AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #221 Del Skrevet 24. oktober 2022 Nordmenn er som sauer. Klarer ikke tenke for seg selv, blir mye påvirket av andre. Anonymkode: aa5a3...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 24. oktober 2022 #222 Del Skrevet 24. oktober 2022 Mørketida og den sinnsykt lange vinteren. Greit med årstider men kulde og generelt kjipt vær fra september til april er ille og det er sørøstpå. Hvordan folk holder ut i resten er meg en gåte. Mangel på landsbyer. Vi har et merkelig bosetningsmønster på bygda der folk bor lengst mulig fra hverandre. Privat omgangsform. Har tre barn selv og når vi bor utenlands møter vi familier vi kjenner ute på familierestauranter jevnlig, i Norge er det en sjeldenhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #223 Del Skrevet 24. oktober 2022 Skid_raw skrev (15 timer siden): For alle som bidrar i denne tråden og nedsnakker Norge; hva har du gjort for landet ditt? Politisk engasjement og verv. Å være kritisk til eget samfunn og ønske å gjøre noe med det er et sentralt grunnprinsipp i Norge. Men får ikke gjort så mye med været da, som mange her ikke liker. Anonymkode: 96513...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 24. oktober 2022 #224 Del Skrevet 24. oktober 2022 At nordmenn flest er naive. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #225 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 13.51): Valgt et liv med uføretrygd istedenfor å jobbe og skatte. Anonymkode: a8fe5...e8a En velger ikke et liv med uføretrygd. Om du skal få trygd er det lege og nav som bestemmer. Anonymkode: 9f56d...800 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 26. oktober 2022 #226 Del Skrevet 26. oktober 2022 Skid_raw skrev (På 23.10.2022 den 13.45): For alle som bidrar i denne tråden og nedsnakker Norge; hva har du gjort for landet ditt? Det er sikkert mange her som har eller har hatt en jobb. Men sikkert ikke en politisk jobb som faktisk har direkte effect på Norges system og samfunn. Hva med deg? Hva har DU gjort for landet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 26. oktober 2022 #227 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 24.10.2022 den 5.18): Nordmenn er som sauer. Klarer ikke tenke for seg selv, blir mye påvirket av andre. Anonymkode: aa5a3...5ee Amen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #228 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 24.5.2020 den 16.49): Kanskje du selv skulle satt deg på en buss litt oftere. Og ikke bare innenfor bykjerna. Hadde bussnæringa bare fått en brøkdel av det jernbanen har i statsstøtte, kunne vi hatt et velfungerende expressbussnett over hele landet, Hvorfor har du så mye i mot buss ? Har du vært i en moderne expressbuss noen gang, eller tror du det er som skolebussen hjemme ? Anonymkode: 2fbc6...bfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 26. oktober 2022 #229 Del Skrevet 26. oktober 2022 Embla Othea skrev (På 24.10.2022 den 9.13): At nordmenn flest er naive. Da har du ikke møtt mange svensker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 26. oktober 2022 #230 Del Skrevet 26. oktober 2022 Jegern Puahate skrev (På 12.5.2020 den 21.01): Fasadejaget, flokkmentaliteten, boligprisene, innvandringspolitkken, hovedstrømsmediene, demaskuleringen, drikkekulturen, narkotikapolitkken og sikkert mye mer. Er dog mye jeg liker med dette landet også, enn så lenge. Språkopplæringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 27. oktober 2022 #231 Del Skrevet 27. oktober 2022 1 hour ago, Snok1 said: Språkopplæringen. Takk for at du minnet meg om en annen gruppe. Wannabe-norsklærere som gir sin eksistens mening gjennom tomt trollaktig flisespikkeri. Det er vel dog ikke en særnorsk greie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. oktober 2022 #232 Del Skrevet 27. oktober 2022 Skatter avgifter og Offentlige Inngrep sånn som Anders Lange sa det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #233 Del Skrevet 27. oktober 2022 At kvinner må gå gravide i 9 mnd! Såååå lei nå. Uke 39 straks. Eller, det er vel Gud jeg burde klage på ift det kanskje 🤔 Misliker det ihvertfall Anonymkode: 08a82...f5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnduranceMax Skrevet 27. oktober 2022 #234 Del Skrevet 27. oktober 2022 Misbruk av skattepengene våre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #235 Del Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 20.12): Men er det bedre i andre land? Anonymkode: 9bd63.. AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 20.05): Syns utleiemarkedet er helt sykt trist. At om man blir aleine med barn så risikerer man å måtte leie en støgg kjellerleilighet, attpåtil å ha blitt aleine likosm. hvorfor bygges det ikke egne blokker hvor folk kan leie av litt høyere standard enn det er nå? hvorfor skal folk få tjene penger på stakkars folk som trenger ett sted å bo og da må man leie noe som ikke ser ut. Er mange grunner til man har blitt aleine og det er så trist at boligmarkedet er sånn som det er i dette landet. rovdrift rett og slett Anonymkode: 550c4...0a6 I de fleste andre land som er sammenlignbare med Norge så er normen at man leier, å må eie er et ganske nå norskt fenomen. Mulig dette henger igjen fra den tida de fleste nordmenn var leilendinger Anonymkode: 50c5f...57f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 27. oktober 2022 #236 Del Skrevet 27. oktober 2022 Jegern Puahate skrev (3 timer siden): Takk for at du minnet meg om en annen gruppe. Wannabe-norsklærere som gir sin eksistens mening gjennom tomt trollaktig flisespikkeri. Det er vel dog ikke en særnorsk greie. Jeg tror wannabe norsklærere er en særnorsk gruppe.. Det som ikke er en særnorsk greie er å bruke en anledning til å lære som en anledning til å angripe den som kommer med lærdommen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 27. oktober 2022 #237 Del Skrevet 27. oktober 2022 Forskjellsbehandling Nav Kaldt og surt vær som gjør kroppen stiv og vond🥶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #238 Del Skrevet 27. oktober 2022 Dyrt, kaldt og mørkt. Vet at vi har gode lønninger, så egentlig er ikke ting dyre. Og vi får mye gratis, som sykehus, skole osv. Men hvis jeg skal pirke på noe, så faller valget på det. 😜 Men jeg liker virkelig ikke at det er mørkt og kaldt. Jeg har ikke lappen, og det går ikke buss, så jeg bruker elsykkel til jobb året rundt. Det er noe jævla drit når det er skikkelig kaldt, speilglatt eller veldig mye snø og slaps. Det var heller ikke noe gøy og sitte med feber og forkjølelse på sykkelen, i pisskaldt styrtregn etter jobb her om dagen. Det ble noen dager hjemme etter det... Anonymkode: d31be...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 27. oktober 2022 #239 Del Skrevet 27. oktober 2022 Mørketid og vinter. Ellers elsker jeg stort sett landet mitt. Har vært litt rundt i verden og har innsett vi har det utrolig bra. Å være kvinne i Norge er fantastisk. Mange som misunner oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 27. oktober 2022 #240 Del Skrevet 27. oktober 2022 1 hour ago, Snok1 said: Jeg tror wannabe norsklærere er en særnorsk gruppe.. Det som ikke er en særnorsk greie er å bruke en anledning til å lære som en anledning til å angripe den som kommer med lærdommen. For all del, for selvom det ikke er direkte vranglære du lærer bort er det definitivt en lære om å være vrang. Om jeg skulle føle behov for å være en noe besværlig vrien vittigper (evt viktigper) så er din lærdom det første jeg skal oppsøke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå