller han fant deg? 

En jeg hadde kontakt med for noen få år siden,der det dessverre rant ut i sanden før vi kom til det intime. + han ghostet litt pga han ikke har tid pga veldig travelt liv. Så kjente vi litt til hverandre fra oppveksten,og fikk kontakt igjen på Badoo.Jeg var aldri interessert i han på den tiden,det var så mange andre å være betatt av. Han er egentlig ikke helt min type fyr jeg faller for,han er veldig laidback og nonchelant. Men når vi møttes noen ganger så fløt samtalene veldig lett og har Alltid noe å snakke om. Han var nok mer seksuelt tiltrukket av meg enn jeg han,men tenker vi kan ha det litt gøy ilag da. Bare han får ut fingeren snart. Men veit ikke om vi er helt enige om reglene enda. Jeg har lyst det skal være overnatting og ikke at han skal dra rett etter vi har styrt på. Synes det er helt gruuuusomt å ha vært så mange år uten nærhet med mann. Vi er menneskelige og har elimentære behov. Har vært noen tilbud om sex siste årene da,men har ikke vært rette folk,feil grunnlag osv. Føler jeg har gått glipp av mye godt alle disse årene. Men ligger ikke med hvem som helst.  Flere venninner har fått flere barn på den tiden jeg ikke har vært i seng med andre enn meg selv og vibratoren😭 Har også hatt litt angst som har stoppet opp mye i livet. Men håper det blir noe snart nå da,og at han dukker opp en kveld(og forhåpentligvis flere kvelder🤪😅🥳).

Anonymkode: 0d694...54f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En jeg hadde kontakt med for noen få år siden,der det dessverre rant ut i sanden før vi kom til det intime. + han ghostet litt pga han ikke har tid pga veldig travelt liv. Så kjente vi litt til hverandre fra oppveksten,og fikk kontakt igjen på Badoo.Jeg var aldri interessert i han på den tiden,det var så mange andre å være betatt av. Han er egentlig ikke helt min type fyr jeg faller for,han er veldig laidback og nonchelant. Men når vi møttes noen ganger så fløt samtalene veldig lett og har Alltid noe å snakke om. Han var nok mer seksuelt tiltrukket av meg enn jeg han,men tenker vi kan ha det litt gøy ilag da. Bare han får ut fingeren snart. Men veit ikke om vi er helt enige om reglene enda. Jeg har lyst det skal være overnatting og ikke at han skal dra rett etter vi har styrt på. Synes det er helt gruuuusomt å ha vært så mange år uten nærhet med mann. Vi er menneskelige og har elimentære behov. Har vært noen tilbud om sex siste årene da,men har ikke vært rette folk,feil grunnlag osv. Føler jeg har gått glipp av mye godt alle disse årene. Men ligger ikke med hvem som helst.  Flere venninner har fått flere barn på den tiden jeg ikke har vært i seng med andre enn meg selv og vibratoren😭 Har også hatt litt angst som har stoppet opp mye i livet. Men håper det blir noe snart nå da,og at han dukker opp en kveld(og forhåpentligvis flere kvelder🤪😅🥳).

Takk for svar! Ja det må liksom stemme, man kan jo ikke bare ha sex eller klemme på hvem som helst. 

Du må holde oss oppdatert da!😀

• Liker 1
Skrevet

Vil tro de aller fleste har et behov for nærhet og kjærlighet. Samtidig har jeg litt vanskelig for å forstå at en får særlig mye igjen for det hvis en i praksis "bytter" sex en egentlig ikke har så lyst på med "kos" fra en person som egentlig ikke har så lyst til å kose med deg eller som er så veldig glad i deg. For egen del er jo en viktig del av nærheten at det kommer fra en person jeg virkelig bryr meg om, og som virkelig bryr seg om meg.

