Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ingen spesifikke yrker er spesielt attraktive i min bok, om noe er det kun noen få yrker jeg er litt skeptisk til. Advokater er eksempelvis noe jeg unngår da de fleste erfaringsmessig er for forskjellige fra meg, i tillegg til at de ofte jobber mye og at yrket er populært blant psykopater. Legeyrket er heller ikke særlig interessant pga. stor arbeidsmengde. Utover disse to jeg kom på spiller det liten rolle om hun jobber i butikk eller noe mer fancy, så lenge hun er fornøyd med valget sitt og er oppegående.

Selv er jeg ikke høyt på strå, men opplever at egenskaper som empati, økonomisk sans og intelligens teller mer. Ser en del andre menn klager over at kvinner er så kravstore når det kommer til yrke og utdannelse, men min erfaring er at det først og fremst er utseende og personlighet som betyr noe for de fleste.

Anonymkode: 600da...8d1

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, oxycodone skrev:

Kan ikke ha en mann med mer femi jobb enn meg. 

Hva er en femi jobb? Frisør, interiør, sykepleier?

Anonymkode: 5c797...074

• Liker 1
Gjest Nimbus2000
Skrevet (endret)

Viktigste er at hun trives i jobben. Orker ikke en som hele tiden klager over hvor fælt hun har det på jobben. Ønsker heller ikke at dama jobber mye overtid eller alltid er utslitt når hun kommer hjem fra jobb. 

Endret av Nimbus2000
AnonymBruker
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Hmm. Jeg merker at jeg styrer unna eiendomsmeglere som ser "glatte" ut på Tinder, litt det samme med menn som jobber i finans. Ellers har jeg vært på mange kjedelige dater med ingeniører, så nå har jeg begynt å generalisere veldig over den yrkesgruppa, merker jeg (huff). De morsomste datene har vært med bartendere, lærere og andre yrkesgrupper som omgås folk mye. Ellers ser jeg ikke så nøye på yrket når jeg sveiper. Men jeg blir irritert når det ikke står noen verdens informasjon på bioen. Man må jo ha noen "knagger" å henge vedkommende på. 

Anonymkode: c74cf...8b4

Ikke overraskende å høre :), jeg er selv ingeniør og da jeg var singel merket jeg at det var mange som synes det var veldig stas at jeg var ingeniør, det har nok med at mange tror vi tjener så godt. Var flere episoder da jeg kunne se det lyse opp i øynene til ei jente da de fikk vite at jeg var ingeniør.

Selv synes jeg det er veldig attraktivt at ei dame har interesse og lidenskap for jobben sin. Satt på spissen vil jeg heller være med ei som streber etter å lage de beste dorullnissene i verden enn en doktor/mastergrad som sitter på ræva og spiller kabal på jobben med gjeipen ute.

Men jeg må si at jeg blir mer interessert om dama har en krevende (og godt betalt) jobb som hun har jobbet hardt for å få, enten gjennom utdanning eller hardt arbeid, da vil jeg anta at det er en interessant og driftig person som vil være spennende å være sammen. 

Anonymkode: 8a071...618

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Syns lærere, leger og sykepleier er attraktivt hos menn. Tror det handler om omsorgsevnen menn som har slike jobber har. Synes menn med ståpåvilje og som liker å jobbe og tjene penger er digg.

Anonymkode: 3cafa...e98

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 4.5.2020 den 19.54, AnonymBruker skrev:

Hmm. Jeg merker at jeg styrer unna eiendomsmeglere som ser "glatte" ut på Tinder, litt det samme med menn som jobber i finans. Ellers har jeg vært på mange kjedelige dater med ingeniører, så nå har jeg begynt å generalisere veldig over den yrkesgruppa, merker jeg (huff). De morsomste datene har vært med bartendere, lærere og andre yrkesgrupper som omgås folk mye. Ellers ser jeg ikke så nøye på yrket når jeg sveiper. Men jeg blir irritert når det ikke står noen verdens informasjon på bioen. Man må jo ha noen "knagger" å henge vedkommende på. 

Anonymkode: c74cf...8b4

Hei, hva som er så galt med eiendomsmeglere eller finansfolk? Takk for svar! Jeg er kvinne, skal gå på date med to matcher snart:) en er eiendomsmegler, han andre er finansrådgiver. Takk for svar på forhånd!

Anonymkode: 2b77b...ff8

AnonymBruker
Skrevet

Eiendomsmeglere og finansfolk står lavt hos meg grunnet diverse erfaringer med slike, ellers er jeg mest opptatt av at en partner har en jobb som vedkommende trives med og som ikke er for altoppslukende.

Anonymkode: 58390...a8f

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eiendomsmeglere og finansfolk står lavt hos meg grunnet diverse erfaringer med slike, ellers er jeg mest opptatt av at en partner har en jobb som vedkommende trives med og som ikke er for altoppslukende.

Anonymkode: 58390...a8f

Hei, vil du være så snill og dele dine erfaringer ? Slik at jeg kan lære litt og holde "vakt" :)

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var ung og dum, syns jeg det var teit at kjæresten (eks fra langt tilbake) kom inn på sykepleierstudiet. Var liksom ikke kult nok. 

Da jeg selv begynte å studere pedagogikk (og ikke lenger dum) fikk jeg møte de få menn som studerte sykepleie, alle flotte og empatiske menn. Det oppstod et nødstilfelle en gang, og 3 av dem kom løpende med utstyr de hadde på rommet sitt (studenthjem) og de fikk stoppet en blødning samt renset et sår for glass. De var så sykt flinke! Det var et skikkelig klask i trynet på tenårings-meg. 

Jeg bryr meg nada om yrker nå. Mannen min har ikke utdannelse og jobber med reklame. Tidligere har jeg datet elektriker, en slags båtmann (ikke kaptein men har likevel ansvar for båtreisen), enda en elektriker, mekaniker, musikklærer, offshorearbeidere, en fysiker med doktorgrad, og 2 kokker. Av det jeg kom på iallefall 😂

Anonymkode: c73de...2da

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner med høyere utdannelse kan ofte være selvopptatte, nedlatne, babler mye om jobb, og tror de er så mye viktigere enn meg med «bare» bachelor. Sveiper unna.

Anonymkode: 5982b...d60

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var sammen med en arving og han hadde en jobb som avdelingsleder i familiebedriften sin. 

Megasjalu type og ikke tåler kritikk. Orket  ikke å være nikkedukken hans hele tiden da jeg har

også mine egne meninger. Tok da slutt. Fikk match med en  eiendomsmegler som eier eget

eiendomsselskap, er litt spent på hvordan det blir. 

Skrevet

Hvem som helst som kan jobbe helt hjemmefra. Det er jo perfekt. De kan følge deg hvis du jobber internasjonalt og det å ha barn har mye mindre innvirkning på karrier.

Også, folk som kan hjelpe til de store tingene i livet: helsa, penger, huset.

AnonymBruker
Skrevet
På 4.5.2020 den 19.07, Expandable86 skrev:

Barne og ungdomsarbeider

Jeg og mange mange andre damer synes jo det er kjempefint med menn som velger det yrket. Rart om noen damer reagerer negativt på det. 

Anonymkode: 34c4a...1e0

AnonymBruker
Skrevet
På 4.5.2020 den 18.54, AnonymBruker skrev:

Jeg tenner på kvinner som er advokater. 

Anonymkode: eaf6a...7b8

Hvorfor det?

Anonymkode: 6ea98...2ac

AnonymBruker
Skrevet

Politi - maktsyk 👎🏻
advokat - narsissist 👎🏻
lege - ingen sosiale antenner👎🏻

Anonymkode: 45b17...89c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Politi - maktsyk 👎🏻
advokat - narsissist 👎🏻
lege - ingen sosiale antenner👎🏻

Anonymkode: 45b17...89c

Da har du ikke møtt mange leger utenom sykehus/legekontor.

Anonymkode: e5c35...e92

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Da har du ikke møtt mange leger utenom sykehus/legekontor.

Anonymkode: e5c35...e92

Det er jo gjerne der de henger.

Anonymkode: 1cf0e...9ed

Skrevet

Vaktmester👍 Fikser alt og er bestandig i godt humør😋

AnonymBruker
Skrevet

En høy, mørk, handy bonde! 🤤 Jeg er kvinne.

Anonymkode: 3b52a...359

AnonymBruker
Skrevet

Sivilingeniør, for det er kjæresten min :)

Anonymkode: 4c9f9...4d8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...