Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 11.5.2020 den 9.45, AnonymBruker skrev:

Politi - maktsyk 👎🏻
advokat - narsissist 👎🏻
lege - ingen sosiale antenner👎🏻

Anonymkode: 45b17...89c

Jepp er gjerne sånn at dersom det stemmer for en person med det yrket så er det malen for hvordan resten er.

Anonymkode: ecc8d...0f5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det aller viktigste at han er stolt av jobben sin, og at han trives godt med den....

Håndtverker, lege, advokat, ingeniør, frisør..... Spiller ikke så stor rolle.... Men for meg er desverre helsefagarbeider ikke helt det store..... Men det kan være fordi jeg ikke har truffet en eneste tiltalende mann med det yrket..... 

Kvinne 38, sykepleier i dagstilling

Anonymkode: ee33f...ced

AnonymBruker
Skrevet
På 11.5.2020 den 19.01, AnonymBruker skrev:

Det er jo gjerne der de henger.

Anonymkode: 1cf0e...9ed

De fleste har et liv utenom jobb, og de er annerledes privat og på jobb fordi de er i en profesjonell rolle når de er på jobb. Jeg kjenner mange leger/medisinstudenter, og de aller fleste er oppegående sosialt og er faktisk enda mer sosialt intelligente enn resten av befolkningen.

Anonymkode: e5c35...e92

AnonymBruker
Skrevet

Har noen erfaringer med eiendomsmegler og finansrådgiver? Siden jeg skal gå på date med de. Men menn er menn, spiller vel ingen rolle hva hans yrker er? Han må være snill, kjekk ,høy, høflig,renn....

Hva med en arving? Jeg har erfaring med en arving. Han er eiesyk, sykelig sjalu, høflig , feig, tåler ikke kritikk, kjekk å se på, flink med tunge ,god til å spille spill...

Anonymkode: 2b77b...ff8

AnonymBruker
Skrevet
On 5/4/2020 at 7:07 PM, Expandable86 said:

Barne og ungdomsarbeider

Som mor til et barn hadde det vært et stort pluss i min bok :) har sjans på flere menn med høystatus jobb, og hadde valgt bort alle for en snill mann som bryr seg om og er flink med barn. Egentlig helt sykt i mine øyne å bry seg om hva partner jobber med så lenge det ikke er noe kriminelt eller som innebærer at en blir gressenke :vetikke: 

Anonymkode: ceaf1...b8d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

siving, sivøk, lege, arkitekt og advokat er hot uavhengig av kjønn. 

Anonymkode: 476ef...7f4

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som mor til et barn hadde det vært et stort pluss i min bok :) har sjans på flere menn med høystatus jobb, og hadde valgt bort alle for en snill mann som bryr seg om og er flink med barn. Egentlig helt sykt i mine øyne å bry seg om hva partner jobber med så lenge det ikke er noe kriminelt eller som innebærer at en blir gressenke :vetikke: 

Kompisen min har altså ingen sjanse ? (fremmedlegionær)

Jeg er faktisk utdannet barne og undomsarbeider men har vurdert å melde meg til tjeneste som fremmedlegionær har militær erfaring tidligere før jeg tok den utdannelsen så why not both :P

Anonymkode: 084c6...ced

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kompisen min har altså ingen sjanse ? (fremmedlegionær)

Jeg er faktisk utdannet barne og undomsarbeider men har vurdert å melde meg til tjeneste som fremmedlegionær har militær erfaring tidligere før jeg tok den utdannelsen så why not both :P

Anonymkode: 084c6...ced

Var i et avstandsforhold med en fransk mann, og syns det var tungt med lite tid sammen. Tenkte derfor at gressenke ikke er noe for meg :) andre igjen syns det er deilig med masse alenetid, og da passer det jo fint. 

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så bra. Jeg har bare fått inntrykket av at mange damer ser ned på yrket. Lav lønn, yrkesfaglig, liten sjans for å "klatre", feminint yrke, er noe av det jeg har hørt.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Expandable86 said:

Så bra. Jeg har bare fått inntrykket av at mange damer ser ned på yrket. Lav lønn, yrkesfaglig, liten sjans for å "klatre", feminint yrke, er noe av det jeg har hørt.

De damene som ser ned på det yrket er neppe damer du hadde passet sammen med uansett ☺️ Jeg syns det er pinlig når menn forsøker å imponere meg med jobb og økonomi siden det heller har motsatt effekt, men de tror kanskje jeg er en av de damene som måler menneskeverd og attraktivitet basert på tomme og overfladiske verdier. På tide med mindre statusjag i samfunnet, det er bare trist. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...