Gå til innhold

"Kall meg gjerne gammeldags, men jeg syntes Norge før var fint, jeg. Når vi kunne gå på gata, uten å bli gjengvoldtatt."


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om venstre ble kommunistisk/sosialistisk? Skjønner ikke hva du mener her, poenget er at frp vil ha innvandring.

Anonymkode: abd44...832

Poenget mitt var at samme tankerekke tilsier at sosialister vil ha kapitalister, antirasister vil ha rasister, homofober vil ha homser osv. Videre at alle partier oppstår pga man appellerer til en viss gruppe som deler ståsted med gitte parti. 

Så når venstresiden argumenterer mot privatisering - kan jeg/andre si «men de vil jo egentlig ha det! Hva ellers skal de være motstykke til?» Blir veldig søkt å bruke en slik argumentasjonsrekke, eller hva tenker du?

Oi! Ser at jeg leste innlegget litt skjevt. Har nok blandet litt med et annet innlegg. Men likevel; jeg tror vi trygt kan si at sv var imot Libyabombing på tross av regjeringsdeltakelse osv. Så synes deg blir en enkel måte å argumentere på likevel. Ingen regjering hadde vært styringsdyktig om man ikke svelget kameler.

Endret av Grandidosa83
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldigvis var jeg ung i en tid da dette ikke skjedde her i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du misser poenget, frp er ikke imot disse miljøene, de får massivt med velgere av at de eksisterer. De hadde ikke eksistert, og de hadde ikke vært i regjering om det ikke var for innvandring.

Anonymkode: abd44...832

Uten problemet, trenger du heller ikke problemløserne.

Hadde gladelig sluppet begge deler. Samfunnet er blitt kraftig svekket av all denne kriminaliteten, uvitenheten og elendigheten vi har importert.

Anonymkode: 08238...381

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...