Gå til innhold

Venninne og kollega ligger med lederen våres


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 5.5.2020 den 17.07, AnonymBruker skrev:

Jeg ble kjent med min kollega for snart 3 år siden da vi begynte å jobbe samme sted. Vi ble raskt venninner og har vært en del sammen også på fritiden. For noen måneder siden begynte hun å date og ligge med vår leder som også er gift. Jeg er den eneste på jobb som vet om dette. Utfordringen er at jeg føler han favoriserer henne, hun får mye anerkjennelse og kan «velge og vrake» i arbeidsoppgaver. Jeg kjenner dette begynner å bli slitsomt, og føler ikke at jeg når opp jobbmessig uansett hva jeg gjør. Jeg er flink i det jeg driver med, men begynner å tvile på meg selv og mine kvalifikasjoner fordi jeg opplever at jeg ikke når opp til hennes nivå. Vår leder vet ikke at jeg vet om situasjonen mellom de to. Tips til hvordan jeg kan snu min egen tankegang slik at jeg begynner og trives på jobb igjen? Både jeg og min kollega er i starten av 30-årene. 

Anonymkode: ee3e6...f64

Dette må komme frem. Her blir det galt for alle ansatte, og ikke minst for kona hjemme. De har begge gått av å bli busted. Hvorfor skal en sjef gjøre dette og komme seg unna? Han bør få et kraftig advarsel og vite om konsekvensene det gir for familien hans hjemme. 

Anonymkode: 2b9ce...170

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du høres ikke akkurat ut som en enkel person å ha med å gjøre du heller

Kanskje det er andre grunner til at du får mindre jobb? 

Anonymkode: b1a17...35b

Hva får deg til å tro det? 
Hun har gått rundt til alle å sagt mye dritt om meg til mine nærmeste også. 
 

hun har ikke likt meg, siden jeg har jobbet der i 3 år å kunne mer enn henne. Hun er utrolig sjalu person. alt gikk fint jobbet med forskjellige og gått greit. Hun gjorde en feil med å baksnakke meg da ville jeg ikke ha så mye med henne å gjøre. Så begynte hun å spre beina sine for sjefen og han hører på henne siden hu gir fra seg noe og han har lengtet etter en sånn person på lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ligge med sjefen du også!

Det var selvfølgelig tull.

Spør om å få en prat og si da at du savner utfordringer og at du føler at du har stagnert. Nevn hva slags andre arbeidsoppgaver du kunne tenke deg og eventuelt spør om det er noe han synes du kan bli bedre på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta opp forskjellsbehandlingen med sjefen. Det er da helt innafor? Si at du vet om deres affære og at du er lei av at hun kan velge og vrake i gode prosjekt. 

Anonymkode: 9dfdb...186

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du også ha sex med sjefen? Gå inn på kontoret hans før han kommer og stå klar i doggy. Kanskje du får litt lønnsøkning. :) 

Anonymkode: 92ac5...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vår arbeidsplass er det ikke lov med forhold i oppadgående linje. Altså at kjæresten til noen er deres personalleder. De må være i ulike avdelinger.

Så da leser du i personalhåndboken om dere har slik regel. Hvis ja, så sier du enten til din venninne eller din sjef at de må bytte avdeling.

Anonymkode: e6351...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går nok ikke bra etterhvert. 

Anonymkode: 6cad4...604

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta opp forskjellsbehandlingen med sjefen.

som helhetsvurdering, jeg tviler på at "favoriserte medarbeideren" har en mye bedre posisjon: 

risikoen kan være stor at når forholdet tar slut, hun taper alle disse privilegier, sjefen blir sur på henne, hun kan finne seg i et ubehagelig situasjon med potensielt tap av både kjærlighet og jobb samtidig... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holde deg unna min mann !!!

Anonymkode: 6cad4...604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Holde deg unna min mann !!!

Anonymkode: 6cad4...604

Til venninna di !!!!!!!!

Anonymkode: 6cad4...604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig strekker du ikke til i konkurranse med din venninne i denne situasjonen. Hun spiller med et kort du ikke har sjansen/bør bruke. Du må ikke finne på å ta det personlig at han nå favoriserer henne. Selvfølgelig er det uetisk men slik er det. Du skal være veldig mye bedre faglig for å kunne konkurrere med en han kan og vil knulle med.

Anonymkode: 13243...642

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...