Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket ykre er mest attraktiv hos en partner? Spør bare an nysgjerrighet. Fortell gjerne om du er mann eller kvinne.

Anonymkode: 3cafa...e98

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For menn er det håndverkeryrker som er mest attraktive. Bygg og anlegg også.

For kvinner er nok sykepleiere populære.

Anonymkode: 9f539...633

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldige typiske kjønnsykrer du nevner. Interessant og sikkert sant 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Ett fett for min del egentlig, med mindre hun jobber ekstremt mye, er monomant opptatt av jobben sin og ikke kan snakke om annet, eller forventer respekt og beundring fordi hun har en høystatusjobb. Ønsker en som jobber for å leve, ikke lever for å jobbe. Mann 37

Anonymkode: 1cf0e...9ed

• Liker 7
Skrevet

Kunne ikke brydd meg det døyt om hva hun jobbet som.

Dessverre har jeg etter å ha lest en del tråder om dette temaet, forstått at jeg er nederst på lista hva gjelder attraktivitet i yrkesvalg hos kvinner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket ykre er mest attraktiv hos en partner? Spør bare an nysgjerrighet. Fortell gjerne om du er mann eller kvinne.

Mest attraktive er enten noe innenfor biologi eller innenfor psykologi. Egentlig er dette fordi jeg selv synes disse emnene er kjempespennende.

Anonymkode: 45b8d...559

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, Expandable86 said:

Kunne ikke brydd meg det døyt om hva hun jobbet som.

Dessverre har jeg etter å ha lest en del tråder om dette temaet, forstått at jeg er nederst på lista hva gjelder attraktivitet i yrkesvalg hos kvinner.

Kan jeg spørre om hva yrket ditt er?

Anonymkode: 918af...61a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner på kvinner som er advokater. 

Anonymkode: eaf6a...7b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn som er piloter.🤤.

Anonymkode: 79809...ddc

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre om hva yrket ditt er?

Barne og ungdomsarbeider

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For meg er/var det attraktivt med kvinner i yrker som er barnevennlig. Typisk 8-16 jobb som saksbehandler i stat/kommune osv.

Ville ha barn selv og så deretter etter en partner som ville ha og kom til å kunne følge opp barna. Når jeg møtte samboeren min jobbet jeg i det private selv, og så begrensningene det er hvis begge parter skulle ha en slik type jobb.

Forøvrig har jeg nå skiftet til det offentlige selv. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvilket fagområde han jobber i er ikke så viktig for meg, det gjelder mest formen på arbeidet.

Det er viktig at han har en trygg jobb i et felt som ikke er altfor konkurranseutsatt, at han har fleksibilitet mtp. arbeidstid og form og at han til en viss grad kan styre inntekten. Kjæresten driver for seg selv, så har alle disse tingene!

Det kunne selvsagt vært spennende med en mann i et mer spennende felt innen kultur, så vi kunne diskutert film eller litteratur mer enn vi gjør. Men man kan ikke få alt. Jeg jobber selv i kulturbransjen, og ser jo at mange av de dyktige mennene jeg treffer er lite gode emner som partnere, så det er kanskje like greit. 

Anonymkode: 66bce...0e7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Håndtverkere 😍😍

Anonymkode: f1a9b...29e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er mann: Lege

Hvis du er kvinne: yrke spiller ingen rolle

Anonymkode: 9f8a2...b72

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Expandable86 said:

Barne og ungdomsarbeider

Skulle det være uattraktivt? Tror mange kvinner kan falle for det.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle det være uattraktivt? Tror mange kvinner kan falle for det.

Jeg er kvinne og jeg synes det er et veldig fint og attraktivt yrke på menn! Så du skal ikke tenke at det er langt ned på listen. Fint med menn som viser omsorg og bryr seg om barn og ungdom.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hmm. Jeg merker at jeg styrer unna eiendomsmeglere som ser "glatte" ut på Tinder, litt det samme med menn som jobber i finans. Ellers har jeg vært på mange kjedelige dater med ingeniører, så nå har jeg begynt å generalisere veldig over den yrkesgruppa, merker jeg (huff). De morsomste datene har vært med bartendere, lærere og andre yrkesgrupper som omgås folk mye. Ellers ser jeg ikke så nøye på yrket når jeg sveiper. Men jeg blir irritert når det ikke står noen verdens informasjon på bioen. Man må jo ha noen "knagger" å henge vedkommende på. 

Anonymkode: c74cf...8b4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det viktig at en mann hvertfall har studert noe, at han har akademiske evner og interesser, at han er intelligent er viktig for meg. Også er det viktig at han er arbeidsom og har økonomisk sans. Har aldri falt for håndverkere og sånne mannemenn som liker å fikse praktiske ting, selv om jeg vet at mange damer liker dette. Er heller ikke fan av business-menn.

Jeg endte opp med en lege, vi har vært gift i mange år nå. Interessant yrke og han har masse gøy å fortelle. Litt kjipt med alle vaktene, men det går seg til.

Anonymkode: 745b4...508

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det turn-on at han er engasjert i jobben sin og gjerne kan lære meg nye ting innen sitt felt. Fint om han har høyere utdanning, men ingen must. 

Eiendomsmeglere og finansfolk tror jeg at jeg har minst til felles med, men bør vel ikke skjære alle over en kam.

Anonymkode: 73d91...20d

• Liker 3
Gjest bienvilleparish
Skrevet

For min del er det bygg og anlegg. Kan ikke ha en mann med mer femi jobb enn meg. Like barn leker best uansett 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...