Men mulig dette er helt annerledes for andre, at kos fra en som ikke bryr seg faktisk er givende, på samme måte som noen får noe ut av sex med noen som ikke vil ha sex med dem? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, herzeleid skrev:

Vil tro de aller fleste har et behov for nærhet og kjærlighet. Samtidig har jeg litt vanskelig for å forstå at en får særlig mye igjen for det hvis en i praksis "bytter" sex en egentlig ikke har så lyst på med "kos" fra en person som egentlig ikke har så lyst til å kose med deg eller som er så veldig glad i deg. For egen del er jo en viktig del av nærheten at det kommer fra en person jeg virkelig bryr meg om, og som virkelig bryr seg om meg.

Men mulig dette er helt annerledes for andre, at kos fra en som ikke bryr seg faktisk er givende, på samme måte som noen får noe ut av sex med noen som ikke vil ha sex med dem? 

Hvem har sagt at folk ikke har lyst til å ha sex med hverandre da?Er ikke alltid det,det står på. Noen har kanskje helt ærlig ikke tid til forpliktelse som kjæreste. Kan jo være tiltrekt av hverandre og ha lyst å ha det gøy i lag.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 12.5.2020 den 21.52, AnonymBruker skrev:

Jeg er en singel kvinne i 30-årene og det er nå flere år siden jeg sist hadde noe kontakt med en mann. Det var da en ff som jeg møtte jevnlig. For min del var det mest for å få nærhet. 

Jeg har omtrent ikke vært innenfor 1-meters grensen av en mann de siste 4-5 årene, og i det siste har jeg følt meg helt sultefôret på mannlig kontakt. Da spesielt i form av å bli holdt rundt, jeg synes det er helt fantastisk å drukne i en mannlig klem. Eller bare ligge i armkroken. Sex er egentlig ikke så interessant for meg. 

Jeg begynner virkelig å bli desperat her, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre😅 Jeg har ingen mannlige bekjentskaper som jeg kan klemme på heller eller ligge på sofaen med, og jeg vil tro at de fleste ville syntes det hadde vært en merkelig forespørsel å få. Jeg vurderer nesten å kontakte min ff fra flere år tilbake, bare for å få tilfredsstilt denne cravingen, men det blir for dumt og jeg har foreløpig klart å la være. 

Er det noen flere som har det slik? Hva gjør man med dette bisarre problemet? 

Amsterdam ;)

Anonymkode: 6ac5b...bd0

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem har sagt at folk ikke har lyst til å ha sex med hverandre da?Er ikke alltid det,det står på. Noen har kanskje helt ærlig ikke tid til forpliktelse som kjæreste. Kan jo være tiltrekt av hverandre og ha lyst å ha det gøy i lag.

Det ble nevnt i åpningsposten at sex egentlig ikke var så interessant for TS.

AnonymBruker
Skrevet

Da er vi i samme båt. Savner også mannlig omgangs krets. Noen ganger så får jeg bare kjempelyst til å klemme og kose med med en bamsete søt mann bare fordi han er en mann...😂 Skjønner ikke helt hvorfor...?

Anonymkode: 9e505...11a

• Liker 1
Skrevet
På 13.5.2020 den 17.49, Isambard skrev:

Det er et fundamentalt behov, men man merker ikke så godt at man trenger det før man ikke har det.

Det er ikke det samme som behovet for sex.

Det burde ikke  være vanskelig for ei dame 😊

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, Peter007 skrev:

Det burde ikke  være vanskelig for ei dame 😊

Det er ikke lett heller. Hvis vi mangler mannlige venner og savner menn så kan vi jo ikke bare gå bort til en tilfeldig mann vi liker bare for å klemme han...:hug: :fnise:

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke lett heller. Hvis vi mangler mannlige venner og savner menn så kan vi jo ikke bare gå bort til en tilfeldig mann vi liker bare for å klemme han...:hug: :fnise:

Jeg har blitt veldig glad 😊😊Du kommer bort og smiler. Du spør kan jeg få klenme deg 👍👍Jaaa har jeg sagt 😇😇😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner veldig godt at du føler mangel på nærhet, som blir forsterket i disse avstands-tider.

Ikke så lett for oss å finne hverandre heller, appene er lagt for de som er attraktive og kan spillereglene dessverre..

Anonymkode: 2c1d5...7f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...