Gå til innhold

Cardigan uten ull som ikke blir slaskete


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter cardigans i god kvalitet, men som ikke inneholder ull da jeg er allergisk (får utslett av alle typer ull). Har kjøpt mange forskjellige cardigans, men alle blir så fort stygge... Tidligere i år kjøpte jeg en cardigan til 1200 kr i en viskoseblanding som butikkdamen lovet ikke ville miste formen sin, men etter to vask var den nuppete og slaskete. Ønsker helst en cardigan i en bomullsblanding, og i hvertfall minst mulig polyester da jeg blir så svett av det. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i noe sånt? Kom gjerne med tips fra Zalando eller andre nettbutikker, frister ikke å gå på kjøpesenter nå, men jeg trenger noen nye cardigans til å bruke i jobbsammenheng. 

Anonymkode: 10d31...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dytter denne tråden i håp om at det finnes noen andre der ute som er like kravstore som meg og som dermed har tips om hvor jeg bør lete. 

Anonymkode: 10d31...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk på meg en cardigan fra Lindex som har holdt seg forbausende bra. Er i en viskoseblanding, dog med 20% polyester. 

Anonymkode: 2f187...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På zalando er det et merke "morgan"  jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal sende link. Det merket har denne cardiganen i flere farger og den er fantastisk! Kjøpte en ny som er halvt svart halvt grå, litt spesiell så se etter den under "Morgan" markert (flere farger og ensfarget åså) 

Anonymkode: 53dde...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Massimo Dutti har de nå fått inn en cardigan som er i 100 prosent bomull. 

Jeg er fornøyd med cardigans jeg har kjøpt der  tidligere https://www.massimodutti.com/no/women/collection/sweaters-%26-cardigans/cardigans/v-neck-buttoned-cardigan-c911190p8813663.html?colorId=684&categoryId=911190

På Oasis har jeg også kjøpt cardiganen som er i 100 prosent bomull. Men på nettsidene deres står der dessverre ikke oppgitt hva klærne inneholder 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...