jabx Skrevet 14. mai 2020 #61 Del Skrevet 14. mai 2020 På 12.5.2020 den 20.31, Inverto skrev: Det er mye flott å si om Norge, men ingenting er perfekt. Jeg får inntrykket av at mange Nordmenn ikke ønsker å innse at vårt land kan ha et par feil det også. Og det er jo litt creepy Derfor vil jeg høre deres meninger. Er det noe du synes er dårlig eller litt negativt med vårt land? Noe du synes kunne vært annerledes eller bedre osv? Det er mye som kan kritiseres, men ser man på andre land så er det liksom ikke noe bedre der. Så jeg vet ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 14. mai 2020 #62 Del Skrevet 14. mai 2020 På 12.5.2020 den 20.35, AnonymBruker skrev: Folk ser ikke ut til å ha evne til å tenke kritisk eller for selv, virker som mediene tenker for de fleste her. Vet ikke om det bare er noe jeg har lagt merke til... Så ja, noe jeg ikke liker. Anonymkode: 32864...38d Hvor i verden er det dette ikke gjelder? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #63 Del Skrevet 14. mai 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den overlegne "vi vet best"-holdningen. Jeg har bodd i utlandet i mange år, og fikk nærmest sjokk da jeg ble tvunget til å se Norge og nordmenn fra utsiden. Anonymkode: e5650...1d6 Ja, så fint da. Men det er kanskje en overlevelsmekanisme. Lett for deg å snakke om det når Tyskere er 90 millioner, og nordmenn 5 milioner. Ja, man får sikkert mye mer ulike type liv der. Sånn er det (Vet ikke hvor i utlandet, siden du ikke nevnte det, men til eksempel) Anonymkode: 32864...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #64 Del Skrevet 14. mai 2020 Masseinnvandring av muslimer Anonymkode: 724ce...bd7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #65 Del Skrevet 14. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Masseinnvandring av muslimer Anonymkode: 724ce...bd7 Det er vel bare i Oslo. Anonymkode: 32864...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 14. mai 2020 #66 Del Skrevet 14. mai 2020 (endret) Stygg arkitektur Altfor høye boligpriser Dårlige veier Helsevesenet kunne vært bedre Tar inn altfor mange innvandrere Endret 14. mai 2020 av bienvilleparish Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #67 Del Skrevet 14. mai 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel bare i Oslo. Anonymkode: 32864...38d De innvandrer jo til norge til andre kommuner, som tar dem imot selvom alle flytter til Oslo. Synd for hovedstaten All for mye innvandring fra kulturer som har vist seg å være uintegrerbare og lite arbeidsvillige og at nordmenn fortsetter å stemme på partier som ønsker dette er norges største problem Anonymkode: 724ce...bd7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aktiv bruker Skrevet 14. mai 2020 #68 Del Skrevet 14. mai 2020 Janteloven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #69 Del Skrevet 14. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: De innvandrer jo til norge til andre kommuner, som tar dem imot selvom alle flytter til Oslo. Synd for hovedstaten All for mye innvandring fra kulturer som har vist seg å være uintegrerbare og lite arbeidsvillige og at nordmenn fortsetter å stemme på partier som ønsker dette er norges største problem Anonymkode: 724ce...bd7 Lykke til med å fikse det nå. Too late. Landet som du kjente det er nok dødt, så her er det nok bare til å flytte til et annet nordisk land, f.eks Island. Anonymkode: 32864...38d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love&Hate Skrevet 14. mai 2020 #70 Del Skrevet 14. mai 2020 Jeg hater at det er så.mange somalere her i Norge også hater jeg at Norge selger våpen til Saudi Arabia 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mask Skrevet 14. mai 2020 #71 Del Skrevet 14. mai 2020 Været, den europeiske/skandinaviske byggestilen og veiene i Norge. Ellers er jeg glad i Norge, naturen, folket, regjeringen selv med deres feil så har de gjort en utmerket jobb disse tider og det må de få ros for. Og må nevne været igjen, fyttigrisen snø i MAI? WTF argh....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #72 Del Skrevet 14. mai 2020 1 minutt siden, Maskot skrev: Været, den europeiske/skandinaviske byggestilen og veiene i Norge. Ellers er jeg glad i Norge, naturen, folket, regjeringen selv med deres feil så har de gjort en utmerket jobb disse tider og det må de få ros for. Og må nevne været igjen, fyttigrisen snø i MAI? WTF argh....... Hæ? Husene og byggestilen er jo det beste med Norge. Elsker den minimalistiske stilen som vi har. Jaja, subjektive meninger I guess : ) Anonymkode: 32864...38d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mask Skrevet 14. mai 2020 #73 Del Skrevet 14. mai 2020 Just now, AnonymBruker said: Hæ? Husene og byggestilen er jo det beste med Norge. Elsker den minimalistiske stilen som vi har. Jaja, subjektive meninger I guess : ) Anonymkode: 32864...38d Har vel alltid vært litt rar jeg, men jeg syns ikke stilen er særlig å skryte av. Men, hver sin smak 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #74 Del Skrevet 14. mai 2020 Akkurat nå, Maskot skrev: Har vel alltid vært litt rar jeg, men jeg syns ikke stilen er særlig å skryte av. Men, hver sin smak 😄 Kanskje du liker mer amerikanske type hus? Sånn hvor alt er stort og ekstra med stor garasje og white picket fence : P Anonymkode: 32864...38d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mask Skrevet 14. mai 2020 #75 Del Skrevet 14. mai 2020 Just now, AnonymBruker said: Kanskje du liker mer amerikanske type hus? Sånn hvor alt er stort og ekstra med stor garasje og white picket fence : P Anonymkode: 32864...38d Noe midt i mellom 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 15. mai 2020 #76 Del Skrevet 15. mai 2020 På 15.5.2020 den 0.38, AnonymBruker skrev: Kanskje du liker mer amerikanske type hus? Sånn hvor alt er stort og ekstra med stor garasje og white picket fence : P Anonymkode: 32864...38d Han har lov til å ha en mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Musculi Skrevet 15. mai 2020 #77 Del Skrevet 15. mai 2020 Misliker egentlig ingenting, tror jeg, men det er et vanvittig kjedelig land, sliter psykisk hver dag på grunn av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 15. mai 2020 #78 Del Skrevet 15. mai 2020 Skulle gitt nordmenn en bøtte selvtillit hver. Ikke alle, men mange. Jeg misliker at nordmenn ser så dårlig på seg selv veldig ofte. Det er ingen grunn til det Ellers misliker jeg drikkekulturen. Man skal nyte alkohol. Ikke bli dritings. Jeg skjønner overhodet ikke poenget! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Musculi Skrevet 15. mai 2020 #79 Del Skrevet 15. mai 2020 2 minutter siden, SoWhat? skrev: Skulle gitt nordmenn en bøtte selvtillit hver. Ikke alle, men mange. Jeg misliker at nordmenn ser så dårlig på seg selv veldig ofte. Det er ingen grunn til det Ellers misliker jeg drikkekulturen. Man skal nyte alkohol. Ikke bli dritings. Jeg skjønner overhodet ikke poenget! Ja, litt enig i det med selvtilliten til nordmenn flest, men de gjør for lite for å bygge den opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #80 Del Skrevet 15. mai 2020 2 minutter siden, SoWhat? skrev: Skulle gitt nordmenn en bøtte selvtillit hver. Ikke alle, men mange. Jeg misliker at nordmenn ser så dårlig på seg selv veldig ofte. Det er ingen grunn til det Ellers misliker jeg drikkekulturen. Man skal nyte alkohol. Ikke bli dritings. Jeg skjønner overhodet ikke poenget! Det er ingen fasit på hvordan alkohol skal brukes. Det er opp til hver enkelt. Anonymkode: d640d...6af 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå