AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #41 Del Skrevet 14. mai 2020 Latterlig slapp innvandringspolitikk. Det kommer til å ødelegge Norge på sikt. ut over det elsker jeg Norge ❤️ Anonymkode: 9db33...ed4 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 14. mai 2020 #42 Del Skrevet 14. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bodd i Norge helle livet, aldri opplevd snø i mai. Anonymkode: 1137f...534 Da får du ta deg en tur hit, snør akkurat nå her. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #43 Del Skrevet 14. mai 2020 Det er mye, lista er lang, så vet ikke om jeg kommer på alt i farta: Priser på boliger, biler, mat, strøm osv. Skyhøye avgifter og skatt på alt mulig. Skatt på skatt, avgift på avgift. Konformiteten og bedrevitere. Alle har en mening om alt og de vet best, men dette er denne SJW/PC-kulturen, så gjelder ikke kun Norge Været Politikken, alt skal være strengt og vi dilter etter EU Anonymkode: 90899...2cc 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. mai 2020 #44 Del Skrevet 14. mai 2020 (endret) Det jeg misliker mest er at alt er så dyrt og det ustabile været. Og utvalget i matbutikkene. For lave fengselsstraffer. Endret 14. mai 2020 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #45 Del Skrevet 14. mai 2020 Tannlegeprisene Anonymkode: 15bf9...72e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkatten Skrevet 14. mai 2020 #46 Del Skrevet 14. mai 2020 Det er tre ting jeg gjerne skulle endret på: - Været. Altså, på tirsdag snødde det her, i går var det så kaldt at jeg frøs på føttene av å gå i 10 minutter. Hva er dette for noe tull? Det er midten av mai og det bør være vår nå. Er også drittlei av at sommeren rett som det er regner bort, jeg krever ikke 30 grader, men 25 grader og sol er bedre enn 15 grader og regn. Jeg blir fort værsyk, og sliter litt om vinteren. - Friluftskulturen. Altså, hold for all del på dere som elsker det, men slutt og døm oss som synes byen og asfalterte gater er det beste som late, fordi vi ikke springer opp på minst ett fjell om dagen. Det er nemlig fullt mulig å trene og være aktiv på andre måter. Nå som jeg må planlegge ferie i Norge, for første gang siden jeg var tenåring, så er det også frustrerende at det som først og fremst markedsføres er fjell og vidde, og en fjord i ny og ne. Vi som vil ha kultur må lete grundig for å finne det vi leter etter, det er der, det bare underkommuniseres. Og så virker det som det er tilnærmet umulig å finne en mann som er like bykjær som meg. - Utvalget i butikker. Jeg har bodd i både Sverige og Danmark, samt i et par land utenfor Skandinavia og der er utvalget bedre av stort sett alt. Jeg husker første gang jeg skulle kjøpe sjampo i et gigantisk supermarked i utlandet, det var så mye å velge i at jeg ble helt satt ut. Velværeavdelingen var gigantisk, og verdt å gå igjennom bare for å se. Jeg er også litt misunnelig på vennene mine i vintage-miljøet som er bosatt i Sverige, Danmark, Tyskland og Storbritannia, de har mange flere muligheter enn vi har her. Det begynner heldigvis å bli bedre i Oslo, men inntil for få år siden var det stort sett kun det jeg kaller hipster-vintage som var tilgjengelig her, det var ekstremt langt mellom de lekre kjolene. Men ja, det er kun i-landsproblemer, så ikke så veldig mye å klage over egentlig. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #47 Del Skrevet 14. mai 2020 2 timer siden, Lady1995 skrev: at straffen for dem som overgriper eller voldtar er for liten. Veldig enig med deg! Ødelegg et menneske for livet. Mennesket kan være barn eller voksen. Liten straff. Drep mennesket så øker straffen markant. Da har du i tillegg gitt "fred" til noen som ellers måtte ha kjempet en daglig kamp. Det her henger ikke på greip! Anonymkode: f5fbc...539 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #48 Del Skrevet 14. mai 2020 Elsker Norge, skattesystemet og fordeling av goder. Misliker flokkmentaliteten, at mange ikke tør å stå for det de egentlig mener og tror på, gjerrighet. Anonymkode: fca61...943 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #49 Del Skrevet 14. mai 2020 Jeg skulle ønske vi hadde litt strengere fengselsstraffer. Anonymkode: d1295...27f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #50 Del Skrevet 14. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Elsker Norge, skattesystemet og fordeling av goder. Misliker flokkmentaliteten, at mange ikke tør å stå for det de egentlig mener og tror på, gjerrighet. Anonymkode: fca61...943 Hilsen anonym. Anonymkode: d1295...27f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #51 Del Skrevet 14. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hilsen anonym. Anonymkode: d1295...27f He he! In real life, da😄 Når jeg tenker meg om er jo flokkmentaliteten en gave for en som vil stikke seg ut. Det er ikke rare påfunnet som skal til. Anonymkode: fca61...943 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #52 Del Skrevet 14. mai 2020 At vi skal slakte ned alt av rovdyr. At mennesker som av en eller annen grunn faller utenfor arbeidslivet blir behandlet som annenrangs mennesker. Regjeringen gjør ikke holdninger blant folk flest bedre ved å ha en holdning om at sykdom er et valg og at man bare kan ta seg sammen. At boligprisene er astronomisk høye. At vi er en gjeng med egoister som har mistet fokus på hva som betyr mest her i livet. Statusjaget og den evige jakten på økonomisk gevinst på bekostning av miljø og natur. At tannhelse ikke er en del av resten av helsebudsjettet. Anonymkode: 095ef...589 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #53 Del Skrevet 14. mai 2020 At "alle" voksne er kalde mennesker. Vi er heldige med økonomi, natur, klima og at vi er godt beskyttet mot naturkatastrofer, men menneskene her er stort sett kjipe. Holder seg til sin egen flokk, vanskelige å bli kjent med osv. Anonymkode: ca74c...a30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 14. mai 2020 #54 Del Skrevet 14. mai 2020 På 12.5.2020 den 20.46, AnonymBruker skrev: At Erna Solberg vil at vi skal føde flere barn, men å legge til rette for det vil ikkje ho. Da tenke e på fordelinga av foreldrepermisjonen. Anonymkode: bb300...80f Det sitter nok dypere enn som så. Vi har et ikkefungerende rettssystem innen barnerett som gjør at mange menn bare dropper det å bli forelder. Hvorfor skal de det når de likevel ikke får se sine barn og i tillegg blir gjort til gjeldsslaver uten noen mulighet for å få se sine barn vokse opp? Da er det bedre å være uten barn og beholde livet sitt uten bekymringer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #55 Del Skrevet 14. mai 2020 - elendig klima - stygg arkitektur, nesten ingen fine gamle bygninger - mye byråkrati og meningsløse regler Men ut over det er det ikke noe land som i sum kommer bedre ut - ellers hadde jeg jo heller flyttet dit! Anonymkode: f04b3...331 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 14. mai 2020 #56 Del Skrevet 14. mai 2020 Tråden er ryddet for hatefullt innhold, krenkende utsagn og oppfordring til brudd på norsk lov, samt svar til dette. Anglofil (teamleder) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 14. mai 2020 #57 Del Skrevet 14. mai 2020 Bare en ting egentlig. Det er ALTFOR kort sommer! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #58 Del Skrevet 14. mai 2020 Den overlegne "vi vet best"-holdningen. Jeg har bodd i utlandet i mange år, og fikk nærmest sjokk da jeg ble tvunget til å se Norge og nordmenn fra utsiden. Anonymkode: e5650...1d6 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yunaleah Skrevet 14. mai 2020 #59 Del Skrevet 14. mai 2020 Mygg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 14. mai 2020 #60 Del Skrevet 14. mai 2020 (endret) Hatet. Mot homofile, transpersoner, folk som stemmer venstre, høyre og ligger i midten. Hat mot de som bekjenner at de ønsker å ta vare på kloden vår, og sier hvordan .... Hat mot folk som bor i Norge men er født i land utenfor Norge (eller ikke) - og ser ut som det. Hat mot kvinner som gjør karriere, hat mot kvinner som ikke gjør det, hat mot de som lufter meningene sine, hat mot de som ikke gjør det. Jeg kunne fortsatt, men jeg tror dere forstår tegningen. Utfordringen og løsningen ligger ikke i/hos andre, men i oss alle. Endret 14. mai 2020 av Nooni 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå