Gå til innhold

Til damer på sjekker'n

Fremhevede innlegg

Gjest bienvilleparish
Skrevet
18 minutter siden, tullingfranord skrev:

Jeg tenkte mer på at du skulle unngå at de matcha med deg noen av oss kan faktisk Norsk eller du kan skrive på det på Engelsk

Ta med penis size requirement i samme slengen

Får jo ikke match når jeg sveiper venstre da smarten 

Videoannonse
Annonse
Gjest Hildur70
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja noen har sagt det og noen er intuisjon.Kan forresten opplyse om at den er ca 11 cm lang og 11 i omkrets.

Anonymkode: fb406...f90

Det er uansett mannen den sitter på som er viktigst. Og jeg foretrekker de litt mindre. En flott personlighet, humor og ett fint smil er viktigere enn størrelsen på penis 

Gjest Frietøyler
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg har blit baksnakket på bygda og ja det er noen damer som faktisk har sagt rett ut at jeg har liten.

Tviler ikke. Det motsatte skjer også, blant oss kvinner. Altså "baksnakking" (eller mer presist positiv ryktespredning/fremsnakk) av menn som er godt utstyrte. 

Det er selvsagt både trist og uhørt dersom det stemmer at noen sprer slike rykter om deg. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Vikenmann42 skrev:

Som ekspert, så burde vel jeg trå til her da det kan være vanskelig å navigere i et terreng preget av bløff og løgner! Den mest "seriøse" såkalte undersøkelsen av penisstørrelse opererer med en gjennomsnitt på 13.12 cm i lengde, og 11.66 cm i omkrets.Dette er bare bløff, og laget kun for å berolige menn med liten penis, noe som vissnok også var hensikten.Andre undersøkelser forteller at dem aller fleste målte peniser er 13-18 cm ! Men gjennomsnittet er 13.1 altså?? Her glipper det litt for meg! Andre hevder gjennomsnittet er 12.7, 14,14,7,15,16 osv.Det finnes ingen seriøse tall på dette, og jeg tviler på at det i det heletatt har vært noen undersøkelser på dette.
Det jeg vet er at gjennomsnittet er høyere enn det som blir oppgitt, og en kvalifisert gjettning anslår jeg 16-18 cm.

Så hva er en liten penis? I følge den mest "seriøse" undersøkelsen, som jeg refererte til, så er vissnok ikke penis liten før den er under 9.5 cm! Så du trenger ikke si i fra til kvinner at du har liten penis hvis den er over 9.5 he he .Har du 9.6 cm i erigert/strukket tillstand, så kan du med "loven" i hånd si at du slett ikke har liten penis! Micropenis er vissnok under 8.5 cm.Man finner heller ingen sammenheng mellom rase og størrelse..antagelig er mann redd for rasismebeskyldninger.Alle skal med ;)

https://nhi.no/kroppen-var/organer/penis-hvor-lang-er-den/

I den virkelige verden er det slik at dem aller fleste kvinner mener alt under ca 15 cm er liten.Såkalte sexualrådgivere, leger, og andre som liksom skal være eksperter sier gjerne at kvinner ikke er opptatt av størrelsen, og at det bare er menn som er det.Dette er bare bløff, og det blir sagt kun for å berolige usikre menn. I virkeligheten er kvinner svært opptatt av dette, og er den liten eller i den nedre skalaen(i en kvinnes øyne) så er det helt avgjørende i negativ forstand! Men tykkelsen er nok det viktigste..Jeg tør påsta at hvis du har en penis på f.eks 12 cm med matchende tykkelse, så vil du være uaktuell for 80% av alle kvinner! Eksperter sier gjerne at noen liker store og andre liker små, som om dette nærmest skulle være 50/50..i virkeligheten er det vel mer 99/1 .Man må også huske at når en kvinne sier hun liker små, eller mindre så mener hun 13-15 cm, og ikke under 10 hvis noen skulle tror det.

Hvorfor vil ikke kvinner ha menn med liten? Det fordeler seg på 3 hovedgrunner.
* nytelse/funksonalitet ca 25%
* Estetikk ca 25%
* Nederlag ca 50%.De anser det som et nederlag og skulle bli sammen med noen med liten penis, og mener de fortjener bedre, og de vet hvor utskjelt menn med liten er i venninnegjengen.. uansett hvordan dem er skapt selv.

Til slutt vil jeg advare menn med liten penis om å treffe kvinner i sitt nærmiljø.Kvinner vil nesten garantert fortelle andre i venninnegjengen om dine mangler, og det kan være svært ubehagelig, spesielt hvis du kommer fra et relativt lite sted/by.

Du glemte å opplyse oss om hvilke kvalifikasjoner som bygger opp under din selverklærte ekspertstatus som setter deg i posisjon til å sette ekspertisen til side for å presentere dine selvtenkte reele fakta, som du forsovet innrømmer i innlegget ditt at du ikke har peiling på. 

Du har ikke tilfeldigvis tatt doktorgrad i kvantitativ statistikk på mannlig genitalia ved TUiD (Troll Universitetet i Dovre?

Anonymkode: 0427f...1e2

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du glemte å opplyse oss om hvilke kvalifikasjoner som bygger opp under din selverklærte ekspertstatus som setter deg i posisjon til å sette ekspertisen til side for å presentere dine selvtenkte reele fakta, som du forsovet innrømmer i innlegget ditt at du ikke har peiling på. 

Du har ikke tilfeldigvis tatt doktorgrad i kvantitativ statistikk på mannlig genitalia ved TUiD (Troll Universitetet i Dovre?

Ja nå var du morsom gitt ;) Jeg snakker ut fra bred erfaring med det annet kjønn, og det har jeg massevis av !

Hvilke eksperter sikter du til? Er det de ekspertene som sier at en penis ikke er liten før den er under 9,5 cm? De ekspertene som sier at alt under 8.5 cm er mikropenis? Så hvis man har har 9.5cm, altså 1 cm over mikro, så har man ikke engang liten penis! Man har altså et bittelite vindu på 0.9 cm før man faller ned i kategorien mikropenis !  Du mener de ekspertene som ikke finner noen forskjell på penisstørrelse og rase? De  ekspertene ja..javel! Sikkert peiling dem 😂Vanskelig å ta seriøst.

https://nhi.no/kroppen-var/organer/penis-hvor-lang-er-den/

Eller mener du de ekspertene som forsøker å berolige usikre menn med at kvinner ikke bryr seg om størrelsen? 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Vikenmann42 skrev:

Ja nå var du morsom gitt ;)

Takk skal du ha. Du også🤪

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk skal du ha. Du også🤪

Vil bare legge til at de fleste menn vil at gjennomsnittet skal være så lite som mulig.Det får dem med liten til å føle seg bra, det får dem med medium til å føle seg velutstyrt, og dem med stor til å føle seg veldig store. Og det er vel i grunn meningen også vel.. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Vikenmann42 skrev:

Vil bare legge til at de fleste menn vil at gjennomsnittet skal være så lite som mulig.Det får dem med liten til å føle seg bra, det får dem med medium til å føle seg velutstyrt, og dem med stor til å føle seg veldig store. Og det er vel i grunn meningen også vel.. 

Hvis du sier det så må det jo være sant. Det står jo tross alt på Internet. 🤡

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du sier det så må det jo være sant. Det står jo tross alt på Internet. 🤡

Hva står på internett? 

Gjest Hildur70
Skrevet

Jeg er kvinne på 49 med mye erfaring. Og har funnet ut at størrelsen på penis har ingenting å si for hvor god sex er. Hatt elendig sex med menn som har stor og veldig god med såkalt små menn. Aldri hatt god sex med menn med stor. Det er for smertefullt for meg. Og sjarm, humor og god oppførsel er uansett viktigst. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...