AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #1 Del Skrevet 5. mai 2020 Har lastet ned disse treningsappene , stronglift 5x5, madcow 5x5, 531 med BBB. målsettingen er å bli generelt sterkere (mitt hoved mål) , Og bygge noe muskler. Tenkte å følge alle Appene til prikk, ikke legge til noe tilegsøvelser, før dette kommer naturlig inn i 531 BBB. fase 1: stronglift 5x5 nybegynner fasen ( øke vekten fra økt til økt. Fasen avsluttet etter man ikke får mere progresjon etter 3 deload og nedjustering av reps til 3x3. fase 2: madcow 5x5 de første ukene i programmet er lett, noe som passer perfekt som hvile etter stronglift, man beggyner å øke først etter uke 4, dette er et vidrekomende program med ukentlig økning , forsatt 3 fullkropps økter i uka, men med ulik volum og intensiteten. gjør madcow, til det slutter å fungere, eller til man blir jævlig lei av bøy 3 gnager i uka. fase 3: 5/3/1 + BBB ( tar BBB alle de øktene man har overskud) tar kun light versjonen av 5/3/1 med baseløftene de ukene det skjer mye på jobb. Er også først i denne fasen jeg vill begynne å tenke på hvor jeg er svak i de ulike løftene, og korrigere tilegsøvelsene deretter. 5-3-1 tenkte jeg å gjøre veldig lenge, å heller legge variasjon i tilegsøvelser Og slik endre tilnærmingen over tid. Grunnen til at jeg har valgt disse er fordi: - jeg tror de kan få meg ditt jeg vil - ser gøy ut - alle er gratis apper som forteller meg akkurat hva jeg skal løfte - alle programmene til og med i viderekommende fasen tar fra 40-60 min å utføre. 3-4 ganger i uken - de egner seg bra for hjemmestudio mitt har noen erfaring med Programmene jeg har nevn ? Noe spesielt å tenke på? Jeg er ikke gira på å konkure i styrkeløft så bryr meg ikke om å Peake men å blir generelt sterk. Anonymkode: c1371...16c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumhei Skrevet 5. mai 2020 #2 Del Skrevet 5. mai 2020 Ser Nice ut!👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #3 Del Skrevet 6. mai 2020 Ingen som har erfaring med stronglift / Madcow 5x5 eller 531😊? Anonymkode: c1371...16c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studerende Skrevet 8. mai 2020 #4 Del Skrevet 8. mai 2020 Jeg har fulgt samme progresjon som du har skissert. Fungerte stort sett fint, men jeg var ikke helt fornøyd med 5/3/1 og hoppet da heller over på Dietmar Wolf sitt nybegynnerprogram. Det er også noe mer variert, men tar tid å gjennomføre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå