AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #1 Skrevet 12. mai 2020 Jeg er en singel kvinne i 30-årene og det er nå flere år siden jeg sist hadde noe kontakt med en mann. Det var da en ff som jeg møtte jevnlig. For min del var det mest for å få nærhet. Jeg har omtrent ikke vært innenfor 1-meters grensen av en mann de siste 4-5 årene, og i det siste har jeg følt meg helt sultefôret på mannlig kontakt. Da spesielt i form av å bli holdt rundt, jeg synes det er helt fantastisk å drukne i en mannlig klem. Eller bare ligge i armkroken. Sex er egentlig ikke så interessant for meg. Jeg begynner virkelig å bli desperat her, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre😅 Jeg har ingen mannlige bekjentskaper som jeg kan klemme på heller eller ligge på sofaen med, og jeg vil tro at de fleste ville syntes det hadde vært en merkelig forespørsel å få. Jeg vurderer nesten å kontakte min ff fra flere år tilbake, bare for å få tilfredsstilt denne cravingen, men det blir for dumt og jeg har foreløpig klart å la være. Er det noen flere som har det slik? Hva gjør man med dette bisarre problemet? Anonymkode: 2f5f2...503 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #2 Skrevet 12. mai 2020 La nå ff være da. Tenk om han er lykkelig i nytt forhold. Du får gå på tinder. Er vel napp der. Pass på smitte bare. Corona dukker opp alle steder. Anonymkode: 70e17...db0
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #3 Skrevet 12. mai 2020 Over 7 år her og får helt spasme nesten. Ønsker sååå sårt nærhet/intimitet og sex. Men har muligens en fwb kamerat snart,så håper det skjer innen kort tid. Hen er veldig opptatt med jobb etc,men håper det blir et møte snart🤞🙏 Har kjøpt inn glidemiddel&kondomer ,så er klar😅 Men savner det å ligge inntil en fyr helt sykt,og det å bli holdt rundt,og strøket på. Anonymkode: 0d694...54f 1
Okapi Skrevet 12. mai 2020 #4 Skrevet 12. mai 2020 Ærlig talt, jeg skjønner hva du mener. Det jeg savner mest fra sist jeg var i et forhold er ikke sex, reiser eller romantiske middager, men å bare sitte sammen i sofaen med litt lett kontakt mens hun spiller et spill og jeg leser en bok. 7
Bamseklemmer Skrevet 12. mai 2020 #5 Skrevet 12. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen flere som har det slik? Hva gjør man med dette bisarre problemet? Alle single har nok den følelsen, savnet av nærhet, kos og kyss, bare ligge i skje å chillen... Innerst inne tenker vi at det har nok vært godt å hatt den innom kanten en tur også ja😂 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #6 Skrevet 13. mai 2020 Hvordan i svarte klarer dere årevis uten sex og nærhet? 😅 jeg klarer bare 2 uker Anonymkode: 5670c...4d7
blasfeminist Skrevet 13. mai 2020 #7 Skrevet 13. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan i svarte klarer dere årevis uten sex og nærhet? 😅 jeg klarer bare 2 uker Anonymkode: 5670c...4d7 Hva gjør du etter to uker, da? 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #8 Skrevet 13. mai 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Sex er egentlig ikke så interessant for meg. hvorfor i herrens navn er det ikke interessant for deg? Anonymkode: a24ba...dc8 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #9 Skrevet 13. mai 2020 14 timer siden, Bamseklemmer skrev: Alle single har nok den følelsen, savnet av nærhet, kos og kyss, bare ligge i skje å chillen... Innerst inne tenker vi at det har nok vært godt å hatt den innom kanten en tur også ja😂 Er du singel, @Bamseklemmer? Anonymkode: 7551d...e3f 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #10 Skrevet 13. mai 2020 32 minutter siden, blasfeminist said: Hva gjør du etter to uker, da? Ordner seg alltid med sex og nærhet med en kjekk mann om jeg ikke treffer noen inviterer jeg bare over eksen, faktisk gikk han nettopp hjem 😁 Anonymkode: 5670c...4d7
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #11 Skrevet 13. mai 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Over 7 år her og får helt spasme nesten. Ønsker sååå sårt nærhet/intimitet og sex. Men har muligens en fwb kamerat snart,så håper det skjer innen kort tid. Hen er veldig opptatt med jobb etc,men håper det blir et møte snart🤞🙏 Har kjøpt inn glidemiddel&kondomer ,så er klar😅 Men savner det å ligge inntil en fyr helt sykt,og det å bli holdt rundt,og strøket på. Anonymkode: 0d694...54f Hehe du har handlet inn og er klar for action😂 Håper han får tid snart da😊 Hvordan fant du han? Eller han fant deg? Anonymkode: 2f5f2...503
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #13 Skrevet 13. mai 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: La nå ff være da. Tenk om han er lykkelig i nytt forhold. Du får gå på tinder. Er vel napp der. Pass på smitte bare. Corona dukker opp alle steder. Anonymkode: 70e17...db0 Ja skal ikke kontakte han. Det var bare en tanke i et desperat øyeblikk. Anonymkode: 2f5f2...503
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #14 Skrevet 13. mai 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan i svarte klarer dere årevis uten sex og nærhet? 😅 jeg klarer bare 2 uker Anonymkode: 5670c...4d7 Som du skjønner er det ikke så lett! Sex klarer jeg meg uten faktisk, men nærheten er verre. Hvor finner du disse mennene når to uker har gått da? Anonymkode: 2f5f2...503 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #15 Skrevet 13. mai 2020 Kjenner meg igjen ja... Særlig nå under koronatiden er det blitt merkbart at det er mangel på fysisk kontakt av noe slag... Anonymkode: 629c6...66d 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #16 Skrevet 13. mai 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ordner seg alltid med sex og nærhet med en kjekk mann om jeg ikke treffer noen inviterer jeg bare over eksen, faktisk gikk han nettopp hjem 😁 Anonymkode: 5670c...4d7 Så svarer ditt etter at jeg spurte om det samme. Men så kjekt med en nødløsning, det skulle jeg også hatt! Anonymkode: 2f5f2...503 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #17 Skrevet 13. mai 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en singel kvinne i 30-årene og det er nå flere år siden jeg sist hadde noe kontakt med en mann. Det var da en ff som jeg møtte jevnlig. For min del var det mest for å få nærhet. Jeg har omtrent ikke vært innenfor 1-meters grensen av en mann de siste 4-5 årene, og i det siste har jeg følt meg helt sultefôret på mannlig kontakt. Da spesielt i form av å bli holdt rundt, jeg synes det er helt fantastisk å drukne i en mannlig klem. Eller bare ligge i armkroken. Sex er egentlig ikke så interessant for meg. Jeg begynner virkelig å bli desperat her, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre😅 Jeg har ingen mannlige bekjentskaper som jeg kan klemme på heller eller ligge på sofaen med, og jeg vil tro at de fleste ville syntes det hadde vært en merkelig forespørsel å få. Jeg vurderer nesten å kontakte min ff fra flere år tilbake, bare for å få tilfredsstilt denne cravingen, men det blir for dumt og jeg har foreløpig klart å la være. Er det noen flere som har det slik? Hva gjør man med dette bisarre problemet? Anonymkode: 2f5f2...503 Som mann kan jeg si jeg kjenner meg 100% igjen. Har følt det slik i mange perioder av livet. Nærhet er et allmennmenneskelig behov, en god klem kan snu en dag fullstendig. Anonymkode: 5508a...daf 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #18 Skrevet 13. mai 2020 15 timer siden, Bamseklemmer skrev: Alle single har nok den følelsen, savnet av nærhet, kos og kyss, bare ligge i skje å chillen... Innerst inne tenker vi at det har nok vært godt å hatt den innom kanten en tur også ja😂 Jeg er i gift, og savner det veldig. Anonymkode: e4301...e3f 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #19 Skrevet 13. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Som mann kan jeg si jeg kjenner meg 100% igjen. Har følt det slik i mange perioder av livet. Nærhet er et allmennmenneskelig behov, en god klem kan snu en dag fullstendig. Anonymkode: 5508a...daf Enig. Synes det er rart at ikke alle har det sånn. Anonymkode: e4301...e3f 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #20 Skrevet 13. mai 2020 Bare vær obs på at hvis du vil ha kos fra en mann må du gi sex i bytte Anonymkode: 9313d...e4a 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå